*Harry*
Επιτέλους!Πρώτη μερα στο σχολείο!
Πολλοί μου λένε ότι είμαι σπασικλας και ότι ενθουσιάζομαι πάρα πολύ για αυτό το γεγονος.
Και εννοώντας "πολλοί" εννοω τον Louis.
Δεν είναι ενθουσιασμένος για το οτι αρχίζουν παλι οι αμέτρητες ώρες διαβάσματος αλλά για το γεγονός ότι θα πάω σε καινούριο σχολείο.
Μετά την απόφασή μου να συγκατοίκησω με τον Lou ,αναγκάστηκα να αλλάξω σχολείο λογο της απόστασης.
Νοιώθω λίγο άσχημα που δεν θα ζήσω μια ακόμα σχολική χρονιά με τον Liam , τον Niall και τον Zayn.
Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα είναι μια τάξη χωρίς αυτούς τους τρεις να με πειράζουν μες στο μαθημα.-Harry,είσαι έτοιμος;,με ρώτησε ο Louis διακόπτοντας με από τις σκέψεις μου.Του έριξα ένα μεγάλο χαμόγελο και τον αγκάλιασα πριν βγούμε έξω από το σπιτι.
Ξαναερειξα μια ματιά στα ρούχα και στο μαλλί μου.Θα με συνόδευε εκείνος μέχρι το καινούριο μου σχολείο παρόλο που δεν ήταν μακρια.
Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο μπορούσα να διακρίνω μια νευρικότητα στον Louis.
-Τα πήρες ολα;
Τσάντα ,νερό,βιβλια,τετράδια,κλειδιά,
κινητό...εμ...
-Louis...ηρεμησε τα εχω πάρει όλα.
-Συγγνωμη...απλα..ισως έχω λίγο άγχος.Το αμάξι ξεκίνησε και μέσα σε πέντε μόλις λεπτά είχαμε φτάσει έξω από ένα τεράστιο κτήριο με μπλε και κίτρινα χρωματα.
Μαθητές έκαναν βόλτες στο τεράστιο προαύλιο,άλλοι έπαιζαν μπάσκετ και άλλοι απλά μιλούσαν κρυμμένοι σε διάφορες γωνίες.-Ετοιμος;,με ρώτησε χαρίζοντάς μου ένα πλάγιο χαμόγελο και το εγνευσα καταφατικά.
Δίνοντας μου ένα πεταχτο φιλι ,πηρα μια βαθιά ανάσα και περασα την μεγάλη πόρτα.
Το κουδούνι χτύπησε και πήγα προς τα μεσα.
Εσωτερικά το κτήριο φαινεται πιο μικρο απ'ότι απεξω.Μας ανακοίνωσαν σε ποιες τάξεις θα πάμε και ακολούθησα τις οδηγίες.
Κάθησα άβολα σε ένα θρανίο και με πλησίασε ένα αγόρι με μπλε μαλλιά.
Φαίνεται πολύ όμορφος και αυτό το εκκεντρικό χρώμα στο μαλλί του του ταιριάζει απόλυτα.Εκτος απο τα αμέτρητα σκουλαρίκια του ,μπορώ να διακρίνω και μερικά τατουάζ τα οποια ταιριάζουν απόλυτα με τα καταγάλανά του ματια.-Ειμαι ο Michael,ειπε με μια βαριά φωνή
-Harry,ειπα κάπως ντροπαλά και έκανα χειραψία με αυτον.
-Καινουριος στα μέρη μας;,ρώτησε με ένα στραβό χαμόγελο.
-Ναι...βασικά μετακόμισα εδώ πριν από μια εβδομαδα.
-Oh..αρα να υποθέσω δεν έχεις δει πολλά στην πόλη μας;,είπα και κούνησα το κεφάλι μου αρνητικά.
-Πρεπει τότε να σου κάνω ένα tour.Οχι ότι έχει πολλά να δεις..αλλα θα την αγαπήσεις αυτήν την περιοχή.
- Θα χαρώ πολύ,ειπα και του έδειξα το καλύτερό μου χαμόγελό μου.
YOU ARE READING
The Neighbors
FanfictionΗ ζωή του Louis αλλάζει όταν μετακομίζει σε μία νέα περιοχή μαζί με την μητέρα του και τις τρείς αδερφές του.Εκεί δημιουργεί νέες φιλίες και καταφέρνει να ερωτευτεί ένα ψηλό αγόρι με καστανόξανθες μπούκλες και καταπράσινα μάτια. Αντίστοιχα και η ζωή...