Chapter 15
Mel's P.O.V.
Χτυπά βλαμμενο. Χτυπά αλλιώς θα σε χτυπήσω εγω. Ξέρεις τι είσαι; Ένα παλιομαραφετι που υποτίθεται χρησιμεύεις στο να επικοινωνούν οι άνθρωποι, αλλά το μόνο που κάνεις αυτή τη στιγμή είναι να κάθεσαι απαθείς μέσα στη παλάμη μου και να μην κάνεις απολύτως τίποτα. Σε παρακαλώ χτυπά, χτυπά αλλιώς θα σε πετάξω από το μπαλκόνι. Και αυτό δεν ειναι απειλή, αλλα υπόσχεση. Γιατί δεν χτυπάς; Τι σου έχω κάνει, ε; Απλά πες μου τι; Δεν σου συμπεριφερόμαι καλά; Σου κάνω συνέχεια αναβάθμιση και ανανεώνω κάθε τρεις και λίγο τις εφαρμογές σου. Έχεις πάντα τα πιο ωραία ringtone για ήχο κλήσης. Μήπως δεν με συμπαθείς; Μήπως δεν ειμαι η ιδανική ιδιοκτήτρια κινητού;
Oh gosh, μα τι λέω; Μιλάω σε ένα άψυχο αντικείμενο λες και περνάμε κρίση στη σχέση μας. Νομίζω πως χάνω τα λογικά μου, αν δεν τα έχω χάσει ήδη δηλαδή. Παίρνω βαθιά ανάσα και αφήνω προσεκτικά το κινητό μου στο κομοδίνο μου. Έπειτα ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και παίρνω στην αγκαλιά μου ένα μαξιλάρι, πιο συγκεκριμένα το μαξιλάρι όπου ακουμπούσε το κεφάλι του Zayn μέχρι πριν μερικές ώρες. Ακόμα μπορω να μυρίσω το άρωμα του. Μια δόση ιδρώτα, τσιγάρου και Burberry. Έφυγε από το σπίτι το μεσημέρι και υποτίθεται θα ηταν εδώ περίπου τρεις ώρες πριν.
Είχαμε κανονίσει να βγούμε για φαγητό μαζί με τον Louis και τον Niall για να μη δώσουμε στόχο. Αλλά όσες φορές μίλησα και με τους δύο, κάνεις δεν έχει ακούσει νέα από τον Zayn ούτε έχουν μιλήσει στο τηλέφωνο. Κι αν έχει πάθει τίποτα; Τι; Οχι, όχι! Mel μη σκέφτεσαι τέτοιες σαχλαμάρες. Ο Zayn απλά δεν ακούει τις απανωτές κλήσεις σου. Μπορεί για κάποιο λόγο το έχει στο αθόρυβο ή μπορεί να του έχει κλείσει από μπαταρία ή μπορεί να μην έχει σήμα. Ή... μαλακιες. Δεν θα έχει συμβεί τίποτα. Απλά σε βαρέθηκε καλή μου. Η φωνούλα μέσα μου το επαναλαμβάνει ξανά και ξανά. Μπορεί να έχει και δίκιο όμως. Γιατί να κάθεται μαζί μου; Είμαι ένα ασήμαντο κορίτσι το οποίο τον κρατάει αλυσοδεμενο σε μια 'σχέση' χωρίς προοπτικές. Στερώντας του την ζωή που είχε συνηθίσει, με τις βόλτες, τα ταξίδια, τις νέες γνωριμίες, τον διώχνω μακριά μου. Μάλλον αυτό έγινε και τώρα. Κουράστηκε μαζί μου. Και αυτό πονάει πιο πολύ από όλα. Καταραμένο μυαλό, γιατί πάντα θες να υπεραναλυεις το κάθε τι; Καλύτερο ηταν να είχες μείνει στο ότι το κινητό φταίει που δεν έχει επικοινωνήσει ο Zayn ακόμα μαζί μου, παρά να πιστεύω πως με έχει βαρεθεί. Σε μισώ! Σε μισώ όπως κάθε τι εδώ μέσα. Γιατί όλα μου τον θυμίζετε!
ESTÁS LEYENDO
Starstruck
FanficΟ Zayn Malik, μέλος του διασημότερου boyband παγκοσμίως, γνωρίζει κάτω από όχι και τις πιο ιδανικές συνθήκες, την Melanie, και συντομα καταλαβαίνει πως αυτή η κοπέλα θα του αλλάξει τη ζωή. Εκείνη, χωρίς να το καταλάβει γίνεται "σκλάβος" της γοητείας...