Zpět do Prahy

362 41 9
                                    

Martin:

Zbytek našeho výletu uběhl jako voda. Doslova. Heh, to je jak v tom videu s Atim.

Spolu s Honozou, Kai a Bárou jsme stáli na letišti a čekali na odbavení. Všichni jsme třímali v rukou místní pizzu. Sakra, jak mě se po Los Angeles bude stýskat.

V letadle jsme seděli po dvojicích. Honza s Kai a já s Bárou, samozřejmě. Během startu jsem ji chytl za ruku. Ona na mě pobaveně vyplázla jazyk. Počkat! Ona se ve startu doslova vyžívala!

„Většina holek se bojí," řekl jsem. Její zelené oči po mě hodily popuzený pohled.

„Ale já nejsem většina holek," naooko uraženě se mi vytrhla a otočila se ke mně zády. No, nebyla by z ní špatná herečka.

„Tak jsem to nemyslel," dotkl jsem se jejího ramene. Jen se na mě otočila, čímž mi skvěle nahrála. Své rty jsem přitiskl na ty její. Spolupracovala. V tu chvíli sebou letadlo ovšem škublo a my do sebe narazili čely.

„Au," sykla Bára ve stejnou chvíli jako já. „Promiň," opět jsme promluvili najednou. Bylo to celkem děsivý.

Bára tvrdila, že nebude vůbec spát. Pro jednou. Po ani ne hodině už ale klidně oddechovala na mém rameni. Usmál jsem se. Musel jsem nás dva prostě vyfotit. Už teď jsem mrtvý muž.

Nakonec jsem usnul i já. Neměl jsem tušení jak se to stalo, ale probudil jsem se s hlavou položenou v Bářině klíně.

„Nazdar ospalče." uculila se na mě. Něco proedla a já nevěděl co.

„Ty nemáš co říkat," zabručel jsem a zajel si rukou do vlasů.

„Mám tvoji fotku," zachochotala se. Ta mrcha! Ještě že jsem si ji vyfotil taky.

„Já zas tvoji," zazubil jsem se nevinně. Bára se na mě dívala s pootevřenou pusou.

„Really?"

„Really," ujistil jsem ji. Povzdechla si.

„Proč jsem se stejně zlomyslným klukem jako jsem já?" položila sama sobě otázku, na kterou jsem s radostí odpověděl já.

„Protože jsem sexy, vtipnej, dokonalej, přitažlivej, slavnej..." Bára mi skočila do řeči.

„Egoistickej," zabrblala.

„To bolelo," hraně jsem se chytl za srdce.

„Taky že mělo," uculila se a letmo mě líbla na rty.

Zbytek cesty proběhl klidněji. Každý jsme měl svá sluchátka a to bylo hlavní.

Přistávání proběhlo v naprostém pořádku. Díky bohu.

I s kufry jsme si zavolali nepříjemného taxikáře. Welcome to Czech rebublic guys!

Nejdřív jsme s Honzou nechali odvézt holky. Pak Menťáka a nakonec mě.

Konečně jsem měl Wi-Fi, takže jsem mohl jako pravý zrádce přidat na Instagram fotku s Bárou. Ha!

Ahojky!

Poslední dobou jsem si všimla že ubylo komentářů.... to se vám to už nelíbí? :'(

No nic!

Avrrile+BaFrik = Carev-a-Macak-storie

Made in Los Angeles//j.m. martin and ment fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat