Zayn's P.O.V.
Δεν ξέρω αν κάνω το σωστό, όμως αυτή είναι η τελευταία μου ευκαιρία. Σε δύο μέρες επιστρέφω Λονδίνο και δεν μπορώ να διανοηθώ πως θα είναι χωρίς εκείνη. Πολύτιμος χρόνος έχει χαθεί, έχουν περάσει αρκετές μέρες από τη τελευταία φορά που την είδα στο tattoo shop, αλλά δεν θα τα παρατήσω. Όχι τώρα στο τέλος.
Τέλος. Μια τόσο μικρή λέξη σαν κι αυτή, κι όμως μοιάζει με μαχαιρια στη καρδιά μου. Δεν μπορεί να είναι αυτό το τέλος μας. Όχι με αυτό το τρόπο, όχι τώρα. Και όλα γίνονται εξαιτίας των δικών μου λαθών. Δεν θέλω να κάνω άλλα λάθη. Και αν τα παρατήσω τώρα, θα είναι το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου.
Γι αυτό παίρνω τη μεγάλη απόφαση και κάνω το επόμενο βήμα. Χτυπάω το κουδούνι του νέου της διαμερίσματος. Μετά από αρκετά παρακάλια και με την βοήθεια του Harry, κατάφερα να πείσω την Anna να μου δώσει τη διεύθυνση. Στην πόρτα σύντομα εμφανίζεται ενας άντρας γύρω στα 30, ο αδερφός της.
Με κοιτάει γεμάτος ερωτηματικά καθώς με περιεργάζεται από την κορυφή έως τα νύχια. Υποθέτω πως δεν με έχει αναγνωρίσει ακόμα - πράγμα καλό. Είμαι σίγουρος πως αν ήξερε ποιος στέκεται μπροστά του αυτή τη στιγμή τα πράγματα θα είχαν πάρει διαφορετική τροπή.
"Γεια." ξεκινάω πρώτος την συζήτηση. Zayn, ήρεμα. Όλα καλά θα πάνε.
"Γεια και σε σένα" μου μιλάει ευγενικά. "Πως θα μπορούσα να σε βοηθήσω;" με ρωτάει στη συνέχεια.
"Θέλω..." Τώρα πως του το φέρνουνε; Το βρήκα. "θ-θέλω να μιλήσω στην αδερφή σου. Είναι εδώ η Melanie;"
Με κοιτάει επίμονα και για μερικά δευτερόλεπτα μένει σιωπηλός. "Ποιος είσαι;"
"Ονομάζομαι Zayn." του λέω γεμάτος αυτοπεποίθηση. Το βλέμα του, από γεμάτο ερωτηματικά, μετατρέπεται σε έκπληκτο. Υποθέτω, ενώνει τα κομμάτια του παζλ σιγά-σιγά.
"Ο φίλος της Melanie;"
"Κατά κάποιο τρόπο." Δεν περίμενα να είναι τόσο αμήχανο όλο αυτό. "Μήπως θα μπορούσες να την φωνάξεις;"
Σαν να μην άκουσε την ερώτηση μου, επικεντρώθηκε στο πρώτο μέρος του λόγου μου. "Τι εννοείς κάτα κάποιο τρόπο;"
"Με την Melanie χωρίσαμε λόγω...." τώρα τι λέμε; Καθαρίζω το λαιμό μου και σκέφτομαι γρήγορα ένα βιαστικό ψέμα "...διαφόρων παρεξηγήσεων." του λέω τελικά. Εννοείται πως το κομμάτι της απιστίας το βγάζουμε απέξω. Δεν μας συμφέρει άλλωστε. Χρειάζομαι τον Nate με το μέρος μου. "Ήρθα να ξεκαθαρίσουμε αυτές τις παρεξηγήσεις.."
YOU ARE READING
Starstruck
FanfictionΟ Zayn Malik, μέλος του διασημότερου boyband παγκοσμίως, γνωρίζει κάτω από όχι και τις πιο ιδανικές συνθήκες, την Melanie, και συντομα καταλαβαίνει πως αυτή η κοπέλα θα του αλλάξει τη ζωή. Εκείνη, χωρίς να το καταλάβει γίνεται "σκλάβος" της γοητείας...