26.

2.5K 184 41
                                    

Jedna me osoba, khm khm alonegirl_x khm khm nagovorila da pišem ovu, a vjerujem da ni vama ne smeta šta sam opet malo pogurnula sobu preko reda jer ste me ubili u inboxu i komentarima XD Puno gifova, a kao šta vidite, stavila sam i pjesmu pa upalite, a dalje pratite upute ;) Ne gasite kroz poglavlje, ja sam počela plakat! Eto, kad tako silno želite znat šta se dogodilo dalje, pa evo vam ;) Enjoy! :)x

(Upalite pjesmu)

Chapter 26 - ''I'll Be Coming Back For You''

Harry's POV

Već neko vrijeme blijedo zurim ispred sebe kao kakav idiot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Već neko vrijeme blijedo zurim ispred sebe kao kakav idiot. Otišla je. Jebeno je otišla. Ostavljajući sve za sobom. Ostavila je slavu, novac, popularnost.

I mene.

S druge strane, ja sam sve uzeo od nje. Sve. Fanovi su podivljali da društvenim mrežama. Čim sam otvorio Twitter prvi je trend bio #WhereIsElodie.

Iloveyoustyles

@harrystyles where is @elodieswart? What happened?

louisforever

is everything okay harry?

liaminmyheart

omg why did she storm off?! what happened?!

Da. Što se dogodilo? Dobro pitanje. Htio sam im sve napisati. Zajebao sam. Eto to se dogodilo. Zajebao sam. I to dobro. Kao nikad do sad. Ali... ja je volim. I napravio bih sve za nju. Ona je moja. I sve što sam joj rekao bila je istina. A to sam joj rekao pred svima. Sad svi znaju kakav sam, kakav sam jebeni idiot. Izgleda da ću ove noći spavati u onom krevetu sam. Onom krevetu koji pamti naš prvi put, sve naše tajne i osmjehe, sve naše suze i radosti. Isti krevet, no doimat će se većim. Jer nje nema. I opet sam ostao sasvim sam u ovom zatvoru koji se zove slava. Srce će mi se slomiti ako opet čujem njeno ime, a ona mi je pokazala da i imam srce. Kao da i imam srca slomiti je toliko da ode i odustane od svega. Jebemu, kad sam tako mlad i glup pa nisam razumio da sam joj trebao kupovati cvijeće dok je bila sa mnom, držati je za ruku, posvećivati joj slobodne sate i minute, barem sekunde. I voditi je na ples jer znam koliko je voljela plesati. Ma znam ja da će ona plesati. Ali s nekim drugim. A to neću biti ja. Moj ponos, moj ego i jebeni sebični načini su uzrokovali da dobra snažna djevojka poput nje otiđe iz moga života. I sad s nikad neću izvući iz ovog sranja u kojeg sam pao, jer me samo ona mogla izvući. Iz bilo čega. A sad nje nema. Ostaje mi samo slava, zatočeništvo. Iako boli, ovog puta ću biti prvi da joj kažem kako sam usrao sve što smo imali. I znam da vjerojatno mnogo kasnim, no želim da zna da je volim. Ja je volim. Ja volim Elodie. I evo sad sjedim u svojo vili od milijardu dolara, nosim košulju od milijardu dolara na kauču od milijardu dolara. Ali mi vali djevojka od milijardu dolara. Elodie Dove Swart.

Room Number 78 》[h.s.]Where stories live. Discover now