Κεφαλαιο 25

483 41 1
                                    

Σημερα ηταν η μερα που θα βρισκομουν με τον Πετρο. Ετοιμαστηκα απλα, και πηγα στο μαγαζι που ειχαμε κανονισει. Τον βρηκα να καθεται και τον πλησιασα. Με χαιρετησε χαμογελοντας και αμ...αγκαλιαζοντας με. Αχ θα τον εκραζα αλλα εχε χαρη που ημασταν χρονια φιλοι. Καθισαμε και αρχισαμε να μιλαμε για τους μηνες που περασαν απο τη στιγμη που εφυγα. Μπονους: Ε μαθα οτι τα εφτιαξε για κατι μηνες με την τοτε "κολλητη" μου. Οκευ...ετσι και αλλιως σταματησαμε να κανουμε παρεα λογω της αποστασης. 

Ολα κυλουσαν ηρεμα, ημαστα σωστη Σουηδια... Αλλα καποια στιγμη μου ακουμπαει το χερι. Οοοοομγ...οκ ψυχραιμια ειναι απολυτως φιλικο πιστευω. Το καλο που του θελω δηλαδη. 

Αλεξης pov

Σημερα ηταν η μερα που θα βρισκοταν η Μυρτω με τον χλεχλε. Εεεε ρε νευρα...μπορει να την αφησα να παει για να μη τη στεναχωρησω ή βασικα για να μη με πριζει αλλα δε της ειπα οτι δε θα ειμαι και εγω εκει. Ηξερα που θα ηταν οποτε αποφασισα να  παω και εγω στο μαγαζι. Ισα ισα να εχω το νου μου. Κρυβομουν πισω απο το σερβιτορο οσο πηγαινε περα δωθε αδιαφορωντας για την ενοχληση του μεχρι να φτασω σε ενα σημειο αναμεσα στην κουζινα και τις τουαλετες οπου μπορουσα να κρυφτω και να τους παρακολουθω ευκολα. Προς το παρον μονο μιλουσανε. Τι λενε ομως; Πως τη κοιταει ετσι ο κεφτες; Πω τα νευρα μου. Τουλαχιστον το κοριτσακι μου κανει ο,τι ειπαμε. 

ΟΠΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΗΣ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ. Οκ αυτο ηταν.

Τελος Αλεξη pov

Εκει που μιλουσαμε μου πιανει το χερι λοιπον. Κοκαλωνω λιγο αλλα δε λεω τιποτα. Εκεινη τη στιγμη μου ερχεται μηνυμα. Γιεειιι ευκαιρια να παρω το χερι μου. Ηταν απο τον Αλεξη.

-Ελα στις γυναικειες ΤΩΡΑ.-

Ε; Ποια τουαλετα; Οοοοοχι δε το εκανε....Μωρε λες να το κανε; Σηκωνομαι για τη τουαλετα αφου ζητησω απο τον Πετρο να μου δωσει δυο λεπτα. Μπαινω και βλεπω τον Αλεξη να πηγαινει περα δωθε.

-"Αυτη ηταν η επιστοσυνη που θα μου εδειχνες;" του λεω φωναζοντας αλλα ψιθυριστα.

-"Σε εσενα εχω εμπιστοσυνη, σε αυτον δεν εχω! Και τι γινεται σου πιανει το χερι και τον αφηνεις Μυρτω μου; Αυτο ηταν που θα κρατουσες αποστασεις;" μου λεει. Ε ενταξει δικιο εχει...αλλα οοοχι δε θα του κανω τη χαρη.

-"Αλεξη μπορεις να φυγεις αυτη τη στιγμη και να με αφησεις να διαχειριστω τη κατασταση μονη μου;" 

Just friends? Where stories live. Discover now