Kapitulli 16-Te pathenat

1.5K 114 36
                                    

Ktheva koken dhe e veshtrova me pikepyetje. Instiktivisht ngrita nje vetull.

-E di qe je shume seksi kur e ben ate,-peshperiti ne menyre seduktive duke u afruar akoma me shume.

Tashme frymemarrja e tij ritmike me binte ne buze. Vetem disa centimetra i ndanin syte tane.

Dicka per mua?

Po cfare?

Adami futi duart ne xhepat e kemishes dhe po kerkonte si i hutuar.

"Jam i sigurt qe e lashe ketu!"-i peshperiti askujt.

Me ne fund nxori nje kuti te vogel te zeze. Kapaku i saj i lemuar shkenlqente duke pasqyruar driten e bardhe te shandanit.

-Ngriji floket,-me tha, sikur te me kishte lexuar mendjen dhe ta dinte fare mire se cfare pyetje po kalonte ne te.

I mblodha floket ne doren time dhe i hoqa menjane. Degjova kercitjen karakteristike qe bejne kutite e bizhuterive kur hapen dhe pastaj ndjeva metalin e ftohte te kalonte ne qafen time, duke me futur disi te dridhurat.

Veshtrova reflektimin tim. Nje varese e arte me infinit i ishte bashkengjitur qafes sime te holle.

 Nje varese e arte me infinit i ishte bashkengjitur qafes sime te holle

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


(ju pelqen kjo??)

-Sepse ti je imja pergjithmone Nina. Zemra ime te perket ty, pergjithmone.
Une nuk mund te te dashuroj.

Dashuria eshte nje fjale shume e rrezikshme, embelsire. Vdekjeprurese, do te thoja. Kurre nuk e di se c'te pret kur bie ne dashuri,-fliste dhe syte e tij gri shikonin thelle ne te mite.

-Te gjitha emocionet te perzihen ne nje te vetem. Te dhemb koka dhe te merren mendte, pa e kuptuar pse.

Nese e sheh kete person prane dikujt tjeter e gjithe bota jote shembet! Pune ndjenjash!

Dhe une nuk mund t'i le ndjenjat te me vene poshte. Por mund te te jap zemren time, mund te te premtoj se cdo cast qe kalon do e jetoj per ty.

Une dhe ti, engjell...pergjithmone!

Nje lemsh m'u formua ne fyt. Nuk mund te beja gje tjeter vecse t'i ngulja syte. Nuk e doja zemren e Adamit, dhe per kete isha e sigurt.

Por isha akoma me e sigurt per dicka tjeter...ai s'kishte per ta pasur kurre timen.

💭💭💭

-Une po dal, behu vajze e mire sot zemer,-tha me nxitim teksa me puthte faqen.

Ishte heret ne mengjes dhe Adami me kishte zgjuar me nje puthje agresive vetem pak minuta me pare.

-Mund te dal nga dhoma sot?-e pyeta.

Ai u kthye per te me veshtruar dhe buzeqeshi, duke nxjerre ne pah dhembet e bardhe.

Kidnapped To Be His//ShqipOnde histórias criam vida. Descubra agora