Bára
Seděla jsem v autě na zadním sedadle. Třásla jsem se. Bála jsem se o Kai, pořád nám nezvedala mobil. Honza zrovna vystoupil. Posadil se a zády se opřel o strom vedle cesty. Byl nervózní.
Já s Martinem jsme mlčky seděli v autě.
„Neboj se," ozval se Martin. Podívala jsem se na něj. Jeho oči byly tak plné smutku a to jen kvůli Kai. Už zase mě bodlo u srdce.
Neodpověděla jsem. Místo toho jsem pohled upřela na Honzu, když v tom mi zazvonil telefon. Nepřítomně jsem na něj pohlédla, ale jakmile jsem spatřila jméno Kai <3 *,* :* , hned jsem to zvedla.
„Klári! Proč jsi nezvedala telefon?! Báli jsme se o tebe!" vykřikla jsem hned.
Z druhého konce se chvíli nic neozývalo, jen takové šumnění, pak mi ale došlo co to je.. Pláč.„Jsem taková kráva" vydechla a hlas se jí třásl „taková hnusná a odporná děvka." poslední slovo skoro vykřikla.
„Proč Klári? Co se stalo?" proč je kráva? Co udělala? Většinou takhle říkala mě..
„Šla js-jsem do klu-klubu, bylo tam tolik a-alkoholu a o-on, jak jsem mohla bejt tak pitomá?!" Kai se opila?
„Kde jsi? Přijedu pro tebe!" vyjekla jsem okamžitě a Honza i Martin zpozorněli. Chvíli bylo ticho.
„Už jsem doma.. Ale prosím neveď sem kluky, chci o tom mluvit jen s tebou," řekla co nejklidněji ale bylo slyšet jak zadržuje slzy.
„Dobře, spolehni se, do pár minut tam budu." kývla jsem a hovor típla.
„Co jí je? Co se stalo? Kde je?" vyvalil na mě hned Honza vlnu otázek. V jeho očích se zračil strach, strach o mojí kamarádku. I přes vážnost situace jsem se musela pousmát, očividně jí má hodně rád. Možná víc než rád.
„Promiňte, ale Kai mě potřebuje, nechce aby jste tam přišli.. Ok?" vydechla jsem a oni trochu zaraženě a zklamaně kývli.
„Vyřiď jí že doufám že je v pořádku a ať se drží." kývl Honza a oba vystoupili z auta.
Cesta ke Kai trvala chvilku, ani ne za pět minut jsem stála před jejím domem a zvonila na dveře.
Když otevřela a koukla se na mě lekla jsem se. Měla rozmazanou řasenku po tvářích, uslzené oči a rty suché jako troud. Okamžitě jsem jí objala a vešla dovniř.
„Tak povídej." pohladila jsem jí po ruce když jsme se posadili a ona sklopila pohled.
„Eh.. Šla jsem do Clubu, tady jak je kousek. Už jsem v sobě měla několik skleniček když mi náhle někdo zaklepal na rameno." nadechla se a zhluboka vydechla. „Byl to Luke." dokončila a já na ní vykulila oči. Luke? Nemá být v Austrálii?
„Řekl že to celé bylo nedorozumění, psal to Calum když v sobě měl už pár skleniček a žádal mě o odpuštění. Nevěděla jsem co mám dělat.. Tak jsem ho prostě pozvala na panáka.. Pak objednal další a další.. Z noci si nic nepamatuju ale vím že když jsem se probudila byla jsem... Nahá." zabořil si nehty zoufale do hřívy hnědých vlasů.„Děláš si ze mě srandu?" vyjekla jsem.
ČTEŠ
Made in Los Angeles//j.m. martin and ment fanfiction
FanficBára a Kai, dvě nejlepší kamarádky milující YouTube. Zejména Martina a MenTa. Co když je ale potkají a spřátelí se? Může taková známost zůstat jen na úrovni přátelství? [Made in Los Angeles] [copyright Carev-a-Macak-storie 2016]