Otázky na Annu:
Kolik ti je?
Anna: sedmnáct
Chodila jsi ještě s někým?
Anna: Ne. Neměla jsem čas a ani jsem nechtěla s někým chodit. Dokonce ani s Tomem. Ale osud někdy neobelžeme.
Chceš si Toma vzít?
Anna: Na takovou otázku je ještě brzy. Ostatně před chvílí jsme spolu začali chodit.
Chceš s Tomem miminko?
Anna: S Tomem? Byl by to skvělý otec. Už se naučil i trochu té zodpovědnosti. Ale na to je ještě brzy. Musím však přiznat, že život s ním si umím představit, teď už ano.
Tom: Teď jsi mě dojala. Taky tě miluju :*
Anna: To si děláš srandu, že posloucháš můj rozhovor s mými fanoušky?!
Tom: Ne :D jsou to i mý fanoušci;')
Anna: Hlavně však moji.Otázky na Toma:
Kolik ti je?
Tom: Před pár dny mi bylo osmnáct, ale nebyl čas něco slavit. Smaozřejmě chystám pozdější pařbu, kde bude alkohol téct proudem. :D
Chodil jsi ještě s někým?
Tom: Musím přiznat, že spousty holek mě chtělo. Inu, jsem pohledný, milý a no, s pár jsem i chodil. ;)
Anna: A mě si říkal, že jsem tvoje jediná....
Tom: Taky že ano, ony byly před tím, než jsem poznal tebe.Chceš si Annu vzít?
Tom: Samozřejmě. Miluju jí a to se nikdy nezmění.
Chceš s Annou miminko?
Tom: Jasně! Dvě holčičky a jednoho chlapečka. Jasmine, Claire a Dylana.
Otázka na Les:
Opravdu jsis přála, aby Elis a Bandon skočili spolu?
Les: Když člověk miluje dva lidi, přeje jim to nejlepší. Já miluju Bandona, je to ten nejlepší kluk, jakého jsem kdy potkala. A Elis miluju taky, je to úžasná kamarádka, která nikdy nezradí. Tito dva úžasní lidé k sobě prostě patří. Přeju jim to.
Elis: Děkuji.
Bandon: Chybíš mi lásko, ale zatím s nikým randit nebudu.
Max: Neboj Bandone, já ti tady na ni dohlédnu.
Bandon: Díky Maxi.Otázky na autorku:
Kde nejraději píšeš?
Ve své posteli. Většinu této části jsem také napsala zde. Ale úplně nejlepší je to s hudbou a nějakou tou svačinkou, nejlépe čokoládkou vedle mě...:D
Jak tě tento příběh napadl?
Zdál se mi takový sen a v něm byla romantická scéna, kterou jsem nakonec úplně vystřihla. Ale od tady toho jsem se odpíchla a vše domyslela.
Kde obvykle bereš inspiraci?
Svět je plný inspirace, já ji jen z něj vysávám.
Hodláš v psaní pokračovat?
Samozřejmě! Psaní miluju. Je to takové odreagování od reality. A přiznejme si to, já neustále utíkám do svého světa snů.....
Připravuješ nějaký nový příběh?
Ano! Hned dva. Jeden by měl vyjít brzy, No brzy... tak začátkem května.... nic neslibuji. Kdo četl tohle tak se na něj určitě musí mrknout, je totiž dost podobný.... Ale přesto úplně jiný. A pak ještě jeden, ale u toho nemám ani páru, kdy vyjde, jelikož ho chci nejdříve dopsat. Takže tak....
Otázka na všechny:
Proč je to tak krásný?
Anna: Jelikož souhrn všech nápadů a nás postav jednoduše vytvoří něco dokonalého....
Tom: Protože tu vystupují já.
Bandon: Jsem tu já a můj šarm, to jsou ty hlavní přísady úspěchu.
Elis: Tvrdá dřina, krev pot a úsilí, to je důvod.
Sára: Souhlasím s Annou, když se smíchá několik vynikajících spřísad, vždy vznikne dobrá polévka
Filip: Jelikož je tu Tom. (Ano, podplatil mě, abych s ním souhlasil).
Tom: To si jednoduše neměl říkat🙈achjo....
Autorka: Vidím, že ostatní v tom mají jasno, já vlastně ani nevím. Jakmile to dokončím, chtěla bych se k tomu vrátit a opravit chyby atd. Nemůžu říct, že jsem s tím úplně spokojená, každopádně jsem na sebe trošku i hrdá, že jsem to nevzdala.... zřejmě souhlasím s Elis.Ták, ask máme za sebou a už mám chybí jen epilog. Nevím, co bych ještě měla dodat, ale teď jste se ptali vy a teď já.
Jaká je vaše oblíbená postava? A proč?
Předem díky za odpověď.
Pápáčko.
*všichni sborově volají ,,ahoj"*
ČTEŠ
Ve Jménu Krále✔
FantasiV životě by člověk měl vědět co chce a za koho by život položil. Když se ale vše začne hroutit nezbývá než s tím bojovat. A přesně o tomhle je tato kniha. O životě který možná nebude zase tak sladký jak si ho každý představuje. Vše se však může změn...