Χωρίς εσένα

1.4K 110 11
                                    

*6 ΜΗΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ*

Zayn's P.O.V.

"Τελευταία φορά για σήμερα και μπορείτε να φύγετε" γνέφουμε καταφατικά στο χορογράφο μας και συνεχίζουμε τη πρόβα μας.

Τους τελευταίους μήνες κάναμε ένα μικρό break για να μαζέψουμε τις δυνάμεις μας πριν ξεκινήσουμε άλλη μια από τις παγκόσμιες περιοδίες μας. Τον περισσότερο χρόνο μου τον πέρασα στο πατρικό μου σπίτι στο Bradford μαζί με την οικογένεια μου. Μου είχαν λείψει τρομερά οι γονείς μου και οι αδερφές μου και αυτό το διάλλειμα ήταν η ιδανική ευκαιρία να τους επισκεπτώ. Επίσης, με βοήθησαν πολύ με το να με αποσπούν από εκείνην και το πόσο υποφέρω μακριά της.

Όταν η πρόβα τελείωσε, ο Louis με πλησιάζει. Αρχικά δεν τον αντιλήφθηκα αλλά όταν ένιωσα το χέρι του στον ώμο μου, γύρισα να τον αντικρίσω.

"Είσαι καλά mate?" με ρωτάει ο καλύτερος μου φίλος, γεμάτος ανήσυχια.

Είμαι χάλια. "Καλά είμαι" απαντάω ανέκφραστα

"Σίγουρα;"

"Σίγουρα, μόνο λίγο κουρασμένος τίποτα παραπάνω"

Ο Louis δεν φαίνεται να έχει πιστεί με τη δικαιολογιά μου. "Θες να πάμε για κανά ποτο το βραδάκι; Οι δυο μας όπως παλιά" μου προτίνει μετά από λίγο.

"Μπα.. θα πάω σπίτι να κοιμηθώ λίγο"

"Όπως θες Zayn. Τα λέμε"

"Bye Lou" τον χαιρετάω και φεύγω με προορισμό το διαμέρισμα μου.

[...]

Πετάω το τσιγάρο μου στο έδαφος όταν την βλέπω να πλησιάζει προς το μέρος μου. Ήρθε. Επιτέλους ήρθε. Σηκώνομαι από το παγκάκι που καθόμουν καθώς έρχεται όλο και πιο κοντά. Είμαι αγχωμένος, αλλά πρέπει να την πείσω για μια ακόμα ευκαιρία. Πρέπει.

"Ήρθες" της λέω και δεν μπορώ να συγκρατήσω το χαμόγελο από τα χείλη μου έχοντας την απέναντι μου. Αυτή μάλλον δεν έχει την ίδια χαρά καθώς το πρόσωπο της είναι ανέκφραστο και η ματιά της σκληρή.

"Δεν έχω πολύ χρόνο. Γι αυτό ότι έχεις να πεις, πεσ'το γρήγορα"

"Melanie..." ξαφνικά, όλα όσα είχα σχεδιάσει να της πω χάνονται από το μυαλό μου και μένω να κοιτάω το υπέροχο πρόσωπο της σαν χάνος. "Συγνώμη μωρό μου"

"Μόνο αυτό έχεις να πεις; Ένα γαμημένο συγνώμη; Και μη με ξαναπείς μωρό σου γιατί δεν είμαι!"

"Συγνώμη για όλα. Συγνώμη για το τρόπο που σου φέρθηκα, συγνώμη που δεν κατάλαβα πόσο σημαντική είσαι για μένα, συγνώμη που σε αντικατέστησα με μια τυχαία γκόμενα, συγνώμη που δεν είμαι ο κατάλληλος για σένα. Σε αγαπάω Melanie. Σε αγαπάω πολύ για να σε αφήσω να φύγεις έτσι απλά από κοντά μου."

StarstruckOù les histoires vivent. Découvrez maintenant