Chiar dacă au trecut ultima probă asta nu însemna că Maestrul Zamoxis era fericit.
După pierderea lănțișorului,Lyra rămase tăcută pe tot parcursul drumului,iar Justin,Maison și Maya au respectat asta.Erau așteptați în Camera de Zi de restul colegilor lor care erau curioși ca de fie are dată de desfășurarea acesteia.
Pentru prima dată Maison păstrase tăcerea la victoria lor,Justin le rezumă cum au găsit Piatra dar a ocolită întâlnirea cu Hibersis și prețul pus de aceasta.
Maya era doar ușurată,în fond își învinse teama și fu singura care a rămas să audă și probele date de ceilalți Maeștrii.
— Lyra!
Fata se întoarse când fi strigată chiar înainte de a deschide ușa spre amera fetelor fiind surprinsă să-l vadă pe Maison.
— Restul anului n-o să mai primim probe,cel puțin asta susține Justin,dar chiar trebuie să-ți spun că...ai fost curajoasă,chiar și pentru un om.
— N-a fost curaj,a fost datorie.
Maison se uită la ea cu ochii săi turcoaz ca marea.
— Ști,mereu am crezut că curajul este cea mai importantă dintre virtuții întrucât e calitatea care le asigură pe celelalte dar...nu am fost prea curajos.
Lyra pufnivamyzată:
— Maison ești cea mai curajoasă persoane pe care o știu,de asemenea și cea mai lăudătoasă și enervantă...
— Idem. Îi răspunse acesta cu-n zămbet cam strâmb.
— Și sigur cei de la Grephen vor dori să intri în sabatul lor.
— Ceremonia Sabatelor! Aproape c-am uitat de ea. Oricum mai e mult timp...
Fata aprobă,nu se prea gândise unde o să se ducă. Nu era curajoasă pentru a merge la Grephen,nici deșteaptă pentru Ibis,bună la licori sau plante pentru Cervus sau vicleană pentru Anguis. Era doar Lyra,o fată care era normală la începutul anului și care acum putea cu un singur cuvânt putea să facă lucrurile să explodeze daca asta îi era dorința.
— Da...așa e,mai e mult timp.
* * *
A doua zi simțea cum fiecare mușchi al ei urla de durere. Temele ei erau înșirați la picioarele ei,pe pat și rămăsese în urmă cu lecțiile la Iluzionism,Elementalism-Apa,Runologia și Alterare.
Si gurul lucru care o încânta era faptul că azi avea Alchimie,ora în care învață prepararea poțiunilor,materie care o încântă destul de mult.
Era destul de târziu fiind ora Capricornului de Zi,ceea ce însemna că echipa ei a fost lăsată să lipsească de la câteva materii.
— Lyra,trezește-te azi Doamna Sidonia ne va preda Mesaje Acvatice.
— Ce însemnă asta? întrebă Lyra încă adormită.
— Înseamnă ca preparăm o licoare care va transmite un mesaj.
Părea interesant,dar tot trebuia să-și facă mai întâi lecțiile pentru celelalte materii,în fond mai avea trei ore până la Alchimie.
Își luă tot maldărele de cărți și bagheta din suportul și plecă în Camera de Zi. O durea capul de la efortul depus cu o zi în urmă și nici nu-și dăduse seama cât de mult stătuseră în catacombele de gheață.Încă avea fața Zânei în fața ochilor atunci când își amintea de ea și-și amintea perfect cât de mult i se schimbase aspectul după ce sorbi cu lăcomie iubirea mamei ce-o lega prin lănțișorul acesteia.
CITEȘTI
Blestemul celei uitate #Wattys2016
FantasiaATENȚIE ! CARTE ÎN MAI MULTE PĂRȚI ! -Câștigător Wattys2016- Ce se întâmplă când tot ce știai e dat peste cap? Când îți dai seama că nu știi adevărul nici despre propria-ți persoană? Și când ți se dezvăluie că Pamântul nu-i altceva d...