Κεφάλαιο 21

158 22 9
                                    

Στέφανος pov
Σήμερα το πρωί ξυπνησα με έναν τρομερό πονοκέφαλο ,ήταν Δεύτερα και θα ξαναέβλεπα την Ναταλία μετά από το πάρτυ.Το πρόσωπο της με μάτια δακρυσμενα δεν μπορεί να φύγει από καθόλου από το μυαλό μου .Εγω εγω ο βλακας την έκανα έτσι ,πληγωμένη και τα λόγια που της είπα δεν ξέρω γιατί τα είπα ,ξέρω πως ήταν ανοησίες αλλά δεν κατάλαβα γιατί την πείραξαν τόσο .Ο τρόπος που συμπεριφερθηκα ήταν ανωριμος ,γιατί είμαι τόσο ζηλιάρης με αυτήν ;
Στην δεύτερα γυμνασίου δεν είμαι σίγουρος αλλά νομιζω πως με γουσταρε ,ήθελα να της τα ζητησω αλλά δεν ξέρω γιατί δεν το έκανα .Τώρα στη δευτέρα λυκείου αυτό το παράξενο αίσθημα ζήλειας μου έχει αυξηθεί,ειναι κι επειδή ο Μανος μου ειπε πως του αρέσει ή Ναταλια και πώς έμαθε πως αυτηνης της άρεσε ο Μανος .
Ή σκέψη αυτών των δύο μαζί με νευριαζει ή μάλλον και με όποιο άλλο αγόρι την δω θα με εξοργίσει.
Το ξέρω δεν είναι δικιά μου για να σκέφτομαι αυτά τα πράγματα.
Σήμερα θα της ζητησω συγνώμη κι θα την ρωτησω βέβαια γιατί πειραχτηκε τόσο πολύ για αυτά που είπα μήπως είναι στα αλήθεια ερωτευμένη μαζί σου ;πετάχτηκε ή σεινηδιση μου και καθισα να το επεξεργαστω για ένα λεπτό μήπως είναι αλήθεια μήπως της αρεσω και έκλαψε για αυτό το λόγο;
Σηκωθηκα από το κρεβάτι αρχιζοντας να ετοιμαζομαι σιγά σιγά και να παω με τα ποδια νωριτερα μιας και είναι ή τελευταία μέρα πριν αρχίσουν οι εξετάσεις .
Μόλις έφτασα είδα την Νικολ τον Ιακωβο την Στελλα και την Αννα να μιλάνε. Που στο καλο ήταν ο Μανος και η Ναταλια;σκέφτηκα .
"Καλημέρα Στεφανε " μου είπε ή Ανννα πλησιάζοντας για να με φιλήσει αλλά εγώ την απεφυγα χαμογελώντας της 'πρεπει να ξεκαθαρίσω το θέμα με αυτη' .Ή Αννα γρήγορα με κοίταξε παραξενα και πήρε τη Στελλα για βόλτες.
"Καλημερα Στεφανε βλεπω κεφατος είσαι πρωινιατικα ."μου είπε ή Νικολ με ειρωνικό ύφος.
"Καλημέρα και σε εσένα Νικολετα με τον καλό τον λόγο πρωί πρωί ."της απαντησα λίγο νευριασμενα.
"Νευρακια ,νευρακια Στεφανε;"
"Ναι!"της είπα ενοχλημένος.
"Μπράβο θα τα χρειαστεις για αργότερα ."μου είπε και αμέσως είδα τον Ιακωβο να της σφίγγει το χέρι λέγοντας "Μη"
"Τι εννοεις;" της είπα ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής μου πηγαίνοντας πιο κοντα της .
"Μίλα"της ξαναειπα φωναχτα
"Γιατί το έκανες αυτό στην Ναταλια ,το Σαββατο; σου ορκίζομαι πως θα σου είχα δώσει μπουνιά αν βρισκόμουν εκεί ."
"Γιατί κάνετε έτσι μωρέ σιγά και τι της ειπα πως είναι τελειοι με τον Μανο έτσι δεν φαίνεται;"
"Στεφανε!"ειπε ο Ιακωβος
"Πραγματικα το παρατραβηξες προχθες δεν μπορούσες να κρατήσεις απλά το στόμα σου κλειστό ;η Ναταλια σε θεωρεί παρα πολύ καλό φίλο και να σου πω την αλήθεια φανηκε πως ζηλεψες ."
"Δεν ,δεν ζηλεψα."ειπα και
αμεσως ή Νικολ με κοίταξε με ένα πονηρό υφος .
"Ναι ζηλεψες για αυτό αντεδρασες έτσι Στεφανε και η Αννα είναι απλά ένας αντιπερισπασμός"μου είπε η Νικολ λες και ανακάλυψε το πιο σπουδαίο πράγμα.
"Δεν ξέρετε τι λέτε ,για την ακρίβεια ή Αννα έχει αρχίσει να μου αρέσει πραγματικά  " 'ωχ γιατί το είπα αυτό τώρα; ' ειπα από μέσα μου.
"Ουαου είσαι τι να πω ,αλλα για να σε δω τώρα κοίτα στην πόρτα ποιοι έρχονται μαζι."
Αμεσως κατάλαβα τι εννοούσε κι ή καρδια μου σφιχτηκε γυρισα κι είδα πως ήταν με τον Μανο και γελούσε ,δεν έκλαιγε μαζί του περνούσε ωραία και ήταν χαρούμενη και τόσο όμορφη .Ήρθαν κοντά μας .
"Πως τα περασατε χθες το βράδυ;"ρωτησε ή Νικολ 'το βράδυ;!'
"Εμ"άρχισε να λέει ο Μανος κοιτώντας με για λίγο
"Είδαμε ταινία μιλήσαμε και κοιμηθηκαμε ." "Μαζί;"
ξαναρωτησε η Νικολ.Η Ναταλια αμεσως κοκκινησε την κοιταξα και έστρεψε το βλέμμα της από το δικό μου.
"Ναι..."συνέχισε ο Μανος και χαμογέλασε διστακτικά .
Ξεροκαταπια κι αποφάσισα να την ρωτησω και να της ζητησω συγνώμη .
"Ναταλία;"
"Τι θες Στεφανε;" ρώτησε χωρίς να με κοιτάξει .
"Μπορούμε να πάμε μία βόλτα να σου πω κάτι που θέλω ;"
Κοίταξε τον Μανο
"Όχι δεν θέλω. "
"Σε παρακαλώ "
Φάνηκε να το σκέφτεται και τελικά συμφώνησε και ξεκινησαμε να περπατάμε.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Το επόμενο κεφάλαιο θα γραφτεί μάλλον αύριο μαζι με κάποια νέα μου που έχω να σας πω .
Enjoy Your night my loves
-See ya <3

Μη με αφήσειςWhere stories live. Discover now