Chapter 11
Zayn's P.O.V.
Πότε δεν ήμουν αυτό που αποκαλείς 'σχεσάκιας'. Μου άρεσαν οι περιστασιακές σχέσεις, χωρίς αγαπουλίτσες και τα λοιπά γλυκανάλατα πράγματα. Μόνο σεξ, αποκλειστικά σεξ. Μου άρεσε να αλλάζω ερωτικές συντρόφους, να μην μένω πάνω από δύο βδομάδες στην ίδια κοπέλα. Έτσι ήμουν κάποτε. Ήμουν το κακό παιδί που φλέρταρε κάθε βράδυ με διαφορετική κοπέλα με την προοπτική του καυτού σεξ στις τουαλέτες κάποιου club ή στο αυτοκίνητο μου. Συνήθως τα θύματα μου ήταν αθώα κοριτσάκια του μπαμπά, που δεν είχαν εμπειρίες και δεν μπορούσαν να με ψυχολογήσουν. Ήταν πιο εύκολες στο να πέσουν στα δίκτυα μου. Ένα χαμόγελο και μια ματιά μου αρκούσε στο να τις ρίξω. Ο τύπος που κάθε φορά που περνάς από μια παρέα κοριτσιών και σίγουρα θα ακούσεις να ψιθυρίζει η μια στην άλλη "Θαύμασε, αλλά μην μπεις στο πειρασμό. Είναι επικίνδυνος", έτσι με έβλεπαν σχεδόν όλες. Κι όμως, όλες πέθαιναν για ένα μου άγγιγμα, για μια αξέχαστη νύχτα πάθους. Για μια ευκαιρία να βρεθούν από κάτω μου, να παρακαλέσουν για πιο γρήγορα, για πιο βίαια. Όλες εξάλλου αυτό θέλουν.
Ήμουν από αυτούς τους μυστηριώδης τύπους που κάθονται μόνοι τους και πίνουν το ποτό τους. Μάλλον αυτό τις τραβούσε πάνω μου. Αυτό το άγνωστο που πέθαιναν να μάθουν τόσο καλά. Ποτέ όμως καμιά δεν κατάφερε να με μάθει τόσο καλά. Μόνο μια κατάφερε να λύσει το παζλ που αποτελεί ο Zayn Javadd Malik. Μέρα με την μέρα την γνώριζα καλύτερα. Στην αρχή η σχέση μας αποτελούνταν μόνο από τις συναντήσεις μας μέσα στους τέσσερις τοίχους του υπνοδωματίου μου, κάτω από τα καυτά σεντόνια του κρεβατιού μου, ή πολλές φορές στο πάτωμα ή στους τοίχους ή σε διάφορα έπιπλα που θα υπήρχαν γύρω μας. Στην πορεία ,όμως, το σεξ δεν με γέμιζε όπως πρώτα. Ένιωθα την ανάγκη να την γνωρίσω καλύτερα. Να μάθω τι την κάνει χαρούμενη και τι την στεναχωρεί. Με τι ασχολείται στον ελεύθερο χρόνο της. Πως πίνει τον καφέ της και τι μουσική ακούει. Αν έχει κάποιο αγαπημένο καλλιτέχνη ή κάποιο πρότυπο και για ποιο λόγο τον θαυμάζει. Να ανακαλύψω κάθε πτυχή του εσωτερικού της κόσμο. Για πρώτη φορά θέλησα να είμαι μαζί της πάντα και παντού. Ήθελα να την προστατεύσω, να είμαι ο φύλακας άγγελος της. Το αποτέλεσμα ήταν όμως να της καταστρέψω τη ζωή, αφού όπως είπα και πιο πριν, ήταν η μοναδική που μπορούσε να με διαβάσει τόσο καλά. Ήταν η μόνη που προσπάθησε, χωρίς επιτυχία, να με δαμάσει. Και αντί να με δαμάσει, παρασύρθηκε και η ίδια στο σκοτάδι μαζί μου.
YOU ARE READING
Starstruck
FanfictionΟ Zayn Malik, μέλος του διασημότερου boyband παγκοσμίως, γνωρίζει κάτω από όχι και τις πιο ιδανικές συνθήκες, την Melanie, και συντομα καταλαβαίνει πως αυτή η κοπέλα θα του αλλάξει τη ζωή. Εκείνη, χωρίς να το καταλάβει γίνεται "σκλάβος" της γοητείας...