Κάνε ότι νομίζεις

1.5K 86 0
                                    

Chapter 21

(Υποθέστε πως έχουν περάσει μερικοί μήνες, δεν υπάρχει στο προσκήνιο κάνενας Josh, Tina ή ενόχληση από το Modest, και βρίσκουμε τους πρωταγωνιστές μας να ζουν τον έρωτα τους και ξεκινούν να δημοσιοποιούν το Zelanie)

Mel's P.O.V.

Κύματα ανατριχίλας στέλνονται σε όλο μου το κορμί καθώς το ανοιχτό μου στόμα υποδέχεται με ανοιχτές αγκάλες στο εσωτερικό του μια σειρά συνεχόμενων σφηνακίων από διάφορα μείγματα οινοπνευματόδων ποτών. Νιώθω τα πόδια μου σαν ζελέ πάνω στα ψηλοτάκουνα μου και εγώ η ίδια χάνομαι ανάμεσα στο πλήθος των ιδρωμένων κορμιών που χορεύουν προκλητικά σε τούτο το φοιτητικό πάρτυ. Το πρώτο πάρτυ από τότε που επέστρεψα στις σπουδές μου. Σήμερα κλείνω δύο μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων. Το καλοκαίρι που μας πέρασε ήταν μαγικό. Πέρασα τον περισσότερο χρόνο παρέα με τον Zayn, είτε ακολουθόντας τον στο tour, είτε πηγαίνοντας διακοπές στα ονειρικά νησιά της Ελλάδας είτε χαλαρώνοντας αγκαλιά στον καναπέ του διαμερίσματος του βλέποντας ταινίες ή συζητώντας πίνωντας και ακούγοντας μουσική. Τα τελευταία δύο χρόνια έχω χάσει τόσα πολλά από τη ζωή μου που δεν έπρεπε. Αλλά τώρα, τώρα όλα μπαίνουν σε μια τάξη. Ή μήπως σε δύο; Μπορεί και σε τρεις, σκέφτομαι και χαχανίζω.

Μπλέκω τα δάκτυλα μου μέσα στις ξανθές τούφες των μαλλιών μου. Το κεφάλι μου πονάει και νιώθω τα πάντα να γυρίζουν. Δεν έπρεπε να πιώ τόσο. Πόσο ήπια άραγε; Αρκετά ώστε να μην θυμάμαι τίποτα. Το στομάχι μου διαμαρτύρεται έντονα από μια διάθεση να αδιάσει ότι έχει και δεν έχει έκει μέσα. Πρέπει να βρω την An και τον Harry. Με την άκρη τους ματιού μου ερευνώ το - σχεδόν διαλυμένο από την λαοθάλασσα των μεθυσμένων φοιτητών- καθιστικό αλλά δεν βρίσκονται πουθενά. Μήπως να ψάξω για τον Zayn;

Όχι!!

Δεν προλαβαίνω.. πρέπει να πάω στο μπάνιο άμεσα!!

Όσο πιο γρήγορα μπορώ ανεβαίνω τις σκάλες και βρίσκομαι στο δεύτερο όροφο της μονοκατοικίας όπου γίνεται το πάρτυ. Το κάνει ο Peterνομίζω, παρακολουθεί μερικά μαθήματα παρέα με την Anna. Αλλά δεν έχει σημασία τώρα αυτό. Έχω ανοίξει αρκετές πόρτες και πουθενά το μπάνιο. Που στο διάολο είναι επιτέλους; Θα βγάλω ότι έχω και δεν έχω στο στομάχι μου και πρέπει οπωσδήποτε να βρω το μπάνιο. Ανοίγω την τελευταία πόρτα το μεγάλου διαδρόμου και για καλή μου τύχη είναι εκεί. Με όση δύναμη μου έχει απομείνει μαζεύω τα μαλλιά μου σε ένα χαλαρό κότσο και σκύβω μπροστά από την λεκάνη.

StarstruckWhere stories live. Discover now