*Harry*
Οταν πλεον ειχα παρει μεσα σε λιγα δευτερολεπτα την απόφασή μου, με γοργά βήματα ετρεξα μακριά του.
Για λίγα λεπτά νόμιζα ότι τα συναισθήματά μου είχαν χαθεί...Σαν να μην νοιώθω τίποτα.
Όταν όμως επέστρεψε αυτή η αίσθηση που είχα χάσει... τα μάτια μου βουρκωσαν και σκέψεις άρχισαν να διασκορπίζονται στο μυαλό μου.
Το μόνο καταφύγιο που θα μπορούσα να σκεφτώ ήταν το σπιτι μου...Η μητέρα μου..Τρέχοντας με δάκρια προς τα εκει,χτύπησα το κουδούνι 3 φορές συνεχόμενα κα περίμενα να ανοίξει να πέσω μες στην αγκαλιά της.
-Χάρι?,ρώτησε ανήσυχη καθώς με έβλεπε να κλαίω.
Έτρεξα τότε στην ζέστη αγκαλιά της και έμεινα εκεί για κάποια λεπτά κλαίγοντας.Καθησυχαζοντας με απαλό χάιδεμα στην πλάτη και λέγοντάς μου να ηρεμήσω,τα δάκρια σταμάτησαν.
Μετά από το συναίσθημα της λύπης,ακολούθησε οργή,θυμός..
[...]
-Δεν μπορώ να πιστέψω πόσο εγωιστής μπορεί να γίνει!
Ούτε καν να τρέξει από πίσω μου να μου πει τουλάχιστον κατι σαν 《Harry περίμενε!Έχεις δικιο.Δεν μπορω να παρατησω εσενα και την οικογενεια μου》.
ΑΛΛΑ ΟΧΙ!
Είναι προτιμότερο να ζήσει μακριά απ'όλους παρά να είμαστε μαζί!-Harry..ηρέμησε ,μου είπε η μητέρα μου καθώς με πλησίαζε με δυο κουπες τσάι.
-Να ηρεμήσω?Δεν-Δεν..τι τρέχει με σένα ?Κατάλαβες τι έχει γίνει?ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕ!Για να μείνει μόνος του!Το διανοεισαι αυτο?-Κοίτα Harry ,όσο και αν σε αγαπώ ,πιστεύω πώς ο Louis έχει δίκιο.
Δηλαδή,ναι μπορεί να αφησε την μητερα του και τις αδερφες του,αλλα απο την στιγμη που έχει περάσει τόσο άσχημα αυτήν την περίοδο,έχει το δικαίωμα να θέλει να μείνει μόνος του.Συμβαίνει αυτό στους ανθρώπους...το να θέλουν να περάσουν για ένα διάστημα μόνοι.-Δεν θέλει να μείνει μόνος του.Μου πρότεινε να πάω κι εγω να μείνω μαζί του...
-Και γιατί δεν δεχτηκες την πρότασή?
-Μαμά εισαι καλά?Τι ήπιες πρωινιατικα?Δεν μπορώ να σε αφήσω μόνη!Και δεν θα το κανω!Η Gemma λείπει συνέχεια ταξίδια και ποτέ δεν είναι εδώ.-Harry..θα σε ρωτησω κάτι!Και θελω να μου απαντήσεις όσο πιο ειλικρινά μπορείς ,εντάξει?
-Οκ,απάντησα ανήσυχος.-Θέλεις πραγματικα να μείνεις με τον Louis?Ναι ή όχι?
-Κοίτα...,ειπα αμήχανα!Δεν περίμενα τέτοιου είδους ερώτηση!
-Ναι ή όχι?
-Ναι..,ειπα και άφησα μια ανάσα να φύγει από πάνω μου.Δεν ξέρω καν αν αυτο που είπα είναι η αλήθεια.
YOU ARE READING
The Neighbors
FanfictionΗ ζωή του Louis αλλάζει όταν μετακομίζει σε μία νέα περιοχή μαζί με την μητέρα του και τις τρείς αδερφές του.Εκεί δημιουργεί νέες φιλίες και καταφέρνει να ερωτευτεί ένα ψηλό αγόρι με καστανόξανθες μπούκλες και καταπράσινα μάτια. Αντίστοιχα και η ζωή...