MERHABALAR. BİLİYORUM BÖLÜM BİRAZCIK GECİKTİ AMA ÇOK YOĞUNUM :( BU BÖLÜM OLDUKÇA UZUN BANA KALIRSA. OKUYCU SAYISI ÇOK ARTTI AMA HALA HİÇ YORUM YOK :'( LÜTFEN KÖTÜ BİLE OLSA YORUM ATIN SİZLERİ SEVİYORDUM İYİ OKUMALAR <3 <3
Semih'in bana 'cidden mi ?' Der gibi attığı bakışları karşılamak için yüzüme sahte bir tebessüm yerleştirdim. Bunun üzerine Arda söylediğinde inanmamış olacak ki gözleri yaşadığı şaşkınlıkla aydınlandı. Sebebini anlamak biraz zor gelmişti en başta ama sonra anladım. Sebebi tabii ki de Arda'nın her gece başka bir kızla olmasıydı. Onun gibi kişiler için sevgili hayatı tamamen hapis bir hayat olmalıydı. Bende olsam her gün çorap değiştirir gibi kız değiştiren bir çocuk gelipte bana "bu benim sevgilim. " dese şoka uğrardım.
Semihle Arda'nın konuşması bittiğinde bizim için ayırtılan masayı işaret etti.
"Aga ben birazdan gelirim siz geçin. Bak tam duvar kenarındaki lonca. "
Arda cevap verme ihtiyacı duymayarak kafa salladı. Tabii bende hala mıhlanmış gibi durduğum yerden ani bır hızla ayrıldım. Bu öküz ne diye kolumu bu kadar çekiyodu ki şimdi !!?!
Masaya oturduğumuzda bu masaya gelen müzik sesinin daha az ve tüm insanlardan uzak olması çok hoşuma gitmişti. Ben böyle kalabalık yerlere alışkın değildim. O kadar insanın arasında durmak beni endişelendiriyordu.
Bu sırada ben öyle mal gibi otururken Ardayla yalnız olduğumuz geldi aklıma.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun ? Ben senin nerden sevgilin oluyorum ?!"
"Ahh ! Cidden çok salaksın. "
"Ben mi !? Sensin o salak. "
"Senin dilin uzadı Deniz!" Bide bağırıyodu bana psikopat. Anladık kas yığınısın,taşsın filan ama Salaksın oğlum!
"Beni böyle bir yere getirdiğin sonrada o tuhaf arkadaşlarına beni sevgilin olarak tanıştırdığından olmasın !" Söylediklerim karşısında sinirlendiğini farkedebiliyordum.
"O kadar saftiriksin ki ! Sen burda ki tüm erkeklerin seni gözleriyle bile düzebileceğinin farkında mısın !?! Eğer seni öyle tanıştırmasaydım şu an burda bulunan bir çok kişi gibi üst katlarda ba-"
"Kapa çeneni !" Nasıl bu kadar kolay ve rahat söyleyebilirdi böyle şeyleri ! Yüzümdeki yanma hissi dediklerini düşündükçe kızarıyordu.
"Ben gidiyorum. " sesim sert ve keskin çıkmıştı. Bunu irademe dayalı yapabilmek hoşuma gitmişti.
Hemen masadan çantamı alarak loncanın dışına doğru ilerledim. Girdiğimiz iddia'nın şartları arasında kölelik yapıp boyun eğmem yoktu sonuçta ! Tam loncadan adımımı atmıştım ki bileğimde hissetiğim elle kendimi onun masmavi gözlerine bakarken buldum. Gözlerinde öfke vardı. Ama bir dakika ... O da neydi öyle ? Anlayamıyordum gözlerime öyle bir bakıyorduki. Gözlerindeki mavilikten kopup dünya'ya döndüğümde dudaklarımız arasında neredeyse sadece milimetreler vardı. Nefesimiz birbirine karışıyordu ve ben kendimi bayılacakmış gibi hissediyordum.
Gözlerimi hala bileğimi morartmak için çabalayan eline kaydırdığımda o da kaydırdı fakat aynı sıkılıkta tutmaya devam etti. Öküz işte !
"Eğer, bir daha böyle bir şey yaparsan hiç acımam ve seni bizzat ben veririm o piçlerin eline. "
Hala o kadar yakındık ki söylediklerine odaklanamıyordum. Duymuştum. Ama umursamıyordum.
