14.

379 20 4
                                    

-Rozumiesz? Romeo i Julia! No bardziej wpaść nie mogłam! - zdenerwowana szlam w stronę swojej szafki, rozmawiając przez telefon z Nathalie.

-Mogło być gorzej. Pamiętasz, jak opowiadałam ci o polskim wierszu "W malinowym chruśniaku"?

-No, pamiętam.

-Pamiętasz, o czym był ten wiersz?

-Yup.

-A teraz wyobraź sobie przedstawiać ten wiersz przed całą klasą ze swoim byłym, którego nienawidzsz, albo w twoim przypadku z Nathanem.

-Dobra, masz rację, mogło być gorzej. Ale nadal niezbyt pocieszasz.

-Heat, a może powinnaś dać mu szansę?

Stanęłam jak wryta na środku korytarza.

-Pogrzało cię do reszty - stwierdziłam.

-Heather, ja naprawdę widzę, że po tej wczorajszej akcji jest mu naprawdę przykro. Myślę, że on się zmienił. W małym stopniu, bo nadal bywa dupkiem i sukinsynem, ale się zmienił.

-Ale spójrz na to z mojej sytuacji. Raz normalnie rozmawiamy, a potem nagle się kłócimy. Jednego dnia pyta mnie, co ma zrobić, żebym mu wybaczyła i zaufała, a drugiego traktuje jakbym nie istniała. A potem nagle na lekcji angielskiego pyta się mnie, czy mu uwierzę. A i to tylko dzięki sztuce Szekspira!

-Mam mu dać w pysk? - zapytała z westchnieniem.

-A mogłabyś?

-Jesteś niemożliwa.

-Za to mnie kochacie z dziewczynami.


To o Malinowym Chruśniaku mi się przydarzyło: musiałam przedstawiać go w formie scenki przed całą klasą ze swoim byłym w roli głównej.

-------> Songs One Shots

From Another Side ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz