Chapter 3
Zayn's P.O.V.
Η αποψινή βραδιά εξελίχθηκε σχεδόν σε παταγώδης αποτυχία. Το πλάνο ήταν να γιορτάσουμε την επιτυχία του Take Me Home UK Tour σε ένα private party που διοργάνωσε ο Liam κρυφά από το management στο Funky Buddha, να πούμε κάνα τραγουδάκι και να χαλαρώσουμε λίγο πριν την παγκόσμια περιοδεία που θα ξεκινήσει με πρώτο σταθμό το Παρίσι. Όπως τραγουδούσαμε το τελευταίο μας κομμάτι για απόψε το One Way Or Another και ο Styles την έπεφτε ξεδιάντροπα σε μια κοπέλα που συνοδευόταν από έναν μυώδη άντρα και δεν ήταν πάνω από 17, ο Louis με σκουντάει και μου κάνει νόημα να δω τον Niall, o οποίος μας ειδοποιεί ότι έξω υπάρχει ουρά από paparazzi και μερικοί έχουν μπει κρυφά στο club με μοναδικό τους σκοπό να τραβήξουν φωτογραφίες μας ενώ βρισκόμαστε σε κατάσταση μέθης και να τις πουλήσουν έναντι τεράστιας αμοιβής σε διάφορα κουτσομπολίστικα περιοδικά και blogs στο internet. Με την φτηνή δικαιολογία του ότι θα επιστρέψουμε σε λίγο με περισσότερο τραγούδι που ξεφούρνισε ο Louis, το σκάμε από την αποθηκούλα που έχουν τα ποτά και εκεί υπάρχει άλλη μια πόρτα, αυτή του προσωπικού, που οδηγεί σε κάτι σκάλες και στη συνέχεια στην έξοδο κινδύνου στο πίσω μέρος του club. Εκείνη την ώρα μου έκανε παράπονα ο Harry που δεν κατάφερε να στριγμώξει καμιά ξεμυαλισμένη Styler στις τουαλέτες και δεν κατάλαβα με πόση δύναμη άνοιξα την πόρτα με αποτέλεσμα να χτυπήσω κάποια κοπέλα στο κεφάλι, κάποια πολύ όμορφη κοπέλα. Αλλά κάπου την ξέρω γαμώτο.. Ο Niall έντρομος σκύβει και ανασηκώνει το αναίσθητο σώμα της έτσι ώστε η πλάτη της να ακουμπάει τα γόνατά του. Τοποθετεί δυο δάκτυλα μπροστά από την μύτη της για να βεβαιωθεί ότι δεν πέθανε.
"Ευτυχώς αναπνέει.." λέει ανακουφισμένος περισσότερο στον εαυτό του και χαμογελάει αμυδρά.
"O Zayn το χτύπησε το γκομενάκι." μου λέει ο Harry και με σκουντάει πονηρά κλείνοντας μου το μάτι ταυτόχρονα.
"Και τι γκομενάκι..." συνεχίζει ο Louis..
"Καύλα! Όταν ξυπνήσει θα την πάω μια βόλτα μέχρι το αυτοκίνητο μου για να της εξηγήσω τον όρο '69' και να της κάνω και μια μικρή επίδειξη των ικανοτήτων μου.." συμπληρώνει ο Harry..
"Σοβαρευτείτε ρε! Η κοπέλα ακόμα να συνέλθει.." τους αποπαίρνει ο Niall.
O Liam κλείνει το στόμα του και με κοιτάει έντρομος.. "Αυτή δεν είναι η.." μουρμουρίζει..
"Melanie!" βγαίνει από το στόμα μου και ξαφνικά συνειδητοποιώ ότι είναι εκείνη η σερβιτόρα που παρ ολίγον να πιαστούμε χέρια με χέρια πριν δύο εβδομάδες περίπου. Ο Liam μου κουνάει καταφατικά το κεφάλι και με τα μάτια του καταλαβαίνω ότι όντως είναι αυτή. Σπρώχνω τον Niall στην άκρη και την κρατάω στην αγκαλιά μου, ρίχνοντας της δυνατά χαστούκια.
YOU ARE READING
Starstruck
FanfictionΟ Zayn Malik, μέλος του διασημότερου boyband παγκοσμίως, γνωρίζει κάτω από όχι και τις πιο ιδανικές συνθήκες, την Melanie, και συντομα καταλαβαίνει πως αυτή η κοπέλα θα του αλλάξει τη ζωή. Εκείνη, χωρίς να το καταλάβει γίνεται "σκλάβος" της γοητείας...