Καινούρια πολη, καινουρια γειτονια, καινούριο σπιτι και καινουριο σχολειο. Σημερα ειναι η πρωτη μερα. Ανυπομονούμε ναιιι;;;
Οχι.
Δεν θεωρω τον εαυτο μου αντικοινωνικο αλλα δεν νομιζω οτι μπορω να κανω τοσο ευκολα φιλους. Μισω να ειμαι το καινουριο παιδι στο σχολειο. Και συνολικα αυτο το εχω κανει δυο φορες στη ζωη μου. Μια αυτη και μια στο δημοτικο. Βεβαια ακομα και στο προηγουμενο σχολειο που εμεινα τοσα χρονια, δεν εκανα ιδιαιτερες παρεες. Παντα μιλουσα με ατομα αλλα ενα γκρουπ απο φιλους δεν ειχα και υποθετω αυτο ηταν κατι που κατα βαθος μου ελειπε.
Ξεκιναω λοιπον για το σχολειο και προσπαθω να αποτρεψω τον εαυτο μου απο το να φυγω τρέχοντας.
Το σχολειο καλο φαινεται, αν και μεγαλο, και δυσκολα προσανατολιζομαι αλλα δε πειραζει. Εκει που νομιζα οτι θα ημουν μονη, γνωρισα δυο κορίτσια. Δηλαδη αυτες με βρηκαν, τις εβαλε η διευθυντρια να μου δειξουν το σχολειο επειδη ετυχε να ειναι εκεινη την ωρα στο γραφειο της. Οσο μου δειχνανε το μερος, μιλουσαμε αρκετα. Με ρωτουσαν για το παλιο μου σχολειο, απο που ηρθα, αν αγχωνομαι και τετοια. Πολυ καλα κοριτσια μου φανηκαν, πολυ φιλικα. Την μια την λενε Ηρώ και την αλλη Φανή.
Ειναι και οι δυο κουκλαρες, ομολογουμενως, αλλα ταυτοχρονα πολυ καλα και γλυκα κοριτσια, πραγμα που μου κανει εντυπωση. Θα περιμενε κανεις, εφοσον ειναι τοσο ομορφες, να ειναι ξινες και ψωνισμενες αλλα οχι. Ειναι πολυ συμπαθητικες. Η μια καστανη και η αλλη μελαχρινη και οι δυο με καστανα ματια.
Εφτιαξε η μερα μου πολυ γρηγορα και πλεον εχω καλυτερη διαθεση. Τα κοριτσια μου προτειναν να ερθω μαζι τους στο διαλειμμα. Εκει που καθομασταν, μου λεγανε για το σχολείο και γνωριζόμασταν παραπανω, παρατήρησα κατι αγόρια να παιζουν μπασκετ. Ή μαλλον για να το θεσω καλυτερα πριν απο κανα λεπτο παιζανε, οταν τους ειδα εγω ηδη τους κυνηγουσε ο γυμναστης να δωσουν πισω την μπαλα. Κοιτανε προς το μερος μας, λενε κατι μεταξυ τους και σχεδον αμεσως μετα αρχιζουν να μας πλησιαζουν. Τα κοριτσια απ' οτι καταλαβα δε τους συμπαθουσαν και πολυ. Η Ηρω, τουλαχιστον γιατι η Φανη παιζει και να τα εχει με εναν απο αυτους. Κατι μου ανεφερε πριν για εναν Στελιο αλλα δεν ξερω αν ειναι καποιος απο αυτους.
Γραψτε λαθος, ενας απ αυτους ειναι, μολις τον φιλησε.
Ολη η παρεα φαινοταν πολυ ανετη, και βγαζουν λιγο το βαιμπ οτι κανουν ο,τι γουσταρουν στο σχολειο. Δεν τους ξερω για να κρίνω τοσο γρηγορα αλλα η πρωτη εντυπωση που μου δωσανε αυτη είναι. (red flag aleeeert). Eιχαμε και στο παλιο μου σχολειο τετοιους και οι περισσοτερες ηταν τρελαμενες μαζι τους. Για να μη μιλησω για το ποσες ειχαν κοινες εμπειριες με ολη τη παρεα, αν καταλαβαινετε τι εννοω....
YOU ARE READING
Just friends?
FanfictionΗ Μυρτω (Barbara Palvin) ειναι η καινουρια. Για κακη της τυχη μενει διπλα απο το ατομο που την εκνευρισε απο την πρωτη κιολας μερα(Francisco Lachowski). Παρόλα αυτα, σιγα σιγα αναπτυσσεται μια φιλια μεταξυ τους. Θα μεινει ομως μονο εκει; Θα καταφερο...