12. Pasiune si pericol

4.2K 257 8
                                    

Ajungem din nou in ascunzisul de sub pamant. Vladimir a revenit la fata aceea care nu exprima absolut nimic. Faptul ca nu mi-a mai adresat niciun cuvant imi creaza o oarecare ingrijorare. Cand ajungem inauntru trei trupuri zaceau pe pardoseala lucioasa. O fata blonda si alti doi tineri. Ochii mei se indreapta spre Vladimir, intrebatori, dar acesta ma ignora si merge in cealalta sala. Il urmez hotarata sa pornesc o conversatie, oricat de banala ar fi aceasta. In momentul in care ajung in dreptul sau nu reusesc sa imi deschid gura si sa rostesc vre-un cuvant. Vladimir imi intinde un pahar umplut de fluidul datator de viata, adica de sange. 

-Poftim! Trebuie sa fi insetata! rosteste cu o voce rece, distanta.

Ii iau paharul din mana si abea daca imi umezesc buzele cu sange.

-Tot acest timp...te prefaceai doar! M-ai folosit ca sa iti pregatesti razbunarea! afirma el, desi mi-ar fi placut ca aceste vorbe sa sune ca o intrebare pentru a-mi formula o explicatie.

Pun paharul pe masuta din lemn. 

-Nu ma poti invinovati! Satenii aceia sunt...sunt teribili. In noaptea asta au ars pe rug trei tinere...Nu pot sa ii iert si sa uit ce mi-au facut! Cum poti sa imi ceri asta?

-Stiai ce aveau de gand sa faca, nu-i asa? Stiai in ce loc se vor afla! ma intrerupe el. Ce au planuit?

-I-am urmarit toata ziua. Stiam ca planuiesc ceva teribil si speram sa termin cu ei inainte sa le reuseasca. Nu stiu ce a fost creatura aia, dar am vazut cu ochii mei ca a iesit din foc. Imi pare rau ca nu ti-am spus nimic. 

-Ce altceva au mai spus?

-Doar cuvinte fara sens. Au facut ca un fel de ritual, un sacrificiu. Singurul cuvant pe care l-am inteles a fost Serafina.

Vladimir tace dintr-o data, ganditor. Acest nume nu ii trezeste amintiri prea placute. Se indreapta spre biblioteca in care avea numeroase carti si incepe sa caute la intamplare. 

-Ce anume cauti? intreb eu, dar nu primesc raspuns. Pot sa te ajut.

-Nu stiu inca. Orice are legatura cu Serafina. 

-Multumesc ca m-ai salvat...din nou.

Vladimir incepe sa caute, iar eu ii urmez exemplul. Stiu ca inca e suparat pe mine si de aceea evita dialogul. Din aceasta cauza nu l-am intrebat despre cei trei. Timpul trece destul de repede. O coperta a unei carti vechi imi atrage atentia. O iau si incep sa o rasfoiesc.

-Ai gasit ceva despre Serafina? 

-Nu stiu daca ajuta la ceva, dar cercurile astea de pe coperta... Satenii le-au desenat in savarsirea ritualului. 

-''Profetiile calugarului Giuseppe''. Nu am mai auzit de acest nume. 

Incepe sa rasfoiasca. Dupa un timp se opreste la o pagina.

-Creatura pe care am vazut-o...poate fi unul dintre gardienii lumii mortilor. E un caine demonic care apare un diferite culturi, in special in mitologia nordicilor, dar si in cea greaca, fiind des intalnita si in miturile Marii Britanii. In majoritatea apare ca fiind un caine-fantoma, pe care numai unii oameni sunt capabili sa o vada, in special atunci cand sunt pe moarte. In cartea aceasta sunt relatate toate miturile in care aceasta creatura apare. In a doua parte vorbeste despre un om pe nume Giuseppe Harold. Acesta traia candva in Evul Mediu, fiind calugar la o manastire din apropiere de Golborne, Anglia. Istoria relateaza ca acesta si-a pierdut mintile, fiind unul dintre oamenii caruia i s-a aratat aceast monstru al infernului. Dupa ce se presupune ca a avut loc aceasta aratare, calugarul a inceput sa aiba tot felul de viziuni, pe care le-a trecut intr-o scriere, intitulata ''Cercurile apocalipsei'. El sustine ca se va deschide o poarta dinspre infern, prin care va patrunde in lumea celor vii o forta atat de puternica, raul absolut, care va aduce cu ea suferinta pana la distrugerea a tot ceea ce e viu. Calugarul a inceput sa ucida oamenii nevinovati, sustinand ca acestia poarta anumite insemne de soldati in armata raului. Giuseppe a sfarsit pana la urma ucis prin condamnare la moarte, singura lui dorinta fiind aceea ca jurnalul sau sa fie ingropat impreuna cu el. In acest jurnal a scris toate numele celor insemnati si metoda prin care apocalipsa poate fi oprita.

Mireasa lui Dracula (necesită editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum