17.

2.2K 155 26
                                    

Pisala sam nastavke svugdje ali ne i na aerodromu, a tu sam pocela pisat ovaj XD Nije mi se dalo cekat, htjela sam ovo pametno iskoristit haha. Enjoy! :)x

Chapter 17 ~ Medicine

Elodie's POV

Prošlo je nekoliko dana od onog groznog treninga. Mislila sam da će se Talia zadovoljiti samo što me onog puta osramotilaa, no ipak nije bilo tako. Nastavila je dalje trenirati, dok se ona u studiju uspinjala, ja sam padala. Nisam se više mogla mjeriti s njom, nikad ne bih rekla da ženska tako dobro pleše.

"Talia?" skupila sam snage i obratila joj se tog dana na plesu, "Kako to da tako dobro plešeš?"

Nasmijala se na moje pitanje i zajedljivo me pogledala.

"I ti bi plesala isto da si profesionalac." odbrusila mi je.

"Um, pitala sam te o tvojem plesanju, ne o mom, ali vidim da ni to nisam trebala napraviti." rekla sam joj.

"Vježba se od malih dana, Elodie." rekla mi je kao da ne znam.

"Mhm, ne trebaš mi ti da mi to kažeš."

"Oprosti?" podrugljivo mi se nasmijala, "Znaš li ti uopće gdje sam počela plesati?"

"Oko šipke?"

"Začepi."

"Talia, Elodie!" našu su svađu prekinuli treneri koji su nam prstom pokazali da dođemo do njih. Obje smo se samo pogledale i bez riječi došetale pred njih.

"Talia." pogledali su je, "Imamo odličnu vijest za tebe." rekli su, a mene je već tad nešto stegnulo u trbuhu.

"Stvarno?" pitala je, "Koje?"

"Ti si stvarno talent. I smatramo da ne bi trebala biti ovdje više."

Jes.

"Šaljemo te u modnu agenciju na petoj aveniji."

Ne! To je mjesto gdje se ja bavim i djelujem kao fotomodel!

"Oprostite?!" pogledala sam ih u šoku, "Otkad vi imate veze s premještajem članova?"

"Oh, nemamo mi, čim su je vidjeli u agenciji saznali su gdje trenira i tražili nas njezin broj." rekao je jedan od trenera, a onda pogledao Taliu koja je umirala od sreće, "Ne znam gdje si dosad bila, ali dobro je da si se pojavila." namignuo joj je.

"Ali, to je moje mjesto! Talia i ja nismo u dobrim odn-"

"To se mene ne tiče, Talia ima potencijala, pogledao sam njezine sposobnosti, iskazuje se kao uzorna mlada dama."

"Ja..." pogledala me preko oka i nacerila se, "...nemam riječi.

"Ni ja..." rekla sam sebi u bradu.

"Elodie." trenerica me strogo pogledala, "Moram popričati s tobom nasamo." rekla je i pokazala glavom prema svojem kabinetu. Uzdahnula sam i pošla za njom te sjela za stol nasuprot nje, pokušavajući izgledati što je moguće sretnije. Nešto se loše sprema, osjećam to.

 Nešto se loše sprema, osjećam to

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Room Number 78 》[h.s.]Where stories live. Discover now