Η μαμα μου δεν ηξερε οτι θα κανουμε εργασια και δεν ηθελα να το μαθει. Θα αρχιζε παλι τα δικα της, κλασσικα, οτι οταν περνας τοσο χρονο με καποιον αναπτυσσονται συναισθηματα και να προσεχουμε και ποιος ειναι αυτος, και ποσο καλα τον ξερεις και μπλα μπλα μπλα. Βαριεμαι να την ακουω. Ασε που φοβαμαι μη μου δωσει και κανενα προφυλακτικο. Ναι τέτοια ειναι. Ενταξει δε λεω πιο ευκολο θα ηταν να της το πω αλλα εφοσον δουλευει αρκετα, δε νομιζω να μας καταλαβει. Μεχρι να γυριζει εκεινη ο Αλεξης θα εχει φυγει.
Ανεβηκαμε πανω και αρχισε να παρατηρει λιγο το χωρο. Μετα καθισε στο κρεβατι μου και προς εκπληξη μου ηταν πολυ κοσμιος. Περιμενα να προκαλεσει πανικο ειναι η αληθεια. Αλλα δε το εκανε. Καλο αυτο.
Αρχισαμε να μιλαμε για την εργασια. Εγω δηλαδη, αυτος εκανε συνεχεια ερωτησεις για εμενα και το παρελθον μου.
-"Και για πες για ποιο εργο θα ελεγες να γραφαμε;" του λεω εγω αναφερομενη στην εργασια.
-"Που εμενες πριν;" ειπε αυτος τελιως εκτος θεματος.
-"Ροδο. Τι θα ελεγες να ασχολιομασταν με το Ανεμοδαρμενα Υψη; Ή Περηφανια και Προκαταληψη; Αυτα ειναι φουλ κλασσικα" του λεω εγω προσπαθωντας να τον επαναφερω στο θεμα
-"Εκει ειχες παρεες;" ειπε παλι αυτος αγνοωντας τελειως την ερωτηση μου
-"Ναι, καθε ποτε θες να βρισκομαστε; Τρεις φορες τη βδομαδα μετα το σχολειο πιστευω φτανει για να προλαβουμε τη προθεσμια" του ειπα
-"Αγορι ειχες εκει;" με αγνοει παλι. Ααα δε θα τα παμε καλαα. Κοιτα τον κουτσομπολη.
-"Στην πρωτη λυκειου, μετα οχι. Να σου πω θα μπορουσαμε να ασχοληθουμε στο τελος με τα γραπτα και αρχικα να ασχοληθουμε με την παρουσιαση στο power point. Συμφωνεις; Ή μηπως το αντιθετο ειναι πιο καλο...;" του λεω και ελπιζω να μη ρωτησει και αλλα.
-"Αρα τωρα δεν εχεις; Γιατι χωρισατε; Σε παρατησε;" α καλα στον κοσμο του αυτός.
-"Καλα δεν εχεις ακουσει τιποτα απο αυτα που σου ειπα ετσι;Ειλικρινα αναρωτιεμαι τι καθομαι και ασχολουμαι. Στο λεω δε θα κανω μονη μου την εργασια θα συμμετεχεις οσο και εγω 50-50 ειναι αυτο το προτζεκτ οποτε το καλο που σου θελω να κατσεις να συγκεντρωθεις για να τελειωνουμε" του λεω
Δε μιλαει για λιγο, απλα με κοιταει αδιαφορα.
-"Καλα ειναι τρεις φορες τη βδομαδα, οτι μερες θες εκτος απο παρασκευη, πρωτα θα βρουμε τα γραπτα και μετα την παρουσιαση και ναι αν θες τα Ανεμοδαρμενα Υψη δεν εχω θεμα αλλα ειναι πολυ καλο και το Πορτραιτο του Ντοριαν Γκρευ" λεει και εχει ερθει λιγο κοντα μου ή ειναι η ιδεα μου; Εγκχμ προσωπικος χωρος κύριος.
ESTÁS LEYENDO
Just friends?
FanficΗ Μυρτω (Barbara Palvin) ειναι η καινουρια. Για κακη της τυχη μενει διπλα απο το ατομο που την εκνευρισε απο την πρωτη κιολας μερα(Francisco Lachowski). Παρόλα αυτα, σιγα σιγα αναπτυσσεται μια φιλια μεταξυ τους. Θα μεινει ομως μονο εκει; Θα καταφερο...