Author's note: Holy holo! 🌌😲 Me vishni nje fustan roze, krahe zane dhe nje kurore me xixa 😣😒 ...We've hit 500+ views & 100+ votes !!! 👏🎉 I can't thank y'all enough 😊 mwah 😙
💭💭💭
-Shpejt,-me tha prere, duke me dorezuar nje kuti te vogel.
Ula syte dhe e pashe. Pastaj veshtrova Adamin. Ishte nje test shtatezenie.
-Por...-protestova.
-Nuk ka por, zemer. Mos me detyro t'i perseris gjerat dy here. Ti e di qe e urrej,-tha, duke ma afruar testin me prane.
Zgjata doren dhe e mora kutine nga e tija. Hyra ne banjo. E leshova veten dhe u plandosa ne dyshemene e ftohte.
Kurrizi im ishte ngjeshur pas deres, kuse kembet i kisha perthyer.
Po i ngulja syte kutise ende te pa hapur ne duart e mia. Me ne fund e hapa dhe grisa letren.
E shtrengova testin fort ne kraharor.
Nuk mund te kisha mbetur shtatzene.Nuk mund te mbaja ne bark femijen e nje monstre...
Adami nuk mund te ishte kurresesi babai i femijes tim.
-Nina, nxito aty brenda,-thirri, teksa po i binte deres.
💭💭💭
Po ecja ne rrathe ne banjen e madhe me testin ne dore. Rezultati nuk kishte dale akoma.
Zgjata doren per te marre letren e instruksioneve, qe e kisha hedhur ne toke. E lexova.
'Dy vija do te thote qe je shtatzene, nje vije do te thote qe jo'
Kjo nuk mund te ishte duke me ndodhur. Duhet te isha shtrire ne shtratin tim te ngrohte, duke mesuar per provimet, prane familjes sime.
Jo ne shtepine e nje njeriu te tille, duke pritur rezultatin e nje testi shtatezenie.
Nuk mund te kisha nje femije me Adamin.
-Karamele, mua po me humbet durimi,-tha.
Kishin kaluar tre minutat. Me doren qe me dridhej, ngrita testin dhe veshtrova ne monitorin e vogel.
💭💭💭
*Kendveshtrimi i Adamit*
Me ne fund dera u hap dhe ajo doli.
-Atehere?-e pyeta.
Nuk foli. Ndaloi perpara meje.
-Pa dorezoje ketu,-i thashe, duke zgjatur doren.
E vendosi testin ne doren time dhe, pa thene asgje,u spraps.
Ula syte dhe po e shikoja.
-Nje vije? C'do te thote nje vije?
Nina akoma nuk po fliste. E kapa per krahu dhe e terhoqa. E detyrova te me shihte ne sy.
-Nina, pergjigju, mos me detyro te...
-Do te thote qe nuk jam shtatzene,-u pergjigj me ne fund, pa me lejuar te mbaroja fjaline.
I tha fjalet aq shpejt sa ndoshta as vete nuk i kuptoi.
-Ne rregull,-i thashe qetesisht.
Nxora nga xhepi i xhaketes nje tjeter test dhe ia zgjata.
E mori e cuditur. Syte e saj shkonin sa nga testi, tek une. E largova nga vetja dhe ia leshova krahun.
U kthye dhe filloi te ecte drejt banjes.
-Prit,-i thashe.
U rrotullua menjehere dhe po priste per ate qe do te thoja.
-Beje ketu testin tjeter.
Me pa me syte e zgurdulluar.
-Por si...ketu..-filloi te fliste.
Iu afrova dhe e mbertheva perseri nga krahu.
-Embelsire, po fillon te me ngresh nervat. Nuk eshte se do shoh ndonje gje qe nuk e kam pare me perpara,- i thashe, duke e rreshkitur doren ne kofshen e saj, per t'i ngritur fustanin e kalter.
💭💭💭
E perplasa testin ne mur. Perseri negativ! Shishja e vogel goditi siperfaqen e kuqerremte dhe ra mbi parket, duke bere nje zhurme te mbytur.
