20. Putere

2.4K 175 17
                                    

Vantul incepe sa sufle cu mai multa putere, ca si cum o forta incontrolabila ar fi renascut din interiorul pamantului, gata sa aduca cu ea un vartej care sa inghita intreaga suflare. Frunzele uscate ale toamnei se ridica in aer, miscandu-se haotic. Quinn ramane nemiscata. Abea acum isi da seama ca habar nu are ce e de facut. Il priveste pe Vladimir, care insa tace si priveste in gol. Stiu ca trebuie sa fac ceva, dar ideeile mi se incalcesc in minte. Serafina si celelalte chipuri monstruoase continua sa rosteasca niste cuvinte neintelese de mine, care par sa ii chinuie mintea contelui. Quinn incearca un atac, dar cumva nu mai poate face nici un pas, ramanand blocata impreuna cu ceilalti. Observ ca nimeni nu era preocupat de mine deocamdata, in afara de Ana, care imi zambeste provocator, ca si cum ar dori sa ma enerveze. Acest lucru ii reuseste si simt cum toti muschii mi se incordeaza, scotandu-mi coltii la iveala. Ii soptesc lui Alan cat pot de incet la ureche: Ana. Acesta intelege ca daca e sa murim in noaptea aceasta Ana nu trebuie sa aibe dreptul la un nou rasarit. Cumva ea e cea fara de care nimic din toate astea nu s-ar fi intamplat. Stiu ca si el o dispretuieste la fel de mult ca si mine. Fara sa mai stau pe ganduri ma arunc asupra ei si o dobor la pamant. Aceasta incearca sa se ridice, dar apare si Alan care o opreste. Cand sunt pe cale sa imi infing coltii in gatul sau fraged, Alan se retrage, dar de ce? Nu mai conteaza raspunsul la aceasta intrebare, defapt nimic nu mai conteaza. Mirosul sangelui cald, care circula ademenitor se afla la centimetrii de mine si imi invadeaza intreaga fiinta, trezind toate instinctele animale din interiorul meu. In cateva secunde simt fluidul datator de viata pe buze. Ana nu tipa deloc ca celelalte prade. Faptul ca ma hraneam din ea pare sa ii creeze placere, dar nu conta nici acest lucru pentru mine. Ma simt in extaz si tot ce vreau e sa nu ii mai ramana nici macar o picatura de sange in corp. Fericirea mea dureaza putin. Simt cum ma izbesc de pamant, departe de trupul a carui inima continua sa bata. Privirea de sticla a Serafinei imi arunca parca fulgere. Lovitura primita imi slabeste din nou puterile si in gand imi apare din nou batrana din cort sub forma de halucinatii chinuitoare. Ma aflu din nou in ascunzatoarea contelui, desculta si imbracata in rochia lunga, cu trena, care de data aceasta nu mai era neagra, ci de un alb stralucitor. Ti-ai pierdut sufletul!!! Apartii intunericului! Ai devenit moartea! aud in urma mea vocea batranii, de care incerc sa ma indepartez, alergand in partea opusa. In urma mea lumanarile se sting rand pe rand. Rochia imi capata o culoare rosie, ca si cum s-ar pata de sange. Simt si la picioare ceva umed, dar nu e apa. E tot sange. Baia de sange creste tot mai mult ca si cum ar incerca sa ma inece. In timp ce ma zbat, vocea batranei incepe sa se piarda. Deschid ochii si o vad pe Serafina, a carei fata capatase o expresie de disperare.

-Sare! rosteste aceasta, privind inspre Alan care reusise sa creeze in cerc din sare, inconjurandu-le. 

Quinn incepe sa se miste tot mai mult, semn ca puterile vrajitoarelor incepeau sa slabeasca. 

-Da-mi cutitul! striga Ana catre Serafina. E in afara cercului! Pot sa termin eu. 

Serafina ii inmaneaza un cutit mare, argintiu, cu lama foarte bine ascutita, avand niste inscriptii pe maner. Ana il infinge mai intai in pieptul lui Vladimir.

-Ce o sa faci cu ala? o intreb pe aceasta care se apropia de mine.

-Cu ala o sa te ucida. Nu e doar un cutit. E cea mai puternica arma existenta pe Pamant. Poate transforma totul in cenusa, totul mai putin pe el, care este imortal. Voi doi aveti o legatura puternca si, odata ce sangele sau se va uni cu al tau, o sa fiti unul, iar arma o sa va arda pe amandoi.

-Sau nu! se aude vocea Anei. 

-Ce vrei sa spui? intreaba Serafina socata, pe fata ei citindu-se groaza.

-Poate ca am alte planuri.

-Ce planuri? incepe sa rada. Ti-am promis ca vei primi putere si o sa ma tin de promisiune! Te voi face una din noi. Tot sangele care s-a varsat in noaptea aceasta, toate vietile care s-au risipit, au fost pentru ca tu sa poti primi putere. O sa fii puternica asa cum ti-ai dorit! Acum fa ceea ce ai de facut!

Mireasa lui Dracula (necesită editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum