Σημερα κανονισαμε με τα κοριτσια να παμε για καφε. Οποτε εκανα ενα μπανιο, ντυθηκα, εφτιαξα τα μαλλια μου, βαφτηκα ελαφρα και ημουν ετοιμη. Πηγα στη καφετερια που ειχαμε ραντεβου αλλα δεν ειχαν ερθει. Οποτε παρηγγειλα καφε και ειπα να κατσω να τις περιμενω. Ασχολιομουν με το κινητο μου μεχρι που εμφανιστηκε ο Αλεξης. Εκανε νοημα στους φιλους του οτι θα ερθει σε λιγο και καθισε μαζι μου. Μιλουσαμε και ξαφνικα παγωσα. Στο μαγαζι μπηκε ο Πετρος. Ο πρωην μου...ωχ τωρα τι; Δε με ειδε ακομα. Ευτυχως. Ο Αλεξης καταλαβε οτι κοιταω τον Πετρο και σφιχτηκε λιγο.
-"Τι εγινε θα τον κοιτας για πολυ ωρα τον τυπα;" λεει θυμωμενος
-"Ε; Σορρυ...οχι" λεω και απομακρυνω το βλεμμα μου.
Ξαφνικα τον βλεπω να με κοιταει. Φτου με ειδε! Χαμογελαει και πλησιαζει προς το μερος μας. Τον Αλεξη ποιος τον κραταει ηθελα να ξερα... που ειναι και αυτα τα κοριτσια;; Αρχιζω να αγχωνομαι οσο πλησιαζει.
-"Γεια σας" μας λεει κοιτωντας μια εμενα μια τον Αλεξη.
-"Αμ γεια σου" του λεω διστακτικα.
-"Καιρο εχω να σε δω, τι κανεις;" μου λεει. Ε ρε αγορι μου και εσυ βρηκες την ωρα.
-"Χαχα ναι...Καλα ειμαι μια χαρα, εσυ;" λεω κοιτωντας κατω.
-"Καλα. Εσυ εισαι ο...;" λεει ο Πετρος αναφερομενος στον Αλεξη. Ε τα θελει και εσενα ο κωλος σου
-"Εε Πετρο απο δω ο Αλεξης, Αλεξη ο Πετρος." λεω χαμογελωντας ψευτικα.
-"Χαρηκα" λεει ο Πετρος και δινει το χερι του. Ο Αλεξης δεν εκανε τιποτα πραγμα που εκανε το χαμογελο του Πετρου να κοπει και να παρει το χερι του.
-"Οοοκ πως τα πας γενικα; " ρωταει.
-" Τιποτα σπουδαιο. Ξερεις... Αλλαγη...αλλα προσαρμοστηκα. Εσυ τι κανεις εδω; "
-" Ηρθα να επισκεφτω εναν φιλο μου. Ποιος να το φανταζοταν οτι θα ζουσατε στο ιδιο μερος ε;"
-"Εμ τετοια παιχνιδια κανει η μοιρα"
-"Ναι ναι... Εσεις οι δυο πως γνωριζεστε; Φιλοι ή-" μας λεει.
-"Φιλοι-ζευγαρι" λεμε και οι δυο ταυτοχρονα με τον Αλεξη και κοιταζομαστε. Γιατι ειπα οτι ειμαστε φιλοι; Τι επαθα; Πανικοβληθηκα...
-"Φιλοι ή ζευγαρι; " λεει ο Πετρος διασκεδαζοντας την κατασταση...βλακα και συ.
-"Δε ξερω, ο,τι σου πει η Μυρτω." λεει ο Αλεξης θυμωμενα και σηκωνεται και φευγει.
Πωωω σκατα τα εκανα. Ο Πετρος καθεται διπλα μου.
YOU ARE READING
Just friends?
FanfictionΗ Μυρτω (Barbara Palvin) ειναι η καινουρια. Για κακη της τυχη μενει διπλα απο το ατομο που την εκνευρισε απο την πρωτη κιολας μερα(Francisco Lachowski). Παρόλα αυτα, σιγα σιγα αναπτυσσεται μια φιλια μεταξυ τους. Θα μεινει ομως μονο εκει; Θα καταφερο...