7.

450 22 1
                                    

Trzasnęłam drzwiami metalowej szafki i odwróciłam sie do Nathaniela.

-Czego chcesz? - zapytałam ostro.

-Gdybym nie musiał, to bym na ciebie nawet nie patrzył, ale Kenneth kazał mi zrobić z tobą doświadczenie na chemii

-Ten pacan chyba sobie żarty robi - burknęłam. - Nie mam zamiaru ci pomagać!

-A ja nie mam zamiaru z tobą pracować, ale muszę, zrozumiesz to w końcu czy nie?! - krzyknął. Wzrok całej populacji szkolnej zwrócił się na nas.

-Rozumiem więcej rzeczy od ciebie! A teraz łaskawie wypad mi stąd, bo wchodzisz na moją przestrzeń osobista.

Zarzuciłam włosami i ruszyłam w stronę sali od francuskiego.

Usiadłam na miejsce obok Nat i westchnęłam ciężko.

-Cóż to była za wspaniała sprzeczka no korytarzu z moim bratem? - zapytała, przeglądając forum szkoły.

-No nie, to już tam jest? - jęknęłam.

-Heather, jesteś najpopularniejszą dziewczyną w tej szkole. A takie wieści baaardzo szybko się rozchodzą - stwierdziła, odkładając telefon na ławkę. - To o co poszło?

-Muszę z nim zrobić doświadczenie na chemię - burknęłam.

-Co znaczy, że będziesz musiała do nas przyjść! - dziewczyna z zadowolenia klasnęła w dłonie.

-No i z czego się tak cieszysz? - zapytałam, wyciągając książkę i zeszyt.

-Z twojego nieszczęścia, skarbie, z twojego nieszczęścia - powiedziała, na co spojrzałam na nią z niedowierzaniem.

-Jesteś czasami gorsza niż swój brat.

-Wiem! - do klasy weszła nauczycielka i od razu zapisała temat na tablicy. Otworzyłam zeszyt i zaczęłam się rozglądać za piórnikiem.

-Gdzie on jest? - mruknęłam sama do siebie. Moja przyjaciółka spojrzała na mnie jak na wariatkę.

-Heather... Nawet go nie wyciągnęłaś.

Zatrzymałam chwilę wzrok na jej twarzy, po czym otworzyłam torbę, gdzie, rzeczywiście znajdował się piórnik.

Nathalie pokręciła głowa i powiedziała cicho, żeby nauczycielka nie słyszała.

-Nathaniel chyba za bardzo zajmuje twoje myśli.

-Nieprawda!

-Prawda!

-Nie!

-Tak!

-Nie!

-Dziewczyny, jakiś problem? - nauczycielka zwróciła na nas uwagę, słysząc chyba wymianę zdań.

-Nie - odpowiedziałyśmy zgodnie w tym samym momencie.




Obiecuję, że jak się skończy "Human" to sie wezmę za to opowiadanie!

From Another Side ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz