Made In..

416 36 4
                                    

Kai:

Honza mě odtáhl kamsi pryč z kavárny a zašel do uličky vedle.
„Chyběla jsi mi Kai" usmál se na mě.
Už jsem říkala jak moc jeho úsměv sexy je? Eh.. vlastně říkala, a nejméně desetkrát. Ale prostě... to se nedá!
„No jo no ty milenče" uchechtla jsem se ale dala mu jemnou pusu na tvář.
„Tomuhle říkáš pozdrav?" Zdvihl na oko ublíženě obočí. Komediant.
„Zdravili jsme se předtím" namítla jsem okamižtě. „Ale pro klid v tvojí duši.." nedokončila jsem a políbila ho. Jen takový malý polibek, ale stačilo to na vyznání citů. Neverbální komunikace je občas důležitější.

„Co myslíš že ti dva?" Myslela jsem Martina a Bars. V jeho očích se mohlo cosi zvláštního, možná by se to dalo nazvat podrážděností?
„Eh.. nevím, asi se usmiřují? Nemůžeme zůstat u tématu Kai a Honza?" Zeptal se. Co mu zase je? No tak jsem se zeptala, to je toho bože!
„Klidně.. teď jsme v LA, co máš v plánu?" Zeptala jsem se ho a Honza se rozvyprávěl kam bychom mohli.

Asi po dvaceti minutách se mi objevil před očima pohled na Bars a Martina.
„Hele, nepůjdem je skontrolovat?" Zeptala jsem se, kývl, chytil mě za ruku, společně jsme vyšli zpátky na náměstí a otevřeli dveře kavárny.
Hned jak jsem se rozhlídla rozlil se mi úsměv na tváři. Martin a Bára spolu seděli u stolu, o něčem si povídali a drželi se za ruce. Jsou tak sladcí. Bloďatý pár. Sexy kluk a sexy holka.
Vlastně bylo to poprvé co jsem přiznala že byl Martin hezkej, vlastně byl krásnej. Poprvé mi došlo že vlastně celou dobu říkávala Bars pravdu. Martin doopravdy je nádhernej. Když se na něj tak koukám dochází mi jak do něj může být Bars zamilovaná. Honza ke pro mě lepší, hezčí a máme toho více společného, za nic bych ho nevyměnila ale vzhledově jsou si vyrovnaní. Skoro.

„Ahojky" došli jsme spolu k těm dvěma hrdličkám a posadili se.
„Tak... podle Marťasova zamilovanýho ksichtu hádám že to dopadlo dobře" hrdě jsem se usmála a zmiňovaný zamilovaně kývl. Jsou sladcí, asi se za chvíki rozeču jako nanuk na Sahaře v létě.
„Pojď sem" vstala jsem a pevně objala Bars, obětí mi automaticky opětovala.
„Víš co?" Zašeptala jsem jí do ucha to co mě rázem napadlo.
Made In Los Angeles"

Made in Los Angeles//j.m. martin and ment fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat