Τώρα είχαμε φτάσει εγώ στο σπίτι μου και αυτός στο δικό του.Μόλις άνοιξα την πόρτα είδα κάποιον που δε περίμενα ποτέ να δω στο σπίτι μου.'Άννα;''την ρώτησα και έκλεισα τη πόρτα πίσω μου.______________________________________________________________________________
''Γεια σου Ναταλία!Να ξέρεις η μαμά σου μου άνοιξε την πόρτα και πως θα έρθει αργότερα .''μου είπε χαρούμενα αγκαλιάζοντάς με ενώ εγώ παρέμεινα να την κοιτάω παραξενεμένη.
''Λοιπόν άκου ήρθα εδώ για να σου πω κάποια πράγματα και να τα βρούμε γιατί από τότε που βγήκαμε το προηγούμενο Σάββατο δεν μου μιλάς πολύ και όταν μου μιλάς είσαι λίγο επιθετική'' , συνέχισε να λέει αφού με άφησε.
''Εντάξει πάμε καλύτερα στο δωμάτιο μου όμως;'' της είπα βγάζοντας τα παπούτσια μου. Ένευσε καταφατικά.'Για να δούμε πως θα πάει αυτό'σκέφτηκα καθώς περπατήσαμε προς το δωμάτιο μου.
''Τέλειο δωμάτιο!''είπε κοιτάζοντας γύρω το δωμάτιο μου και μετά κάθισε στο κρεβάτι μου.
''Ευχαριστώ,,''της είπα μισό χαμογελώντας γιατί ήξερα τον τύπο της και ήξερα πως δεν θα εννοούσε τίποτα στα αλήθεια καλό για μένα.Πήγα και κάθισα απέναντι της.
''Λοιπόν''ξεκίνησε ''Το έχω ήδη πει στην Νικολέτα και αυτό σημαίνει πως πρέπει να το πω΄τώρα και σε σένα.''συνέχισε λίγο αγχωμένη.
''Έλα πες το μην αγχώνεσαι.''της είπα ενθαρρύνοντας την.
Ξεφύσηξε και είπε''Τον τελευταίο καιρό έχω έρθει κοντά με ένα αγόρι με το οποίο μιλάμε συνέχεια στο facebook και τον ξέρεις πολύ καλά.''
''Ποιος είναι, κάποιος από την τάξη μας;''την ρώτησα ξεκινώντας να ανησυχώ μήπως και ήταν ο Στέφανος για αυτόν που μου έλεγε,γιατί ο πρώτος και χρυσός κανόνας της Άννας ήταν πως έπαίρνε ότι ήθέλε κάνοντας τα πάντα για να το πετύχει αυτό και τα εμπόδια της ;; τα έκανε σκόνη !ήταν με λίγα λόγια η χειρότερη σκύλα και διπρόσωπη του σχολείου και για κάποιο άγνωστο λόγο όλοι τη συμπαθούσαν.
''Ναι είναι ο Στέφανος και είμαι σίγουρη πως σε λίγο θα τα φτάξουμε.''είπε με ένα τεράστιο χαμόγελο 'ωχ όχι γιατί ο Στέφανος;'την κοιτούσα ανέκφραστη ενώ από μέσα μου σκεφτόμουν 1000 τρόπους για να εξαφανίσω την Άννα από μπροστά μου 'η μάλλον από την ζωή μου.
''Ηευ Ναταλία ;; τι σκέφτεσαι καλέ;άκουσες τίποτα;''μου είπε κουνώντας τα δάχτυλα της μπροστά μου.
''Σε άκουσα ,εμ και πως είσαι σίγουρη πως θα τα φτιάξετε δεν πρέπει να σιγουρευτείς και για τα αισθήματα του Στέφανου; εάν δε σε θέλει;και του αρέσει κάποια άλλη;''την ρώτησα και είδα την έκφραση της να αλλάζει σε άγρια και θυμωμένη μάλλον δεν έπρεπε να τη ρωτήσω .
''Τι πως τολμάς και λες κάτι τέτοιο;(τολμάς άκου τι λέει η ψωνάρα ,είπα από μέσα μου)σε παρακαλώ είμαι σίγουρη πως θα τα φτιάξουμε εξάλλου βγαίνουμε κάθε μέρα και ένας καλός του φίλος μου είπε πως νιώθει και αυτός κάτι για μένα,και αν το πάρουμε και έτσι ποία άλλη θα θέλει ο Στέφανος εμένα ή εμμ εσένα ας πούμε.'' τελείωσε και με κοίταξε με ένα κακιασμένο ύφος.
Γύρισα το κεφάλι μου παίρνοντας μια βαθιά ανάσα και το φωτιστικό που έβλεπα τώρα με προκαλούσε να το πάρω και να το φέρω στο κεφάλι της Άννας.Την κοίταξα και καταπίνωντας όλα αυτά που ήθελαν να βγουν από μέσα μου της είπα.
''Φυσικά και εσένα θα επιλέξει ,συγνώμη που στα είπα αυτά απλά ρώτησα για πάνενδεχόμενο μιας και είσαι φίλη μου.''της χαμογέλασα.
''Εντάξει δε πειράζει άνθρωποι ήμαστε κάνουμε και κάποια λαθάκια.''μου είπε παίρνοντας την πιο ψευτικό γλυκιά της έκφραση.Της ένευσα θετικά,χαμογελώντας .''Από δω και πέρα θέλω να μου τα λες όλα γιατί από εδώ και πέρα θα γίνουμε κολλητές.''είπε και με αγκάλιασε .(Ναι καλά ούτε στα πιο ωραία σου όνειρα θα είμαι 'γω κολλητή μαζί σου.)σκέφτηκα.
''Λοιπόν για πες μου που ήσουνα πριν έρθω ;''ρώτησε όταν με άφησε από την αγκαλιά της.
''Πήγα'' αποκλείεται να της έλεγα ότι βγήκα με τον Στέφανο''εμμ μία βόλτα.΄΄
Πριν μου πει το οτιδήποτε η Άννα,, η πόρτα άνοιξε και άκουσα τη μαμά μου να λέει
''Κορίτσια ήρθα πως τα πέρασες Ναταλία με τον Στέφανο;''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γειά σας τι κάνετε ;;;;;Πως τα περνάτε ;Ελπίζω να χαμογελάτε και να είστε καλά.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως το κεφάλαιο 13 θα μπει σε λίγο δε ξέρω πότε ακριβώς αλλά θα μπει .Συνεχίστε να διαβάζετε και να κάνετε vote ...
Φιλάκια πολλά θα τα πούμε σύντομα ,((ελπίζω))..
-Ε
ESTÁS LEYENDO
Μη με αφήσεις
Novela JuvenilΗ Ναταλία ένα 17χρονο κορίτσι, από τα γυμνασιακά της χρόνια γνωρίζεται με τον Στέφανο, ο όμορφος απουσιολόγος συμμαθητής της που τον ερωτεύεται παράφορα. Η μοίρα όμως φέρνει αναστατώσεις αλλά κρύβει και εκπλήξεις..! Τι θα γίνει όταν χωριστούν; Θα ξ...