Chapter 16
*3 μήνες μετά*
Mel's P.O.V
"Και για ποιο λόγο είπαμε ότι βρίσκομαι εδώ;" ρωτάω την Anna, κοιτάζοντας την μέσα απο το είδωλο της στο καθρέπτη, καθώς βάζει λίγο gloss στα χείλη της.
"Τι εννοείς;" με ρωτάει, δίνοντας όλη της την προσοχή στο πως φαίνεται η εικόνα της."An μην παριστάνεις τη χαζή γιατί όλο αυτό δεν θα σου βγει σε καλό. Με έφερες εδώ γιατί ήξερες πως θα ήταν και αυτός!" της λέω γεμάτη παράπονο στη φωνή μου, προσπαθόντας να διατηρήσω την ψυχραιμία. Πως άλλωστε να μην ήταν εδώ; Αφού το πάρτυ που διοργάνωσε ο Harry ήταν για να γιορτάσουν την πλήρη ανάρρωση του Zayn από το τρακάρισμα. Κι εγώ, αντί να βρίσκομαι στο σπίτι μου και να βλέπω τηλεόραση, είμαι παγιδευμένη μέσα στις τουαλέτες του Funky Buddha και ακούω τις φλυαρίες της συγκατοίκου μου, η οποία δείχνει πιο ακαταμάχητη από ποτέ μέσα στο μαύρο στραπλες φόρεμα της και στα ψηλά της εξίσου μαύρα τακούνια.
"Δηλαδή εσύ ντύθηκες έτσι και θες να μου πεις πως δεν θες να τον δεις;" με ρωτάει, γυρνώντας προς το μέρος μου."Πως έχω ντυθεί δηλαδή;" κοιτάω το είδωλο μου στο καθρέπτη και χαμογελάω. Φοράω ένα μαύρο μπούστο και από κάτω μια αέρινη κοραλι φούστα και μαύρα ψηλοτάκουνα μποτακια. Και το ξέρω πως ντυθηκα έτσι για να με δει εκείνος, μιας και σκεφτόμουν για ώρες τι θα βάλω μπροστά από τη ντουλάπα μου.
"Άστο, μη μου πεις καλύτερα!" την πλησιάζω και στέκομαι δίπλα της. "Απλά πες μου το πραγματικό λόγο που ήρθαμε." συνεχίζω.Παίρνει βαθιά ανάσα και με κοιτάει στα μάτια.
"Ο Harry.." ομολογεί.
"Ο Harry τι;"
"Εδώ και τρεις μήνες δεν εχει γίνει τίποτα μεταξύ μας! Αυτό έχει γίνει!" το όμορφο της πρόσωπο κατσουφιαζει καθώς ψάχνει μέσα στο τσαντάκι της κάτι.
"Μήπως δεν του αρέσω;" με ρωτάει γεμάτη ανησυχία στη φωνή της.
"Μη λες ανοησίες. Τον έχω δει πως σε κοιτάει.." την σκουνταω συνωμοτικά, κλείνοντας της το μάτι πονηρά. "Εκτός βέβαια αν είναι gay, τότε μονο θα δεχτώ να μη του αρέσεις.." χαμογελάει σιγανά, κοιτάζοντας τα νύχια της.
"Τότε τι συμβαίνει; Μήπως έχει κοπέλα;" ρωτάει, παριστάνοντας της αδιάφορη. Την ξέρω πολύ καλά, μπορώ να την διαβάσω σαν ανοιχτό βιβλίο. Αυτή τη στιγμή περπατάει στην άκρη του γκρεμού περιμένοντας μια απάντηση μου
."Δεν νομίζω να βγαίνει με καμια αυτή τη περίοδο." της λέω, μην γνωρίζοντας ωστόσο αν αληθεύουν τα όσα ξεστομίζει το στόμα μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
Starstruck
Fiksi PenggemarΟ Zayn Malik, μέλος του διασημότερου boyband παγκοσμίως, γνωρίζει κάτω από όχι και τις πιο ιδανικές συνθήκες, την Melanie, και συντομα καταλαβαίνει πως αυτή η κοπέλα θα του αλλάξει τη ζωή. Εκείνη, χωρίς να το καταλάβει γίνεται "σκλάβος" της γοητείας...