Meraba millet :* Bu benim yeni hikayem eğer beğenirseniz devamı gelicek okunmasını bekliyeceğim ;) en az bi 10 okuma filan olursa 1. bölüm gelir canlar :** (multimedya anlatan kız yani Deniz ;) )
-TANITIM-
Rüzgarın saçlarımı savurmasıyla birlikte önümü göremiyordum. Gözlerimi saran sarı saçlarım dengemi kaybetmeme sebep olurken ellerimi onları çekiştirmek için kullanıyordum. Fakat tam o sırada tüm çabalarıma rağmen kaykayımın dengesini kaybettim ve bir şeye tosladım. O anki attığım çığlık kulaklarımı doldururken yere yapışık bir şekilde uzanıyordum. Etraftan kahkaha sesleri yükselmişti. Gözlerimi açıp kafamı kaldırdığım anda karşımda Arda'yı gördüm. Hayır olamaz! Az önce kaykay parkındaki en yakışıklı ve sert çoçuğa çarpmıştım ! Kalbim hızla atarken çocuk ona çapma cürreti göstermeme şaşırarak ayağa kalktı. "Sen ne yaptığını zannediyosun!" Dişlerinin arasından konuşuyordu. Korkudan ölmek üzereydim. "Ş-şey pardon bir anda dengemi kaybedince önü-", "Boşversene zaten senin gibi bi bücürden ancak bu beklenir." Bunu söylerken dudakları yukarı kıvrılmıştı ama aynı şey benim için geçerli değildi. Ona attığım buz gibi bakışlar onu birazcık bile etkilememişti hala alayla sırıtmaya devam ediyordu. "Noldu bücür sinirlendinmi ?" Dediğinde onunla birlikte çoğu kişi gülmeye başladı. Eğer şu an konuşursam başıma çok büyük işler açacağımı biliyordum. Gerçi onula konuşmak için elimden geleni yapabilirdim ama o masmavi gözlerine bakarken kelimeleri toparlayabilmek yeterince zordu. Kaykayımı elime alıp ilerlemeye başladım. Yanından geçerken omzuna geçirdim bi tane. Oh canıma da değsin ! Salak bide bücür dedi bana ! Tam gidiyordumki beklemediğim bir anda çocuk koluma yapışmıştı. Evet işte bunu cidden beklemiyordum. "Eğer asabi şirini oynamak istersen seveseve. " diye tıslayıverdi kulağıma. "Sen benden daha hevesli gözüküyosun. " deyiverdim aynı onun gibi. Hep böyle tıslamak istemiştim ama zaman olmamıştı :D kolumu aniden çekip yoluma devam ettim. Pek şaşırmış gibi gözükmüyordu tam tersine yüzünde zevk ifadesi vardı. Ahh ! Bir insan nasıl bu kadar umursamaz olabilir! Ama o kadar tatlıydiki bunları dediğim için kendi kendimi azarlamaktan alıkoyamıyordum. Ama bende az muzur değildim ;) Eve doğru yürüken telefonumun titreşmesiyle irkildim. Hızlıca cebimden çıkarıp telefonuma baktım. Gelen mesaj sokağın ortasında durmama sebep olmuştu.
"Haklısın daha her şey yeni başlıyor BÜCÜR. "
İlk önce bilmediğim bir numara olduğunu fark edip duraksadım. Sonra bir anda kimin olduğunu anlayıp dudaklarımı kemirmeye başladım. Bir dakika !?! Onda benim telefon numaram mı vardı ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASABİ ŞİRİN
Novela JuvenilDeniz ailesinin işi nedeniyle kendi başına yaşamaya alışmış onu mutlu eden insanlar dışında diğerleriyle çok ilgilenmeyen bir kızdır... Fakat ufacık ve saçma bir kaza Deniz'i istemediği saçma bir oyunun içine çeker... Oyunun içinde çok yakışıklı bir...