Ajo po qendronte perkrahe meje, duke i ngulur syte dyshemese.
E kapa nga shpatullat, duke e afruar prane vetes. E mbeshtolla ne nje perqafim. Ia mbeshteta koken ne kraharorin tim dhe po i perkedhelja floket.
E putha ne balle. Qendruam ashtu per disa sekonda, pastaj ia mora fytyren ne te dyja duart, para se t'i ngjeshja buzet mbi te sajat.
Perseri trupi i saj delikat u tendos. Ende kishte frike nga prekja ime.
-Mos u shqeteso zemer,-i peshperita,-do ta provojme prape. Si thua te fillojme tani?
Syte e saj u zmadhuan nga frika. Beri disa hapa prapa dhe filloi te dridhej.
Nina!-i fola me ze te vrazhde, duke i dhene ate shikimin 'Mos me detyro'.
Me ne fund u bind dhe eci drejt meje e mundur. Buzeqesha i kenaqur. Ia vendosa duart ne bel dhe e terhoqa prane trupit tim. Vendosa nje fare distance mes fytyrave tona per ta pare ne sy.
Po merrte fryme me veshtiresi. Syte e saj te bukur po lageshin nga lotet.
-Shshshshshh... behu vajze e mire tani,-i peshperita, teksa, per te dyten here, duart e mia zbrisnin tek fustani i saj i kalter, per te terhequr lart copen e mendafshte.
💭💭💭
Me zgjoi alarmi me zile. Ora ishte tete. Shfryva qejfprishur dhe zgjata krahun tek komodina per ta fikur, para se Nina te zgjohej.
Ajo qendronte shtrire e zhveshur vetem pak centimetra larg meje. Duart i kishte mbeshtjelle rreth vetes dhe ishte mbledhur kruspull ne krahet e mi.
Faqet, pervecse te mbushura me te nxira, i kishte te lagura nga lotet. Kaq shume te kishte qare mbreme?
Ne krahun e saj, syte me kapen ca shenja te kuqe duarsh. Kalova mendueshem gishtin e madh mbi to.
Hapi syte. Ata levizen rreth e rrotull, para se te ndaleshin tek une. Me veshtroi e frikesuar.
-Dje e bera kete?-e pyeta, duke iu referuar shenjave qe kishte ne krah.
Pohoi me koke.
E shtrengova me prane vetes. Frymemarrja e saj e nxehte binte ne kraharorin tim.
💭💭💭
*Kendveshtrimi i Nines*
Ndjeva nje dhimbje ne krah dhe u zgjova. Pashe rreth e rrotull, duke u munduar te shmang veshtrimin e Adamit, por perfundova duke i kycur syte me te tijet.
Po kalonte gishtin e madh mbi shenjat qe me la naten e kaluar.
-Dje e bera kete?-me pyeti.
Tunda koken. Nuk doja te mendoja per ato qe me kishte bere. Doja t'i fshija njehere e mire nga mendja ime.
Me terhoqi ne kraharorin e tij. Po me mbante shtrenguar. Thjesht merrte fryme. Qendruam ashtu per disa sekonda, pastaj u rrotullua siper meje.
E largoi pak fytyren nga imja dhe po me shihte.
-Sa e bukur qe je, zemer!-me tha.
Pas cdo fjale qe me thoshte, ndihesha me e piset, me e pavlere. Ndihesha e perdorur.
-Meqe dje u solle mire, kam nje shperblim per ty,-ne buzet e tij u shfaq nje ngerdheshje.
• • •
Nese gjeni gabime, apo dicka perseritet dy here, ju lutem me thoni 😚😄 nuk e rilexova me shume vemendje😂😅.
Si ishte ky kapitull???💕
ESTÁS LEYENDO
Kidnapped To Be His//Shqip
Misterio / SuspensoKtheva kokën dhe e vështrova me pikëpyetje. Instiktivisht ngrita një vetull. -E di që je shumë seksi kur e bën atë,-pëshperiti në mënyrë seduktive duke u afruar akoma më shumë. Tashmë frymëmarrja e tij ritmike më binte në buzë. Vetëm disa centimetra...