Suki
,,Co Wonhyuk řekl nebo co?!" Nechápal jsem. Otočil jsem se na Minha na kterém jsem momentálně seděl. Mlčel. Podíval jsem se tedy na Joeyho se Zackem. Také mlčeli.
,,Můžete mi už kurva říct co se děje?!"
Vykřikl jsem naštvaně a v tu ránu stál na nohou.,,Wonhyuk vyžvanil učitelům, že jsme ho zbili a ostatní se k němu přidali!" Zakřičel Zack.
,,Jde to říct i normáně. Nemusíš kvůli tomu zvyšovat hlas." Řekl klidně Joey.
,,Co že jste mu udělali?" Zeptal jsem se znovu a vřele ve mně krev. Všichni přítomní sklopili hlavy k zemi.
,,To byl tvůj nápad že jo?!" Otočil jsem se k bratrovi. Když nic neříkal pokračoval jsem. ,,Wonhyuk by si to pro sebe nenechal! Kdyby to neřekl učitelům řekne to doma! Ty jsi asi nemyslel na následky že jo?!" Naštvaně jsem se na něho podíval a odešel pryč. Zamířil jsem do pokoje urovnat si své myšlenky. Co to toho kreténa napadlo?!
Minho
Když Suki odešel pustil se do mě Zack: ,,Ty jsi asi opravdu nemyslel na následky. Co asi podle tebe mám doma říct rodičům?!"
,,Šel jsi do toho dobrovolně!" Bránil jsem se.
,,Ale protože ty jsi potřeboval!"
,,Mohl jsi říct že nechceš!",,Držte už kurva ty vaše zfrasený držky!" Vykřikl z křesla Joey. On nerad křičí. A když už musí tak je lepší ho poslechnout nebo špatně skončíte.
Oba jsme spadli zpátky do křesel. Tada já na gauč. A Joey pokračoval: ,,Teď zkuste něco vymyslet."
,,Co mám podle tebe jako vymyslet?!" Vykřikl rozhořčeně Zack.
,,Zavři klapačku. Ty si myslíš, že pro mě je to nějak jednoduchý, že mě právě vyhodili ze třeťáků?!" Joey rozmáchl rukama.
,,Máš pravdu, promiň." Zamumlal Zack.,,Na tomhle se nedá nic vymyslet." Navázal jsem na konverzaci před tím.
,,Jak to myslíš?" Nechápal Zack.
,,Škola pošle dopis rodičům aby se v nejbližší době dostavili do školy. Tam jim řeknou co se stalo a žák den na to musí odevzdat učebnice a odejít." Dokončil jsem svůj monolog.
,,Jak to víš?" Ptal se se svráštěným obočím Joey.
,,Zažil jsem to doma v Japonsku." Řekl jsem klidně.
,,Na to se nedá nic říct." Řekl tiše Joey.Všichni jsme seděli v obýváku a přemýšleli. Zack si složil hlavu do dlaní a začal tiše vzlykat.
Joey si k němu přisedl a Zack mu položil hlavu na rameno. ,,To bude dobrý." Říkal mu konejšivě Joey. To nebude dobrý a hlavně je to jenom kvůli mně.
Takže, za prvé se omlouvám, že nevyšla kapitola včera, ale neměla jsem náladu na psaní a tak jsem se bála, že by se z toho vyklubala nějaká hovadina. Dneska je úterý a zítra středa (všichni vědí že po úterý přijde středa blbče) což znamená, že já budu balit na školní výlet. Jedeme ve čtvrtek až do soboty. Pravděpodobně v sobotu odpoledne budu vybalovat takže moc času na psaní asi nezbude. Očekávejte kapitolu tak v neděli. Aspoň na výletě naberu nové nápady které mi právě došly :D
Také se omlouvám že tahle kapitola je krátká :( říkám, že jsem bez nápadů :D
Doufám, že to tu beze mě přežijete ve zdraví a uvidíme se až v neděli ;)
Jinak vote a koment potěší :)
ČTEŠ
Please, love me brother (Yaoi)
Roman d'amourDva bratři, kteří se přestěhovali se svou matkou do Brooklynu to nemají jednoduché. Jeden je lidově řečeno šprt a druhý má vše na háku. Jeden toho druhého nenávidí a ten druhý ho tajně miluje. Většinu času tráví venku, aby nemusel druhého vidět. Al...