Apele se limpezesc

397 82 6
                                    

Restul anului școlar nu se mai întâmplă nimic straniu,nici șoapte auzite doar în capul tău sau mesaje înspăimântătoare scrise pe zăpadă.

Fata alesese să nu le spună și prietenilor ei despre toate cele întâmplate de teamă să nu fie vonsiderată nebună. Maya părea să fi uitat de mesajul din zăpadă,sau cel puțin asta reda comportamentul ei lipsit de griji.

Restul timpului și-l petrecu în exersarea vrăjilor de bază și recuperarea tonelor de teme care păreau nesfârșite. Era luna Iunie după calendarul uman adus din dimensiunea ei,ceea ce însemna că anul școlar era pe terminate. Și mai însemnă că se aproprie Testul Fricii.

Maison îi povesti despre el. Testul se va desfășura în Turnul Fricii,o clădire special concepută în care Demonii Metum îți vor arăta cele mai mari frici ale tale pe care trebui să ți le învingi singur.

Justin era de părere că este un test inutil și că ar trebui să se dea ceva mai comun,cum ar fi un examen,dar Lyra știa mai bine decât oricine că nimic nu este comun în lumea magiei.

Maison nu-și făcea griji,după el nu avea nici o frică așa că îi va fi floare la ureche să-l treacă primul.

Total opus fațâ de Maya care își enumera interminabilele temeri,spre amuzamentul prietenilor ei.

Mediile se încheiaseră,iar Lyra fu surprinsă să afle că are medii destul de bune:
Alchimie-10
Runologie-9
Elementalism-8
Iluzionism-7
Ora ființelor magice-10
Incantare-10
Necromanție-7
Alterare-8
Botanica-9

Nu era rau,chiar dacă avea aproape aceleași medii ca Maison. Justin luase 10 la toate materiile ceea ce-l enervă la culme pe Maison,câr despre Maya Incantațiile i-au scăzut rău de tot media anuală norocul el fiind strălucitoarele note de la Botanică.

Totul era bine,iar lucrurile păreau cât de cât normale în viața fetei.

Chiar dacă avea impresia că n-o să dureze prea mult.

Capitolul acesta a fost mai scurt și-mi pare foarte rău. Cartea e pe sfărșite,iar volumul 2 va apărea pe 12 August. Sper să urmăriți seria în continuarea,iar la ultimul capitol am o ,,surpriza" pentru voi(daca e s-o numim asa)

Blestemul celei uitate #Wattys2016Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum