Dnes trochu romantiky :D PUSŤTE SI PÍSNIČKU NAHOŘE, HODÍ SE K TOMU!
Kai
Odešli jsme a Honza si skousl spodní ret. Zatraceně, není být takhle sexy trestný? Eh.. předpokládám že ne. Asi se stanu prezidentkou světa a nastavím nový pravidla!
„Proč na mě zíráš jako by jsi mě chtěla sežrat?" Uchechtl se a tím mě vytrhl z myšlenek o jeho sex appealu.
„Eh.. protože jsem si vzpoměla na tvoje zelený vlasy, ty mi připomínají salát a mám hlad?" Rychle jsem si vymyslela tu největší blbost která je snad možná. Tak to mi teda fakt nezbaští.
Zdvihl obočí a zakroutil nade mnou hlavou. „No jasný,"
„Co myslíš, jak to probíhá mezi Martinem a Bars?" Nenápadně jsem odvedla téma ale Honza se naštěstí chytil a nedošlo mu to.
„Myslím že tam provozují něco na co by se neměly dívat osoby mladší osmnácti let." mrkl na mě. A tady je vidět na co Macák myslí.
„Úchyláku," drcla jsem ho do ramene.
„Proč se s tebou vlastně bavím?" Na tuhle otázku jsem znala až moc dobře odpověď. Protože jsi zatraceně sexy!
„Protože mě miluješ." odpověděl sebejistě, čímž mi vyhnal veškerý vzduch z plic. Fajn, tohle byl chytrej tah ale já se nevzdávám.
„A na to si přišel jak?" Zdvihla jsem obočí. Bylo vidět jak znejistěl, vlastně mi to bylo trochu líto ale já neprohrávám.
„Ty mě..?" Jeho zorničky se rozšířily. Doopravdy se bojí? Všechno tomu napovídalo, chci být psycholožka měla bych to poznat.
„Ale jasně že tě miluju" zasmála jsem se a bylo vidět že se uvolnil. Ani jeden z nás o mých citech nepochyboval. Zvlášť já, každé slovo co jsem řekla mě utvrzovalo v tom že cítím správně.
„To ti nedaruju" zavrčel a rázem jsem cítila jeho rty na těch mých. Přirazil mě ke zdi a já se cítila jako loutka. Loutka a on byl mistrem loutkářem.
Byla jsem jako uprostřed ohně. Nedalo se pořádně přemýšlet, jen se poddat. A já se poddávala s největší chutí. Jeho rty které chutnaly po mátě kterou jsem tolik milovala se staly drogou silnější než pervitin.
Hořím, došlo mi. Hořela jsem, ten pocit mě spaloval zevnitř. Všechny city co jsem měla, celé srdce patřilo jen jemu. Povedlo se mi malinko pootevřít oči a nahlédnout mu do tváře, jemně se usmíval a dál mě líbal jako by to byla poslední věc co by kdy měl udělat.
„Je to trest nebo odměna?"
ČTEŠ
Made in Los Angeles//j.m. martin and ment fanfiction
FanfictionBára a Kai, dvě nejlepší kamarádky milující YouTube. Zejména Martina a MenTa. Co když je ale potkají a spřátelí se? Může taková známost zůstat jen na úrovni přátelství? [Made in Los Angeles] [copyright Carev-a-Macak-storie 2016]