Letíme!

421 30 4
                                    

Bára:

Kai mě nakonec přemluvila, abych s ní do Los Angeles letěla. Ale jen za podmínky, že tam nebude Martin, kterÿ tam prý stejně nechtěl.

Seděly jsme letadlem a čekaly na start. Miluju to! Poté, co letadlo vzlétlo jsem se lehce usmála.

„Teda Bars, po dvou týdnech se konečně usměješ a to jen kvůli letadlu," protočila oči, ale vzápětí se zasmála.

„Hej, nemůžu za to, že žádnej jinej důbod k úsměvu se nenašel." uraženě jsem si založila ruce na prsou.

„A co Martin?" plácla Kai. Skoro hned si zakryla pusu, jako by chtěla zamaskovat svou větu.

„To byl spíš důvod k špatný náladě," špitla jsem a zadívala se na druhou stranu od Kai.

„Viděli jste se?" panebože! To jsem dneska na výslechu nebo co?!

„Ne, ale zkoušela jsem ho kdekoliv najít," protočila jsem panenky.

„A Luke?" bude se ptát i na něj? Really?

„Ten nechtěl odejít. Pořád říkal věcy typu Je to moje chyba a tak. A teď jdu poslouchat," nandala jsem si sluchátka. Konečně se mě nikdo neptal na Martina.

Zavřela jsem oči a pravděpodobně i usla.

„Bars, vstávej!" Kai do měnstrčila loktem.

„Nech mě bejt," zamumlala jsem a pokusila se jí odehnat.

„Jsme tu!" vyjekla Kai nadšeně. Tak. A celý letadlo bylo vzhůru a my dvě jsme za idioty. No, předtím jsme byly taky za ty nejblbější, ale ne v LA.

Čekaly jsme, až se k nám dostanou kufry a pak jsme šly na taxík, kterej jako jeden z mnoha stál venku.

(A teď anglicky)

„Dobrý den," pozdravily jsme s Kai.

„Dobrý den, dámy. Kam to bude?" vypadal sympaticky a bylo mu tak nanejvýš dvacet dva. Kai mu poklidně nadiktovala adresu. Ano, Kai byla v klidu, wow!

„Naslchle," mávly jsme na taxikáře a vystoupily před naším hotelem. Bylo to tam nádherný.

A uvnitř to bylo ještě lepší. Vypadalo to na celkem drahý hotel.

S Kai jsme dostaly pokoj číslo 307. Tolik pokojů?

Naše amartmá vypadalo fakt dobře. Bylo sladěné do přírodních barev, takže fajn. Vybalily jsme si a pak zaply televizi. Dělaly si z ní srandu, předváděly YouTubery a tak dál... Pak už jsem ale byla unavená s rozhodla jsem se jít spát.

Made in Los Angeles//j.m. martin and ment fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat