Helow there mah fellow book lovers 😸
Si jeni te gjithe?
Nese ke ditelindjen, gezuar ditelindjen.
Nese jo, gezuar diten e ekzistences.
Nese po pyesje veten, po, e lexova ne tumblr ate.
Macja laramane u kthye ne fole 😂 dhe nuk e kam idene pse e shkruajta ate. Me mungon per vdekje ky liber dhe cdo gje qe ka te beje me te!!
Ndihem sikur stili im i te shkruarit eshte permiresuar se tepermi ne keta muaj dhe ky liber ishte ai qe me formoi. Ishte shkrimi im i pare ne wattpad.
Shikimet, komentet, votat dhe mbeshtetja juaj rriteshin, se bashku me to rritej edhe besimi im ne ate qe shkruaja.
Qe nga hera e fundit kur folem, kam punuar me disa projekte te reja. "Sekreti yne i vogel" nje tjeter roman psikologjik. Kam filluar, theksin tek filluar, te shkruaj edhe nje guide mbi shkrimin ne wattpad dhe keshilla se si ta besh te famshem librin tend, i cili bazohet kryesisht ne gjerat qe me mesoi ky liber. Po shkruaj nje liber personal te titulluar "Babi", si dhe kam publikuar jo me heret se dje nje proze te shkurter timen, nen titullin "Ai."
Kur te jeni te papune hidhini nje sy.
Aktualisht po merrem edhe me dy projekte te tjera sekrete, te cilat do dalin ne drite ne te ardhmen.Shkolla po me shkaterron pak nga pak, por dua te qendroj e forte ne te gjitha aspektet e te arrij ta balancoj kohen time midis shkolles dhe wattpadit. Dhe marredhenies sime romantike me nutellen. Me flisni per jeten tuaj shkollore??
Gjithashtu, kam rifilluar te dua trupin tim dhe veten si person. Po punoj per ta bere ate me te mire, por kete here jo sepse e urrej. Sepse e dua. Dhe prapanica ime pertace ka nisur nga pak basketboll hell yeah!
Pra keto gjera kane ndodhur pak a shume ne jeten time. Nuk e di pse po i shkruaj ketu, don't quote me on that. Thjesht ndjeva nevojen te komunikoj me ju.
Kam edhe nje lajm.
Sic po vigjeloja qepare, si gjallese e padobishme shumeqelizore qe jam, vura re se kemi kaluar 8K lexime dhe 1K vota. Te them faleminderit, do ishte pa vend se e kam thene 5000 here tashme. Te them qe ju dua shume, e kam thene 5000 te tjera.Ne vend te kesaj, do ju them se, nese krejt papritur me bie nje vazo ne koke dhe vdes si Pirroja i Epirit, dua te dini se ju jam vertet mirenjohese, per cdo gje.
Tallem, nuk do shpetoni kaq kollaj nga une. Me vjen keq Iljena. Me vjen keq Jerina. Me vjen keq Erisa.
YOU ARE READING
Kidnapped To Be His//Shqip
Mystery / ThrillerKtheva kokën dhe e vështrova me pikëpyetje. Instiktivisht ngrita një vetull. -E di që je shumë seksi kur e bën atë,-pëshperiti në mënyrë seduktive duke u afruar akoma më shumë. Tashmë frymëmarrja e tij ritmike më binte në buzë. Vetëm disa centimetra...