Nefungovalo by to

420 35 3
                                    

Kai

„je to trest nebo odměna?" Uchechtla jsem se a zhluboka dýchala. To co se právě stalo bylo něco.. neuvěřitelnýho. Něco co se skoro nemohlo stát. Ale stalo.

„popravdě nevím" odpověděl a dál se mi díval do očí. Ty jeho šedomodré oceány, hluboké a neustále se měnící. Když byl šťastný zářily a byly jako obloha bez jediného mráčku, když byl smutný zešedly jako mlha, naopak když byl překvapený měli barvu moře u ostrova Lefkada v Řecku a když se zlobil dostaly barvu bouřkových mraků.

Prohrábla jsem mu vlasy a přejela až na týl. Bylo cítit jak se napnul a naježily se mu chloupky na těle. Tohle s ním dělám? Jedním dotykem?

„Eh.. asi bychom měli jít..." dostala jsem ze sebe nakonec když se skláněl k dalšímu polibku. Zmateně přikrčil obočí jak to měl ve zvyku ale odtáhl se. Honem jsem si upravila oblečení aby se nedalo nic poznat a pohodila vlasy. Snad to bude v pohodě.

„Zajímá mě co Martin s Bars" vysvětlila jsem mu nakonec a on pomalu kývl. Jako by mu něco vadilo.

„Myslela jsi na něj?" Zeptal se náhle a já se zarazila.

„Na koho?"

„Na Luka, myslela jsi na něj když jsme se líbali Klári?" Oslovil mě mým pravým jménem což mě vyvedlo z rovnováhy. Doopravdy si tohle myslí?

„Ne" zakroutila jsem hlavou „jak jsi na to přišel? A jak si to vůbec můžeš myslet?" Dotklo se mě to víc než s čím počítal.

„Rozešla jsi se s ním nedávno a teď jsi se mnou tak..." nervózně se zhoupl na patách a skousl si spodní ret.

„měli jsme spolu vstah na dálku Honzo. Bydlel v Austrálii a já tady, chápeš? Nemohlo to fungovat a ani nefungovalo a i kdyby nemohlo by to fungovat z dlouhodobého hlediska" trochu jsem zalhala ale ničeho si nevšiml, myslím. „City pomalu mizely a ty jsi je plně přebral. Možná až moc. Možná k tobě cítím moc než bych měla ale rozhodně toho nelituju. A teď když mě omluvíš.." nedokončila jsem poslední větu a rychle začala sbírat pi schodech. Eh.. musel to tak pokazit? Zrovna myšlenkami na Luka?

A zvlášť po tom co se stalo v klubu.. eh.. ne! Nelíbilo se mi to.. nemohlo!

Ahoj!
Moc vás prosím o komentáře ke story a váš názor, Kritiku, pochvalu nebo já nevím co jestě . Díky ;)

C. a M. Storie

Made in Los Angeles//j.m. martin and ment fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat