Κεφάλαιο 7

1.3K 71 53
                                    

*Χαρι*

Ξανακοιταξα τις απαντήσεις μου,να δω μήπως έχω ξεχάσει κάτι και σηκώθηκα από το θρανίο.
Παρέδωσα το γραπτό μου και βγήκα έξω.Μια φωνή όμως με σταμάτησε.
-Χάρι..περίμενε!,μου λέει.Ήταν ο Λιαμ,ο οποίος ερχόταν τρέχοντας πίσω μου για να με προλάβει.
-Περίμενε,μου λέει λαχανιασμένος και μου πιάνει τον ώμο στηρίζοντας το σώμα του πάνω στο δικό μου.
-Τι έγινε?τον ρωτάω απορημένος.
-Έχουμε κανονίσει με τους άλλους να πάμε για ποδόσφαιρο στο γηπεδάκι.Θα έρθεις?φέρε και τον Λου.
-Εμ..Δεν ξέρω,είπα διστακτικά.
-Ω έλα τώρα Χάρι..Μπορεί να πάμε και για φαγητο μετα.
-Καλά θα έρθω,του λέω και τον χτυπάω ελαφρά στην πλάτη και απομακρυνομαι.

[..]

Φτάνω στον σπίτι και ψάχνω να βρω την μητέρα μου και την αδερφή μου,αλλά δεν τις βρίσκω.
Παίρνω στα χέρια μου το τηλέφωνο και πληκτρολογώ το νουμερο του Λουι
-Παρακαλώ.,ακούγεται η φωνή του από το ακουστικό
-Έλα Λου ,ο χαρι ειμαι.του απανταω
-Ω έλα χαζ,δεν σε κατάλαβα!Πώς έγραψες?,με ρωτάει
-Πολυ καλα!
-Ωραία!
-Λουί έχεις κάτι να κάνεις σήμερα?τον ρωτάω και περιμένω απάντηση
-Όχι,δεν έχω να κάνω τίποτα,λέει και γελάει για λίγο.
-Ωραία!Μπορείς να έρθεις λίγο σπίτι μου?του λέω με λίγο ψυχρό τόνο και μου απαντάει θετικά.

[..]

Ύστερα από κανα δεκαπενταλεπτο ακούω το κουδούνι και σηκώνομαι να ανοίξω.Μου ορμάει και με αρπάζει στη αγκαλιά του και μου δινει ενα πεταχτο φιλί στο μάγουλο.
Καθίσαμε στον καναπέ κι εκείνος άρπαξε το τηλεκοντρόλ στο χέρια του ανοίγοντας την τηλεόραση.
-Λοιπόν?Τι θα κάνουμε?,με ρωτάει και αναγκών τους ώμους μου.
-Ο λιαμ μου ειπε αν είναι να πάμε για ποδόσφαιρο στο γηπεδάκι ...Εγώ θα παω τώρα σε λίγο,θέλεις να έρθεις?τον ρωτάω
-Φυσικά!,ο λουις ποτέ δεν χάνει την ευκαιρία για λιγο ποδόσφαιρο.
-Ωραία!παμε απάνω τότε να ετοιμαστώ,είπα και με ακολούθησε.

*Λούι*

Με καθοδήγησε προς τις σκάλες και αρχίσαμε να τις ανεβαίνουμε,μεχρι που φτάσαμε στα δωμάτια.
Μπήκαμε μεσα σε ένα ,στο δικό του δηλαδή,και ξάπλωσα στο κρεβάτι του.
Εκεινος άνοιξε την ντουλάπα και άρχισε να ψάχνει για ρούχα .Άρπαξε μια μπλούζα και ένα σορτσάκι και μετά κοίταξε εμένα ο οποίος εγω τον παρατηρούσα.
Ξαναγύρισε πίσω για να μην με κοιτάει και έβγαλε την μπλούζα του.Μπορούσα να διακρίνω το καλογυμνασμενο του σώμα το οποίο το φώτιζε το φως από το παράθυρο.
Χωρις να αντισταθώ σηκώθηκα αποντο κρεβάτι και τον πλησίασα αργά.Τον αγκάλιασα και άρχιζα να τον φιλάω .Τον φιλουσα στον σβέρκο και γενικά σε όλη του την πλάτη.
Τον γύρισα και πρόσεξα οτι τα μάτι του ηταν κλειστά.
Παρατηρησα του κοιλιακούς τους οι οποιοι κάλυπταν όλο του σώμα και αρχισα να τους χαϊδεύω καθώς
σηκώθηκα και στις μύτες ,γιατί δεν μπορούσα να τον φτάσω και αρχισα να τον φιλω στο στομα παθιασμένα.

The NeighborsWhere stories live. Discover now