Přespávání

527 40 2
                                    

Bára:

S Kai si už dobrou hodinupovídáme. Ok, já mluvím a ona jen přikyvuje. Od chvíle co potkala Honzu mi příjde taková tišší. Dělá mi to starosti.

‚‚Klári, jsi v pohodě?'' zeptala jsem se ačkoliv jsem předem věděla, co mi odpoví. 

‚‚Jo, jasně. Proč bych nebyla?'' pozvedla obočí. Dělala, že neví.

‚‚Kvůli Lukovi.'' hned zbledla. ‚‚Co ti napsal?'' řekla že nic. Jo, jasně. To ti tak budu věřit Klárino!

Ani ne o deset sekund později jsem v ruce držela Kaiin mobil.

‚‚Naval!'' zařvala. Jen jsem zavrtěla hlavou. Jako heslo jsem zadala datum, kdy jsme se poprvé potkaly s Martinem a Honzou. Ou jééé! Trefa hned na poprvé, jsem to ale chytrá holka! ‚‚Dej to sem.'' zopakovala Kláruše a už už mi vytrhávala mobil z ruky, já však stačila ucuknout.

‚‚Ne!'' zamávala jsem na ni a vběhla na záchod, kde jsem se také zamkla. Konečně jsem se dala do čtení jejího a Lukeova chate. (pozn. autorek- Kai s Lukem si samozřejmě píšou anglicky, tady to ale bude česky pro případ, že někdo v angličtině neviniká).

Luke: dozvěděl jsem se, že jdeš ven s nějakým Honzou... 

Já: jak?!

Luke: prokecl mi to kámoš, mám i fotku, mimochodem. No nic, aspoň vím, že randíš s každým druhým nafoukancem :(. Asi jsem se v tobě spletl :/

Já: omg to nebylo rande! Jsme  jen kamarádi!

Luke: to bys mu nevysela na zádech

Já: ty mi nevěříš?

Luke: proč bych měl?

Já: tohle je jako konec?

Luke: já se zrádkyní chodit nebudu, puso, takže jo. Asi to je konec

Naprosto šokovaná jsem se vrátila zpět do pokoje. Kai seděla s hlavou složenou do dlaní. Její oči byly tam smutné. Mé překvapení se proměnilo ve vztek.

‚‚To je takovej kretén!'' zavrčela jsem a hodila po Klárce její mobil.

‚‚Nene. On není takový,'' šeptla. A jo vlastně! Ona ho přece pořád miluje. Měla by si udělat jasno ve svých citech.

‚‚Jasný.'' ironicky jsem se zasmála. Měla jsem takový vztek. 

Popadla jsem můj Macbook a šla na twitter. A co jsem dělala a Twitteru? Napsla Martinovi a noknec i Honzovi. Myslím, že když Kai napíše, tak se jí hned zlepší nálada.

‚‚Co to děláš?'' zeptala se mě podezřívavě Kláruš.

‚‚Píšu klukům.'' odpověděla jsem popravdě.

‚‚I Honzovi?'' zděsila se. Protočila jsem oči.

‚‚Jo.

‚‚A co přesně?'' vyzvídala. Proboha, to je jak na kriminálce.

‚‚Ať tě nějak rozveselí, že ses pohádala s jedním kreténem.'' mrkla jsem na ni.

‚‚Cože?!'' vyjekla a chtěla si naši konverzaci  přečíst, to jsem jí však nedovolila a vypadala nějak takhle.

Já: ahoj Honzo:)

Honza: ahoj Baruš:D. Proč píšeš? :O

Já: Kai je smutná... Kvůli jednomu kreténovi:(

Honza: jak se jmenuje? Jedu mu rozbít hubu!

Já: to je fuk, o to se postarám já:3. Každopádně ji nějak rozvesel.

Honza: jak?

Já: Nwm. třeba jí napiš, to je jedno:)

Honza: oki, jdu na to ;)

Já: dik

Honza: nmz. Dělám to pro ni.

Made in Los Angeles//j.m. martin and ment fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat