Ετσι οπως ανοιγω τις κουρτινες βλεπω τον Αλεξη ορθιο και μια να εχει τα χερια της στο στερνο του. Οπα;;;; Τι παιζει εδω; ΚΑΛΕ!ΤΟΝ ΦΙΛΑΕΙ! Το σοκ.....
Τι εχω χασει; Ποια ειναι αυτη; Τι συμβαινει γενικοτερα; Δε μου εχει πει ο Αλεξης τιποτα για κοπελα.... Και τωρα που το συνειδητοποιω δεν μου εχει πει τιποτα για τα προσωπικα του γενικα......
Καααατσε ομως κααατσε μισο λεπτο... Εμενα γιατι με πειραζει τοσο πολυ; Βασικα οχι δε με πειραζει.Γιατι να με πειραζει. Δεν εχω λογο να με πειραζει.
Λιγο πριν φυγω απο το παραθυρο τυχαινει να γυρισει το βλεμμα ο Αλεξης σε μενα. Με το που με βλεπει τραβιεται και κανει ενα βημα πισω. Πηγε να κανει βημα προς το παραθυρο αλλα εγω εφυγα γρηγορα. Κατεβηκα κατω γιατι μου εστειλαν μηνυμα οτι ηρθαν τα κοριτσια, και μπηκα στο αμαξι της Χαρας. Στα κοριτσια δεν ειπα τιποτα γιατι θα αρχιζαν παλι με τα υπονοουμενα και οτι ζηλευω κλπ.
Δε μιλουσα στο αυτοκινητο πολυ, ισα ισα οσο χρειαζόταν για να μην υποψιαστουν τιποτα. Οταν φτασαμε στο μαγαζι μπηκαμε μεσα και ειχε αρκετουτσικο κοσμο. Πηγαμε στο τραπεζι που ηταν τα αγορια και καθισαμε εκει.
Μετα απο 5 λεπτα περιπου βλεπω απο μακρια τον Αλεξη να ερχεται. Τον ειδα που με κοιτουσε για να εξετασει την κατασταση και το αν θα μου ελεγε κατι. Αλλα για να τον βγαλω απ τη δυσκολη θεση και αυτον και εμενα απλα καθισα στην αλλη ακρη του τραπεζιου.
Ε ενταξει δεν υπαρχει λογος να με πειραζει αλλα με πειραζει τελικα δε θα πω ψεματα. Οκ εχω προβληματα. Στη διαρκεια της νυχτας, επιασα τον εαυτο μου να μιλαει επιτηδες παραπανω με τον Αρη γιατι ηξερα κατα βαθος οτι ετσι δε θα ερχοταν ο Αλεξης. Μπορει και να το καταλαβαινε. Αλλα δε με νοιαζει. Δεν το εκανα για να ζηλεψει αλλωστε. Για ποιο λόγο να ζηλεψει; Για να τον αποφυγω το εκανα. Ανα μπραβο.
Φαινοταν οτι τον ενοχλουσε αλλα δεν ηξερα αν ηταν επειδη ζηλευε ή επειδη τον εκνευριζε το οτι τον απεφευγα...τελος παντων. Ειχα βαρεθει και ειπα να φυγω. Τα κοριτσια μου ειπαν να παρουν τη Χαρα τηλεφωνο να ερθει να φυγουμε αλλα δεν ηθελα να τους χαλασω την διασκεδαση. Ασε που η Ηρω φαινοταν να παει να παιξει κατι με τον Θανο. Το ηξερα οτι ολη αυτη η κοντρα καπου θα κατεληγε. Πηγα να σηκωθω και αμεσως προσφερθηκε ο Αρης να μου κανει παρεα στο δρομο για να μη γυριζω μονη μου.
-"Θες να σε παω εγω σπιτι;"
-"Οχι σε ευχαριστω μ αρεσει να περπαταω μονη μου" του λεω ευγενικα
-"Δε παιζει να γυρισεις μονη σου τετοια ωρα" πεταχτηκε ο Αλεξης απ το πουθενα.
-"Δε σου πεφτει λογος μηπως; " του ειπα πιο ψυχρα.
- "Καληνυχτα παιδια. Ευχαριστω για τη προσφορα Αρη. Καλο βραδυ" συνεχισα και εφυγα.
ESTÁS LEYENDO
Just friends?
FanficΗ Μυρτω (Barbara Palvin) ειναι η καινουρια. Για κακη της τυχη μενει διπλα απο το ατομο που την εκνευρισε απο την πρωτη κιολας μερα(Francisco Lachowski). Παρόλα αυτα, σιγα σιγα αναπτυσσεται μια φιλια μεταξυ τους. Θα μεινει ομως μονο εκει; Θα καταφερο...