Kapitola 1

175 15 5
                                    

O čtyři roky později.

,,Raz, dva, výpad a stoj. Nejde vám to. Musíte se ubránit. Doposud lidé bránili vás, ale teď vy budete bránit je." Jak těžké je cvičit armádu nezletilých. Je jich třicet a já myslím že se zblazním.
,,Možná by nebylo špatný dat si odpočinek. "
,,Ty máš na všechno takovýto přístup Bandone. Takhle se nikam nedostaneme, ale budiž dáme si pauzu."
Potom co jsem tři roky hledala prince absolutně po celým světě a válka začala být sakra drsná, jsem se rozhodla, že vycvičím pár stejně starých jako já. Našli jsme chajdu blízko u lesa a rybníka. Byla rozpadlá, všichni jsme spojili síly a zpravili ji. Učím je aby bojovali s kijoty. Jenomže ani jeden není připravený někoho zabít.
,,Anno." Otočim se.
,,Nechtěla by jsis někam vyjít ? " Zase to na mě zkouší. Kolikrát mu budu říkat že na randění není čas. Ale musím uznat že je fakt pěknej. Ty jeho oříškově-karamelové vlasy. A jeho oči jak nekonečně modré moře. A je taky urostlý a svalnatý.
,,Tome kolikrát jsem ti říkala že na randění není čas."
,,To by nebylo rande " potutelně se usměje,,jen vychazka."
Otočila jsem se na podpadku. Nemůžu s ním být. Musím najít prince. Kolikrát jsem si myslela že Tom je princ. Tolikrát jsem se ho obklikou ptala na jeho život. A vždy mi odpověděl že není princ.
Ani jako princ nevypadá. Je milý a hodný. Přitom král prince líčil jako kapánek namyšleného. Není to princ tím jsem si jistá.
,,Haff." Skočil na mě Luka. Luka je můj pes, je mu pět let.
,,Lucasi, Lucasi. Kolikrát ti mám říkat ne-ská-kat." Olizuje svým jazykem můj obličej.
,,Fuj, prestaň." Konečně si dá pohov a odběhne pryč.
Každý tady (v naší armádě nezletilých) má psa. Potřebujeme je na stopování kijotů. A vyplatí se je mít jsou spolehlivý a navíc pes je přece největší přítel člověka. Jo, Luka je můj největší přítel.
Jdu do svého pokoje.
,,Luko. Já už to nevydrzim potrebuju se někomu svěřit. To tajemství je děs. A ty si jediný s kterým si můžu povídat." Luka nakloní hlavu na stranu . To je znamení že mám pokračovat.
,,Není pokračování Luko. Jsem jediný člověk na svobodě, který to ví.Král měl poslat ještě někoho."
Všichni na světě si myslí že je král mrtev. Jenomže já vím že žije. Je schovaný v jedné skále se zbytky z královské gardy. Tohle vím pouze já. A musím najít prince. Musí převzít korunu a vládnout celému světu.

Ve Jménu Krále✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat