Kapitulli 11-Nje shperblim ndeshkues

1.7K 125 47
                                    

Author's note:Heyy 💕💕Po dy kapituj ne nje nate sepse ju jeni lexuesit me te mire ne bote dhe e meritoni 😙😙❤ Ndoshta kjo qe do them tani do ju acaroje...nese po, me falni 😢😢
Nese ju pelqen stili im...ju ftoj qe te lexoni edhe punet e mia te tjera.
⭐Chasing the Sky⭐(Anglisht)
Historia romantike e Chase dhe Skyler...me shume te papritura😉
⭐1OO Six Word Stories⭐
If you're into quotes & deep stuff 🙈
💬Don't forget to leave me your votes & feedback there also🌟
Me falni qe u zgjata...dhe faleminderit per kohen tuaj. mwah 😙

💭💭💭

-Po mendoja qe sot ta bej pushim,-vazhdoi,-keshtu mund te kalojme pak kohe se bashku.

Adami ishte personi i fundit me te cilin do te doja te kaloja pak kohe. Pse dreqin nuk mund te shkonte ne punen e tij te uruar dhe te me linte te qete per disa ore?

U perkul per te me puthur ne hunde. Pastaj me largoi floket nga fytyra.

-Dhe di vendin perfekt per ta bere kete,-tha, teksa po e levizte gishtin tregues nga buzet e mia, ne qafe, poshte ne kraharor dhe deri ne stomak.

Me puthi perseri, kete here ne balle, pastaj kerceu nga shtrati. Une qendroja shtrire, mbuluar me carcaf dhe thjesht e ndiqja me sy.

Ai hapi dollapin dhe po kerkonte brenda. Pas pak nxori nje fustan te holle pa menge dhe nje pale sandale.

 Pas pak nxori nje fustan te holle pa menge dhe nje pale sandale

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

(afersisht si keto)

I vendosi tek kembet e krevatit.

-Duhet te lajmeroj ne kompani qe nuk do te shkoj sot. Ti behu gati dhe vishu, se do dalim,-tha duke u larguar nga dhoma.

Mora fryme e lehtesuar, sepse me ne fund kisha mbetur vetem. U ngrita nga shtrati. Si zakonisht, i gjithe trupi me dhimbte.

Lava dhembet dhe fytyren ne banje, perpara se te kthehesha ne dhome. Vesha fustanin dhe kepucet qe me kishte lene Adami.

Teksa po krihja floket, ai hyri brenda.

Leshova kreherin mbi komodine. Ai eci drejt meje dhe me perqafoi nga pas.

I mbeshtolli duart ne belin tim dhe u ngjesh pas meje. Me nuhati floket, dhe pastaj fryma e tij goditi qafen time. Me puthi disa here, derisa arriti tek veshi.

-Ky fustan te shkon shume,-me peshperiti, duke anuar pak koken per te me puthur ne faqe.

U drodha.

Duart e tij leviznin lirisht ne trupin tim, duke me bere te tendosem.

-Te pergatita mengjesin,-tha, duke u terhequr prej meje,-shko haje sa te behem gati une.

-Ne..ne rregull,-iu pergjigja.

Me buzeqeshi. Dola nga dhoma. Zbrita shkallet ngadale dhe hyra ne dhomen e ngrenies.

Ajo ishte ndricuar me mire se heret e tjera. Ne tavoline qendronte nje tabaka. Pervec pjates me veze dhe proshute dhe qumeshtit, ndodhej edhe nje trendafil i zi.

Kidnapped To Be His//ShqipNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