Μετά από 1 μήνα...
"Ναταλία ,ε Ναταλία ξύπνα."άκουσα τον Αποστόλη να μου λέει και να μου σκουντάει τον ώμο .Άνοιξα με το ζόρι τα μάτια μου και τον είδα δίπλα μου χαμογελαστό.
"Τι στο καλό θες Αποστόλη ;"του είπα με βραχνιασμένη φωνή.
"Έλα σήκω ντύσου να πάμε στην πισίνα."
"Καλά τώρα πρέπει να πάμε δεν μπορούμε αργότερα ;"τον ρώτησα καθώς γύρισα πίσω στο μαξιλάρι μου κλείνοντας τα μάτια .
"Όχι γιατί σήμερα είναι η τελευταία μέρα των διακοπών μας και επίσης μας περιμένουν ο Τάσος και η Αναστασία είναι ήδη εκεί ."
Ο Τάσος και η Αναστασία ήταν ζευγάρι που τους γνώρισα πριν δύο εβδομάδες και είναι απίστευτα παιδιά .Συνέχεια πάμε με αυτούς για μπάνια για βόλτες και έχουμε δεθεί αρκετά.Σηκώθηκα λοιπόν απρόθυμα και πήγα προς την τουαλέτα ,έπλυνα το πρόσωπο βούρτσισα τα δόντια μου και χτένισα τα μαλλιά .
Αφού βγήκα πήγα στο δωμάτιο και άλλαξα ρούχα έβαλα και μαγιό και κατευθύνθηκα προς το σαλόνι .
"Αποστόλη ;"φώναξα και αυτός βγήκε από το μπάνιο με το μισό του πηγούνι καλλυμενο με αφρό .
"Εγώ είμαι έτοιμη μόνο την τσάντα με το αντηλιακό και τα υπόλοιπα είναι στο αυτοκίνητό σου σωστά;"
"Ναι .Δεν θα αργήσω πολύ πήγαινε στο αυτοκίνητό και περίμενέ με .''μου είπε.
"Άρα εγώ θα οδηγήσω το αυτοκίνητο ;"τον ρώτησα με ενθουσιασμένη φωνή ."
"Εεμμ όχι ."μου είπε με τον ίδιο τόνο .Του έβγαλα την γλώσσα και πήρα τα κλειδιά του. Πριν βγω έξω του είπα να μην ξεχάσει να κλείσει τη πόρτα .Μόλις έφτασα στο αυτοκίνητό πήγα στη θέση του οδηγού έτσι μόνο και μόνο για να του τη σπάσω .
Το κινητό μου δονησε μόλις κάθισα.Ήταν ένα μήνυμα από την Ελευθερία και έλεγε
'Καλημέρα Ναταλία τι κάνεις; Θέλω αν μπορείς να βγούμε σήμερα σε ένα υπέροχο καφέ μπαρ στις 9 θα σου στείλω αργότερα την διεύθυνση."
'Οκ θα το σκεφτώ αλλά μάλλον θα έρθω .'Της απάντησα εγώ .Ήταν μία τέλεια ευκαιρία να δουν ο ένας τον άλλον γιατί αυτή ήταν η Ελευθερία του Αποστόλη και ειμαι σίγουρη επειδή μου του έιχε εκμηστιρευτεί μία μέρα η ίδια αυτό που είχε γίνει .Χαμογελασα στην ιδέα αυτή θα ήταν τόσο ωραίο να δουν ξανά ο ένας τον άλλον ...
Σε λίγο εμφανίστηκε ο Αποστόλης και όπως ήταν αναμενόμενο μαλώσαμε λίγο αλλά τελικά συμφώνησαμε στο να οδηγήσω εγώ .
Μετά από λίγο τον ρώτησα
"Αποστόλη σήμερα μιας και είναι η τελευταία μέρα θα θέλες να βγούμε το βράδυ ; "
Με κοίταξε σοβαρά και απάντησε
"Είσαι σίγουρη γιατί μετά από αυτό που έγινε ..." Αμέσως οι αναμνήσεις εκείνης της μέρας ήρθαν στο κεφάλι μου και ένιωσα το στομάχι μου να σφίγγεται ευτυχώς αυτό το 'τέρας' μπήκε φυλακή γιατί ο Τάσος είπε στον Αποστόλη ότι είχε βιάσει μία κοπέλα η οποία όμως δεν έκανε καταγγελία αλλά ο Αποστόλης δεν δίστασε έλαβε δράση και κατάφερε να τον κλείσουν εκείνο τον άγνωστο μέσα. Σε αυτό το πράγμα είχε όμως δ ίκιο δεν ξανατολμησα να βγω σε κλαμπ ούτε να πιω και ευτυχώς ο Αποστόλης δεν έκανε κανένα πάρτυ και δεν έβγαινε τόσο συχνά όσο έκανε καθόταν και μου συμπαραστεκόταν και χάρη σε αυτόν ξεπέρασα το μικρό σοκ .
"Δεν θα πιω απλά θέλω να βγω λίγο έξω να χορέψω ."του είπα με ένα διστακτικό χαμόγελο .
"Εισαι σίγουρη όμως ;"
Πήρα μία βαθιά ανάσα κι του είπα ναι εξ άλλου του το χρωστούσα μετά από όλα αυτά που μου είχε κάνει του άξιζε να ξαναδεί την Ελευθερία .
Σε 10 λεπτά είχαμε φτάσει .Τα παιδια είχαν ήδη μπεί μέσα και έπαιζαν με το νερό .Ευτυχώς που ήμασταν τα μόνα άτομα γιατί έκαναν αρκετή φασαρία .
Μόλις μας είδαν χαμογέλασαν και μας πλησίασαν .Η Αναστασία μου πήρε την τσάντα από τα χέρια με διέταξε να βγάλω αμέσως το φόρεμα που είχα και αμέσως με τράβηξε από το χέρι και βουτήξαμε στην πισίνα .Μόλις βγήκα στην επιφάνεια γέλασα .
Σε λίγο βούτηξαν με τη σειρά ο Τάσος κι ο Αποστόλης και αρχίσαμε να τους πιτσιλαμε με νερό ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ηευ τι κάνετε; Λοιπόν από εδώ και πέρα τα κεφάλαια θα γίνονται πιο ενδιαφέροντα γιατί θα έχουμε έντονους έρωτες ,αγάπες εντάσεις κλπ .
Σήμερα μιας και είναι παραμονή Πρωτοχρονιάς θέλω να ευχηθώ σε όλους να υποδεχτούν το νέο έτος με χαρά ,υγεία ευτυχία και πάνω από όλα αγάπη .Να τη δεχτείτε και να την μοιράσετε .
Αυτά από μένα να τα περάσετε υπέροχα .ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
CZYTASZ
Μη με αφήσεις
Dla nastolatkówΗ Ναταλία ένα 17χρονο κορίτσι, από τα γυμνασιακά της χρόνια γνωρίζεται με τον Στέφανο, ο όμορφος απουσιολόγος συμμαθητής της που τον ερωτεύεται παράφορα. Η μοίρα όμως φέρνει αναστατώσεις αλλά κρύβει και εκπλήξεις..! Τι θα γίνει όταν χωριστούν; Θα ξ...