Bára
Uběhla nějaká doba naší schůzky a už bylo sedm hodin večer. Bohužel kluci musel jít. Hell, proč?
„Uvidíme se ještě?" usmála se na Honzu Kai a ten kývl. Byli rozkošní, ona ho měla očividně ráda a on jí taky. Ale co já a Martin? Proč to u nich je tak růžový a u mě nic?
Nebo se mi to jen zdá? Má mě taky rád?„Určitě" zazářili Honzovi oči a Martin kývl s okouzlujícím úsměvem mířeným na mě. Kdybych s ním nestrávila několik hodin podlomila by se mi kolena.
„Tak ahoj!" rozloučila jsem se trochu smutně a Martin ke mě váhavě přišel.
Obtočil svoje ruce okolo mého pasu a pevně mě objal. Chvíli jsem byla zaskočená, je to Martin! Bohové, můj crush!
Jak to může být pravda?!„Jsi ta nejlepší fanynka že všech a to ve všech směrech" zašeptal mi Martin do ucha a já se v duchu usmála.
Odtáhli jsme se trochu od sebe a naše tváře musely mít barvu hodně zralých jahod.
Kai na mě mrkla a usmála se. Bože děkuji ti za takovou kamarádku.
„Hm... Ozveme se" obrátila se váhavě k Honzovi. Ten jí vtáhl do pevného objetí jako by jí nechtěl pustit.
Awww.. Jsou tak sladcí.V tu chvíli mi zablikala zpráva na telefonu
Martin: Honza je z ní slušně na větvi co? :'D
Uchechtla jsem se a okamžitě odepsala.
Já: to víš :P ale hlavně ona z něj :D #Hai (jejich nový ship :'D)
Martin: a jaký budem mít my? ;)
Na mobil jsem chvíli zírala a pak odepsala;
Já: Potřebujeme ship? :O
Martin: přinejmenším kamarádský :P
Já: ok... Bartin? :'D :'D
Martin: :'DDDD
Já: no co :P
Martin: ... Ok ... Bartin :DD
Já: :3333
•••
Kluci nám zamávali a nastoupili do vlaku. Kai byla nějak zamlklá. Proč?
„Kai.. Děje se něco?" vzala jsem jí za ruku.
„Ne" vytrhla mi jí jako bych jí spálila. Tak na tohle ti fakt neskočím Klári.
„Jsme kámošky ne?" usmála jsem se a ona si povzdychla. Zastrčila si dva pramínky vlasů za ucho.
„Luke se dozvěděl o tom že jdu s Honzou a váma ven. Naštval se, a pohádali jsme se. Fakt drsně" skousla si ret.
„Tak proto jsi odešla ze záchodu tak skleslá?" pohladila jsem jí po rameni. Kývla a já jí objala.
Měla Luka hrozně ráda. A přitom byla nebo i je platonicky zamilovaná do Honzy.
Já bych s někým jako byl Luke chodit nemohla. Byl to angličan, a moje angličtina je přece jen.. Na velice zajímavé úrovni, když to řeknu hezky.
A navíc žili na druhém konci světa a přesto to spolu vydrželi. Obdivuju je ale jestli má být konec, Honza pro ní bude lepší. Nebude se trápit.
ČTEŠ
Made in Los Angeles//j.m. martin and ment fanfiction
FanficBára a Kai, dvě nejlepší kamarádky milující YouTube. Zejména Martina a MenTa. Co když je ale potkají a spřátelí se? Může taková známost zůstat jen na úrovni přátelství? [Made in Los Angeles] [copyright Carev-a-Macak-storie 2016]