25.

2.5K 175 48
                                    

Shit shit shit evo ga! 😢😱😍 Evo ga napokon! Yes, Harry!!! Romanticno do bola, ljudi napokon ce se dogodit! 😢😍😱 Enjoy! :)x

Chapter 25 - I Hate That I Love You

Elodie's POV

Elodie's POV

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Šest sati. Šest sati njega nema. Otišao je i nema ga više. Mogla sam i predpostaviti da će to napraviti. Tko zna gdje je sad, biće po striptiz klubovima, a mene ostavlja samu doma. Jutro je izvrsno počelo, a tako je malo potrebno da se sve razbije.

Pogledam na sat. Sedam ipo. Za pola sata imam trening, vaganje... Imala sam zabranu svo ovo vrijeme stati na vagu, kao da mogu varati u gubljenju kilograma. Uzmem mobitel u ruku i ukucam Harryjev broj. Prislonim ga na uho, no ništa se ne događa.

"Osoba se ne javlj-" prekinem sekretaricu svojim vriskom te bacim mobitel na krevet. Kako je glup. Kako ga mrzim. Da njega nije bilo, ništa se od ovog nebi dogodilo. Nikad me bih trebala iz Pennsylvanije uopće dolaziti u ovaj glupi New York, nikad ga nebi upoznala, bila u vezi s Louisom, da Justin prekine sa mnom i ode s mojom vlastitom najboljom prijateljicom, ne bih dobivala mržnju fanova diljem svijeta, Talia mi nikad nebi bila sestra, ne bih se s njom trebala natjecati ni u čemu, kako plesu tako fotomodelingom, roditelji mi se nikad nebi rastavili... i sve bi bilo bolje. Samo da nije bilo njega.

Uzdahnem i krenem se spremati za trening. Mučenje, odnosno. Ni ples više ne volim kako sam ga prije voljela. Ne znam je li razlog mršavljenje ili Talia... mršavljenje je zapravo uslijedilo nakon nje, tako da je ipak ona glavni razlog.

Moje ogorčene misli prekine zvonjava telefona. Pratim zvuk odakle dolazi i nađem ga na Harryjevom stolu. Za oko mi zapnu neki Harryjevi papiri, no prepadnem se da ću propustiti poziv pa ipak podignem slušalicu.

"Halo?" pitam i naslonim se na stol.

"Dobar dan. Ovdje Abigail Roots. Zovemo iz Modesta, je li gospodin Styles kod kuće?" pita neka žena.

"Ne. Nije, on je..." u striptiz klubu, ševi se s Taliom, progovori moj unutarnji glas, "...izašao je van. Što trebate?"

"Koga sam dobila?" pita.

"Elodie." kažem, a onda progutam knedlu u grlu, "Elodie Styles."

"Ah, u redu onda. Stigli su papiri. Samo ih trebate potpisati."

Odignem se sa stola i zbunjeno nastavim polagano šetati po prostoriji.

"Kakvi papiri?"

"Uručili smo vam ih. Papiri za produljenje vašeg boravka s gospodinom Stylesom."

F L A S H B A C K

"Da, da... Ne, ne želim tako kratko." probudio me Harryjev glas iz druge sobe, "Rekao sam ne! Možete li to shvatiti?!" povisio je ton, a ja sam odmah naslutila na se nešto čudno događa, "Nemojte da vam moram ponavljati. Produžite to, ne zanima me šta piše na jebenome papiru!" nastavio je bijesno govoriti nekome preko telefona, "Koliko?" pitao je, a onda uzdahnuo, "Dobro, dobit ćete novac. U redu." rekao je i poklopio slušalicu.

Room Number 78 》[h.s.]Where stories live. Discover now