Instagram a Twitter

651 50 2
                                    

Pohled Kai:

Uběhly dva dny od cinetube ale kluci se neozvali.
Co jsem taky čekala? Že mě Honza políbí a budeme mít spolu malý roztomilý Menťáčítka?
Tohle je realita. Bohužel.

„Kai! Kai! Kaaaaaai! Kaiiiiii!" zaječela náhle Bára, skočila na mě a obtočila mi ruce okolo krku. To mělo vedlejší, ne moc příjemný efekt - spadla jsem na zem a praštila se rukou do dřevěného stolu.

„Au! Barbucho!" zaječela jsem na ní, ale ona s šťastným úsměvem ze mě slezla a strčila mi před ksicht telefon.

„No, já vím že máš iPhone, a co já s tím?" zamračila jsem se a ona ukázala na jednu část na displeji.

„Martin! Mi! Napsal!" zaječela, vylezla na pohovku a začala tam skákat. Bohužel jí podklouzla noha a ona po mém vzoru skončila rozpláclá na zemi.

„No a co?" zamračila jsem se a ona vstala.

„Martin Carev! Chápeš to?! Martin Carev!" ječela dál jako pominutá.

„No, vždyť já vím jak se Justin Bieber druhý jmenuje" pokrčila jsem s nezájmem ramena.

„Není to Justin Bieber" zavrčela.
„V to doufej" dala jsem jí ruku na rameno. Chtěla něco říct ale v tu chvíli zabrňel telefon i mě.

Instagram. Co kdo chce?

MenT: Ahoj Klári ;) napadlo mě - nechtěla by jsi se někdy vidět? Mohla by jsi vzít Báru, Martin by byl určitě rád :D

Chvíli jsem na mobil zírala jako na zjevení a moje oči musely mít velikost fotbalových míčů.

„Co? Co?" naklonila se mi zvědavě Bára přes rameno, „napsal ti? Napsal ti Ment?" zajímala se, jako by nebyla odpověď jasná.

KaiUnicorn: Jasně :D po pravdě, jsem trochu zaskočená, ale moc ráda - kdo by nechtěl jít se svým vzorem ven? :D ;)

MenT: Jsem tvůj vzor? :'D

KaiUnicorn: už to tak bude :')

MenT: Awww :)

Ukázala jsem Báře telefon a ona se na mě zašklebila.

„Tak vidíš! Sny se nám plní! Ty budeš chodit s Honzou a já s Martinem! Obě Budem šťastný a všechno bude úžasný!" znovu mě objala a zatočila se.

MenT: tak kdy máš čas? :O

KaiUnicorn: hmmm :D
Pondělí ne, to mám tanec
Úterý taky ne, irština
Ve středu jo
Čtvrtek, chodíme na plavání s Barbuší :D
A v pátek taky.
Víkendy nevím :/

MenT: tak v pátek okolo třetí? :D

KaiUnicorn: si piš ;) :P

MenT: super :P

„V pátek se uvidíme s klukama" řekla jsem co nejklidněji.
Bára mi vytrhla mobil z ruky a vyvalila oči na naše zprávy.

„Super!!!" zaječela, snad po tisícáté mě objala a odeběhla kamsi, zřejmě do jejího pokoje.

Jen jsem nad tím pokroutila hlavou. Ano. Je to absolutně boží. Ale u mě se většinou projevují znaky nadšení až později.

Vlastně. To. Je. Megasticky. Martinovsky. Mentovsky. Honzovsky. Carevovsky. Macákovaky. Coolovsky. Kovyovsky. YouTubovsky. Klárovsky. Bárovsky. Suprově. Boží. !. !. !.

Už jsem jako Barbuše..
Super.

Made in Los Angeles//j.m. martin and ment fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat