~Lyra~Aripa spitalului semăna ca o cameră de spirala din lumea oamenilor.
Paturile aveau cerșafuri albe și întinse perfecte pe pat,iar în aer plutea acel miros de medicamente.
Maison nu se putea plânge de condițiile infirmeriei,poate de doar de plictiseala din aceasta. Nu se întâmpla nimic nou.
Citise toate revistele despre sport ale vrăjitorilor și era atât de plictisit înât era aproape să-și facă temele de bunăvoie. Din fericire când Maya,Lyra și Justin dădură buzna în cameră,își dăduse seama că plictiseala a luat sfârșit.
- Maison,am găsit o soluție pentru rezolvarea Probei noastre.
Maison nu avu nevoie de alte explicații,se dădu rapid jos din pat ignorând durerea suportabilă cauzată de rana de la cap.
- Ești sigur că poți să vii cu noi ?
- Sunt un baiat dur și nu pot fi învins de un copac. E vremea răzbunării.
,, Tipic Maison,urăște să piardă și nu acceptă o înfrângere." Gândi Lyra.
Maison era într-adevăr un baiat dur,doar că copacul a fost mai dur căci acesta l-a trimis în fiecare seară la infirmerie pentru verificarea loviturii.
- Așa mergi tu la luptă ? Îl întrebă Lyra pe Maison.
- E un halat,oricum nu mai excaladez niciodată acel pom.
Se îndreptară spre binecunoscuta cameră arătând scrisoarea de la Zamoxis despre misiune de acum o lună.
Acum camera nu i se mai părea atât de înfricoșătoare Lyer,ci doar prea întunecată.
Copacul cu fructele lui strălucitoare era exact unde îl lăsaseră și era nemișcat.
- Și acum ?
- Maestra Woo mi-a dat incantația asta de controlare a aerului. Ar trebui să fie suficientă pentru a sili pomul să ne dea ce dorim.
- Bun,și cum este această incantație? Avem nevoie de baghete?
- Da,ziceți odată cu mine,,Socium tibi caeli cogit. Auxiliar illius iungas amicitias quae attinent ad cerebrum surde"(Forțe ale aerului mă aliez cu voi. Ajutați-mă să biruiasc pământul față de care sunt legat de la nașterea mea.)Copacul începu să se legene în stânga și-n dreapta de parcă în cameră ar fi început să bată vântul,însă la scurt timp Lyra simți cum o briză ușoară îi trecea prin păr. Avea ochii închiși și simțea cum începea să obosească.
Când vântul se opri,redeschise ochii și observă că în jurul ei,pe toată podeaua erau împrăștiate frunzele copacului împreună cu un fruct mare cât un ananas care își pierdea ușor ușor strălucirea.
- Am reușit ! Am reușit ! Strigară ei fericiți în timp ce se luară în brațe.
Justin se aplecă după fruct privindu-l cu mândrie:
- Hai să mergem să-i arătăm lui Zamoxis că suntem cei mai tari!
* * *
Sala Festivităților răsuna de forfota elevilor din Anul Schimbării.
Deasupra lor pluteau ca de-obicei lumânări,iar mâncarea era servită de către fantome(care încă nu știa sigur dacă ceilalți le pot vedea).Zamoxis cina împreună cu ceilalți Maeștrii fiind serios și sumbru ca întotdeauna în ciuda bunei dispoziții a sălii.
Cei 4 veniră lângă el fără frică pentru a-i da fructul și pentru a culege laudele unei munci bine făcute și orelor de studiu în bibliotecă după ore.
- Ce-i asta ?
- Fructul pe care ni l-ați cerut.
Îl examină puțin timp după care îl lăsă dezinteresat jos:- Bine,detaliile următoarei Pribe le veți primi măine dimineață. Acum puteți să vă alăturați colegilor voștri.
Copiilor le căzuseră fețele. Se așteptau măcar la un bravo sau anunțarea victoriei lor în fața întregii școli. În schimb,ca recompensă vor primi altă probă care-i vor costa alte ire de cercetări și nopți nedormite.
- Boșorog de 2 Argentum.
Se așezară la masă,bosumflați sub privirile amuzate ale colegilor lor. Și ei primiseră misiuni,și unele chiar ușoare care nu necesitau nopți nedormite și vizite la spital.
- Am un anunț important de făcut. Cum peste o săptămână vine Halloweenul ne-am gândit că elevii din Anul Schimbării să aibe ocazia de-a vizita legendarul Oraș al Halloweenului.
Sala se umplu de gălăgie,iar copii discutau neliniștiți noua temă.
- Linște ! De mâine,fiecare copil care va dori să aibe ocazia să viziteze acest oraș își va pune numele în acest recipient. Primii 3 aleși vor merge în Orașul Halloween împreună cu un mentor,iar restul se vor bucura de o petrecere aici la castel. Puteți să vă retrageți în camere.
Copii se ridicară de la masă și se îndreptară spre camerele lor:
- Ar fi grozav să vizităm acest Oraș,mai ales că e deschis decât o zi pe an! Exclamă Maison.
- Cred că e frumos,dar eu zic să ne concentrăm pe noua probă a lui Zamoxis,am un sentiment neplăcut despre asta.
- Stai calmă,totul va fi bine vei vedea. Acum ar trebui să mergem la culcare. Mâine e o zi încărcată și pe langă Pribă avem de recuperat și niște vrăji noi.
Dar Lyrei nu-i păsa de vrăji. Ea acea groaznicul sentiment ca ceva rău se va întâmpla. Și avea legătură cu bizarul mesaj pe zăpadă și ochii albaștri care au urmărit-o în acea seară.
Observații ceva ? Voi in ce credeți că va constata proba ?
CITEȘTI
Blestemul celei uitate #Wattys2016
FantasíaATENȚIE ! CARTE ÎN MAI MULTE PĂRȚI ! -Câștigător Wattys2016- Ce se întâmplă când tot ce știai e dat peste cap? Când îți dai seama că nu știi adevărul nici despre propria-ți persoană? Și când ți se dezvăluie că Pamântul nu-i altceva d...