Kıskançlık mı, hüzün mü?

6.4K 375 85
                                    

Bir ayağımla asansörün kapısı kapanmasın diye uzatırken, ellerimle asansörün içine taşıdığım poşetleri çıkarmaya çalışıyordum. Market alışverişi yapmayalı aradan uzun bir süre geçmişti, bu yüzden marketten çıktığımda elimde çok fazla market torbası vardı. Parası da bir güzel girmişti orası ayrı...

Oflaya oflaya son poşetide kapımın önüne bıraktım. Cebimden anahtarımı çıkarıp kapıyı açmakla uğraşırken aklıma bir şey dank etti ve sesli bir küfür mırıldandım. Ben Brit'e anahtar vermeyi unutmuştum!

"Hay ben böyle işin..." diye mırıldanarak içeri girdim. Poşetleri de içeri doğru iteklerken gözüm salona doğru kaydı. Salonun ışığını açık bırakma ihtimalim sıfır olduğuna göre..? Riley!

Tam da tahmin ettiğim gibi elimdeki eşşek ölüsü ağırlığındaki poşetlerle salona girdiğimde onun yüzünü gördüm. O anda gözüm karşısında oturan ve surat ifadesinden neler döndüğü anlaşılmayan kıza kaydığında rahatladığımı belli eden derin bir nefes kaçtı dudaklarımdan. En azından Brit sokakta kalmamış ya da kaybolmamıştı, bu iyiydi. Eğer öyle bir şey olsaydı annem beni telefonlarıyla taciz ederdi çünkü.

Poşetleri yavaşça yere bırakıp kendimi koltuklardan birine attığımda kimseden ses çıkmadığını fark etmem uzun sürmedi. Bakışlarım ilk olarak Riley'e döndü. "Senin burada ne işin var?" dedim hafifçe kaşlarımı çatarak. Brit'in eve gelmesiyle uygulamaya başlayacağımız kuralları unutmuş olamazdı çünkü bunları defalarca tekrarlamış ve alıştırma yapmıştık. Brit evde olduğu sürece istediği zaman eve gelemezdi, böyle anlaşmıştık!

"Yeni ev arkadaşınla tanışmak istemiş olamaz mıyım?" Soruma soruyla karşılık verilmesinden hoşlanmadığımı bile bile arada bunu yapması sinirlerimi bozuyordu. Onun oturduğu koltukta uzandığım için aramızda kalan küçücük mesafeyi hızla kapatıp elini elime doladığında gözlerimi büyülterek ona döndüm. Böyle şeyleri de kızın karşısında yapmayacağımızı söylemiştim ona. İnadına mı yapıyordu gerçekten?!

Elimi parmaklarından kurtarırken Brit'e çevirdim yüzümü bu sefer. Birleştirdiğimiz ellerimizi görmemiş gibiydi neyse ki. "Evi kolay bulabildin mi?" diye sordum aradaki gerginliği bozmak adına konuyu değiştirerek.

Brit yerine Riley konuşmaya atlayınca derin bir iç çektim. Riley bugün sınırlarımı zorluyordu ve ben ona patlamaktan korkuyordum yoksa kalbini kıracaktım. "Onu apartmanın kapısında beklerken yakaladım. Neyse ki benim anahtarım vardı da içeri girebildik. Sen gelene kadar kapıda donacaktı kız."

"İyi yapmışsın," dedim iğneleyici bir ses tonuyla. Annem veya kardeşim benim lezbiyen olduğumu kıza söylemiş olabilirdi belki emin değildim ama yine de sevgilimi ya da lezbiyenlikle ilgili şeyleri kıza karşı kullanmayacağım konusunda hem kendimle hemde annemlerle anlaşmıştım. Yani demeye çalıştığım şey; lezbiyenmiş gibi davranmayacaktım pek yanında. Rahatsız olabilirdi ki bu benim pek umrumda değildi fakat kız kardeşimin fazlasıyla umrundaydı. Belki bu duruma alışınca eski düzenime geri dönerdim ancak bunun içinde alışması lazımdı işte.

Yavaştan alıştırmaya başlamalı mıydım? Riley gittikten sonra başlamalıydım yoksa Riley'nin çenesinden kurtulamazdım. Kızın yanında saçma sapan konuşurdu, biliyordum.

"Benimle gelir misin, tatlım?" dedim en yapmacık sesimle. Riley gözlerini devirerek ayağı kalktı. Ona kızacağımı biliyor olmalıydı çünkü beni diğer herkesten daha iyi tanıyordu. Ben de ardından ayağı kalktıktan sonra Brit'e özür dilercesine gülümseyerek salondan çıktım. Riley'i bileğinden çekip kapıya doğru götürürken arkamdan ofluyordu.

Nazik olmayacak kadar sert ama fazla da sert olmayacak kadar da nazik bir şekilde sırtını kapıya dayadım ve gözlerimizin buluşmasını sağladım. "Buraya gelmemeliydin. Bunu biliyorsun değil mi?" dedim Brit duymasın diye fısıldayarak konuştum. Ona kızmamdan memnun olmasa dahi dudaklarında beni kışkırtacak bir gülümseme belirdi aniden. Elini enseme atıp kafamı ona doğru çekince hemen kendimi geri çektim. Bana bir cevap vermeden hiçbir şey yapmayacaktım. "Senin sevgilinim ve seni özledim. Hadi ama, dudaklarına ihtiyacım var!" Sorumu görmezden gelmesi beni daha çok zıvanadan çıkarıyordu.

hold me tight ➳ girlxgirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin