Κεφάλαιο 28

474 28 50
                                    

*Louis*

-Louis!
-Niall?

Ειπα και έτρεξε πάνω μου να με αγκαλιάσει.
Μετά από λίγο απομακρύνθηκε από την αγκαλιά και αρχίσαμε να μιλαμε.

-ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΕΔΏ?, Ρωτήσαμε ταυτόχρονα.

-Πηρα υποτρο-
-Ναιναι το ξέρω αυτο...εννοω τι κάνεις   ΕΔΏ.. στο δωμάτιο
-Εμ..θα μενω εδώ.

-Αλήθεια?,ρώτησε έκπληκτος.
-Ναι?
-LOU ΘΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΣΥΓΚΆΤΟΙΚΟΙ!,είπε το προφανές.
-NO SHIT SHERLOCK, είπα άρχισαμε μετά να γελάμε και να τσιρίζουμε  σαν έφηβα κορίτσια που μόλις πέρασε ο γκόμενους του σχολείου από μπροστά τους.

[...]

-Ο Hazza τι κανει;έχω και το να τον δω.Ξερω ότι πέρασε εδώ...και είπαμε με τα αγόρια να του κάνουμε έκπληξη και να μην του το πούμε...ξερεις.
- Ναι το ξέρω ,μου μίλησε η μητέρα μου.
- Σε ποιο δωμάτιο ειναι;
-Περιμενε,είπα και σηκώθηκα από το κρεβάτι(ένα από τα τρία που είχε μέσα το δωμάτιο)

Τοτε ,ανοιξα την μπαλκονόπορτα και βγήκα έξω.

-Harreeeeeeeh,περίμενα για κάποια δευτερόλεπτα μέχρι που η φωνή του μου απάντησε.
-Louuuuueeeh
-OIOOOOOOI, είπα και βγήκε κι αυτός έξω το παραθυρο και κοίταξε προς τα πάνω.

-Γεια σου κοντε,είπα και γελασε.
Ένας οροφος πάνω είναι αρκετός για να με κάνει να νιώσω πιο ψηλός από αυτόν.

-Hey Haaz.. κοίτα ποιον έχω για συγκάτοικο,είπα και έκανα νόημα στον Niall να έρθει

-Γεια σου Χαρουκο!,είπε και άρχισε να γελά για άλλη μια ακόμα φορά σαν τον Μπομπ Σφουγγαρακη.
Πώς θα αντέξω μαζί του για τόσο καιρό?!

-NIALL ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΕΔΏ!
- Σου έλειψα αγάπη!
-Ει!,του φώναξα να μαζευτεί και μου έβγαλε την γλώσσα κοροϊδευτικά .

-Περασα στην Essex.
-Κι εσυ;
-Κατσε να δεις ποιος αλλ-Louis!ακούω κλειδιά...θα ήρθε και ο άλλος!Πάω να δω!,είπε και πήγε μεσα με περιέργεια.

-Λοιποοοον...εσυ ποιον άλλο έχεις για συγκάτοικο;,ρώτησα τον Harry ο οποίος συνέχιζε να με παρακολουθεί.
Με την ερώτησή μου τον έπιασε μια νευρικότητα θα μπορούσε κάποιος να πει.
-Εμ..εγω-δεν ...ξερεις..ειναι...ονομαζεται...ειναι ο-,προσπαθούσε να πει
-LOUIS ΈΛΑ ΕΔΏ ΝΑ ΓΝΩΡΊΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΎΡΙΟ!
-Hazz πρέπει να φύγω θα μιλήσουμε μετά οκ;σε αγαπώ τα λεμεεε,είπα και ο Niall μου τράβηξε το χέρι στο τέλος.

-Heey..ειπα άβολα
-Γειαα...ο Luke..
-Louis..και από εδώ ο Niall, είπε και χαμογέλασε ντροπαλα

The NeighborsWhere stories live. Discover now