Kolumdaki elini hızla çekip koltukta ki yerine geçti. Bir an kendimi boşlukta hissettim. O okyanus kokusu bir anda sahilleri terketmiş gibiydi. Bana oturmamı ifade eden birkaç hareketten sonra yavşça yerime oturdum. Duvar kenarındaki yerim tam köşeydi ve sıkıldığımda sinmek için mükemmel bir yerdi.
İleriden Semih'le yanındaki kızın bize doğru geldiğini gördüğümde gözlerimi devirdim. Muhabbetlerini kaldırabileceğimi sanmıyordum. İşte sıkıcı bir gece başlıyordu...
***
Vücudumda hissettiğim sıcaklık gün ışığıyla birleşince gözlerimi açmak zorunda kalmıştım. Ama gördüğüm manzara gözlerimin yuvalarından çıkıcak kadar açılmalarına sebep olmuştu. Arda yatağımda yatıyordu ! Hemde bana yapışık bir şekilde! Olamaz ya neler olmuştu ki dün gece ? En son Arda'yla Semih'in saçma sapan futbol işlerinden konuştuğunu duymuştum. Kötü bir şey yapmış olab- ne saçmalıyorum ben ya !?!
Gözlerim çıplak duran vücuduna baktı. Abartmıyorum çocuk tamamen kaslardan yapılmaydı ! Pikenin altına baktığımda pantalonla yattığını farkedip bir oh çektim. Sabah sabah başka görüntüler kaldırmak en son istiyeceğim şey olurdu. Ben tamamen giyiniktim. Elbisemin etekleri hafif kırışmıştı. Ve son olarak belimi saran kolları. Kıpırdamama izin vermiyordu adeta. Kendimi uzaklaştırmaya çalıştım. Ama nafile...
Ellerini belimden alıp birbirlerine kenetlenmiş parmakları ayırmaya çalıştım. Ayy ! Beni daha çok sıkmıştı !
En sonunda dayanamayarak seslendim.
"Arda ! Şşt ! Ardaaaa !"
Gözlerini açıp önce etrafa bakındı sonrada bana.
"Ellerinin çek." Önce soru olarak sormayı planlamıştım ama hayır. Benim evime ve yatağıma benden izinsiz girmiş üstüne üstlük bana sarılıp uyumuştu. Ayıcık mıyım lan ben !?!!
Söylediğim laf karşısında göz devirdi. Ve ellerini belimden çekti. Kendimi yatağın duvar tarafına yapıştırıp rahatladıktan sonra sorgulamaya başladım.
"Neden benim evimdesin ve neden benim yatağımdasın ?"
"Ahh. Tabi doğru sorgu hmm evet. Şimdi memur bey dün gece orda uyuyup kaldınız bende geceyi orda geçirmemniz için sizi evinizde getirdim. Ayrıca çok ağırsınız. " yüzünde yine o piç gülümsemesi belirdi. O gülümsemeyle bile oldukça mük- kapa çeneni Deniz !
"Birincisi ben ağır değilim ! İkincisi memur rolü komik değil. Üçüncüsü neden benim yatağımdasın ?"
Piç gülümsemesi iyicene büyürken konuşmaya başladı. " aslında en başta yatmıcaktım ama sonr başka yatıcak yer bulamadım bende yattım. "
Söyledikleri karşısında ona ne dediğini anlamamış bakışlar attım ve kaşlarımı çattım. "Koltuklar ne güne duruyo !?!"
"Kızım bu kasların sağlığını korumak öyle kolay mı ? Bu vücud bir altın değerinde. " a-a-a-a ukela !
Kafamı tavana dikerek fıdıldadım "Pabucumun altını. " hemen ardından da ufak bir kahkaha attım. Sonra yine gözlerimi ona çevirerek "ne zaman gidiceksin" diye sordum. Bir de hala burada duruyordu !
"Unutma sen bu hafta benimsin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASABİ ŞİRİN
Roman pour AdolescentsDeniz ailesinin işi nedeniyle kendi başına yaşamaya alışmış onu mutlu eden insanlar dışında diğerleriyle çok ilgilenmeyen bir kızdır... Fakat ufacık ve saçma bir kaza Deniz'i istemediği saçma bir oyunun içine çeker... Oyunun içinde çok yakışıklı bir...