Lyra îngheță de-a dreptul. Simțea cum sângele îi curge mult mai lent prin vene și nici nu știa de ce.
Îi era teamă să schițeze și cel mai mic gest, căci era singura care putea să citească mesajul de pe podea. Literele erau scrise cu grosolănie, în grabă, iar Lyrei îi dădeau fiori reci.Profesorii s-au grăbit cu toții la fața locului, în timp ce câteva menajere îi îndemnau pe copii să circule mai departe.
Lyra părea hipnotizată, de parcă mesajul i se părea familiar, deși nu știa nimic despre Semnificația lui și nici cine este Cea Uitată.Simțea o sezație bizară pe spate, de parcă privirea persoanei respective îi înțepa pielea într-un mod dureros. Lyra își întreptă atenția în acea direcție, ochii săi abisali întâlniră privirea unei priviri oțelite.
Persoana cu pricina avea probabil în jur de 30 de ani, dar felul în care analiza totul în jur și aerul pe care îl emana, îl făcea să pară mult mai bătrân decât anii săi. Fata nu își putea da seama ce gândește acel bărbat, dar nu îi putea distinge expresia chipului, nici măcar nu știa dacă avea una.
Însă atenția lui îi fi suficiengă pentru a o face să se grăbească înainte.Când ieșiră toți elevii, ușile se închiseră cu un huruit în spatele lor, de parcă profesorii au pus între ei și elevi un zid protector.
Dar cu toții știau că un simplu zid nu îi poate apăra de pericolul ce îi pândea printre umbre.
Haosul și panica se crease în jurul elevilor și să răspândea ca o boală contagioasă. Menajerele încercau să îi țină pe toți în frâu și să păstreze rândurile cât mai ordonate, însă groaza și frica de necunoscut îi împing pe oameni la lucruri necugetate.
– Vă rog, păstrați-vă calmul. Nu trebuie să cădem la concluzii pripite până când Maeștrii nu temrină de analizat situația!
Lyra se molipsise și ea de frica ce plutea, invizibilă, în jur. Dar nu avea habar de ce elevii se tem de ,,Cea Uitată".
Conduși în cele din urmă pe scările de la etajul 1 și băgați pe prima ușă, copii au ajuns într-o sală imensă.Șemineul era nelipsit și aici, unul la număr, iar în mijlocul camerei se afla o masă prelungă de un lemn lucios.
– Vă rugăm să vă așezați până sosesc Maeștrii și să faceți liniște!
Lyra, împreună cu Justin, Maya și Maison s-au așezat pe primele locuri pe care le-au găsit libere. Neliniștea încă plutea printre mese, dar de această dată era doar șoptită în stânga și dreapta. Câteva perechi de ochi se îndreptau periodic către Lyra acuzator, de parcă ea era cauza tuturor problemelor, dar aceasta le ignora îndreptându-și atenția spre sala în care se afla.
– Ce se întâmplă? De ce sunt toți agitați?
– Un mesaj care nu e scris în Runologie! Cineva a pătruns aici și probabil era vre-un Exilat!
CITEȘTI
Blestemul celei uitate #Wattys2016
FantasyATENȚIE ! CARTE ÎN MAI MULTE PĂRȚI ! -Câștigător Wattys2016- Ce se întâmplă când tot ce știai e dat peste cap? Când îți dai seama că nu știi adevărul nici despre propria-ți persoană? Și când ți se dezvăluie că Pamântul nu-i altceva d...