Με το που βγηκα απο το μαγαζι ειδα εναν τυπο απ εξω να καπνιζει. Δεν ηταν πολυ μεγαλος αλλα σιγουρα μεγαλυτερος απο εμενα. Δεν εδωσα σημασια, εκανα κινηση να φυγω, αλλα μου μιλησε αυτος.
-"Επ τι γινεται;" μου λεει
Δε του απανταω και παω να φυγω ξανα. Μπαινει μπροστα μου.
-"Και εγω καλα ειμαι" λεει. Μονος τουυυυ.
-"Ωραια καλα κανεις" του λεω ψυχρα. Ο καθε ανωμαλος εδω ειναι να πουμε.
-"Σου παει αυτο το φορεμα" μου λεει και κοιταει σα λιγουρης. Ιου.
-"Να 'σαι καλα. " του λεω και παω να φυγω αλλα πιανει το χερι μου.
Δεν με πλησιασε πολυ αλλα και παλι ηταν καπως ολο αυτο. Φοβηθηκα λιγο ομως εχω κανει αυτοαμυνα και ξερω. Βεβαια εχω χρονια να κανω και το μυαλο μου εχει κολλησει. Τοτε βγαινει ο Αλεξης και μας κοιταει και τους δυο.
-"Ποιος ειναι αυτος;"
-"Φιλαρακι λογαριασμο θα σου δωσουμε;" λεει ο αγνωστος και ο Αλεξης τσιτωνει. Ηταν που ηταν...
-"Ελα μαζι μου, φευγουμε" λεει ο Αλεξης ηρεμα σε μενα αλλα κοιτουσε τον αλλον με μισο ματι Αχ τι ιπποτης ενταξει ας του κατσω τωρα.😐 χαχα νοτ. Να παει να τα κανει αυτα σε αυτην που φιλουσε.
-"Δε παω πουθενα μαζι σου, και δε θα με διαταζεις εμενα! Να διαταζεις την αλλη με την οποια φασωνοσουν στο δωματιο σου" του ειπα λιγο πιο θυμωμενα απ' οτι θα ηθελα να ακουστει. Εχω πιει κιολας λιγο , ειμαι που ειμαι αλλοπροσαλη απο μονη μου.... ο τελειος συνδυασμος.
-"Ναι καλα αυτα, εμεις ειχαμε μεινει καπου, εσυ μικρε δε φευγεις;" λεει ο αλλος παλι.
-"Ναι Αλεξη δε φευγεις;" του λεω ειρωνικα. Γιατι λεω μαλακιες; Αφου δε θελω να φυγει. Και με τρομαζει αυτος ο τυπος. Αλλα ο εγωισμος μου μπαινει πιο πανω δυστυχως.
-"Πας καλα τωρα; Τελειωνε ελα μαζι μου και ασε τα πεισματα, δε μου αφησες καν να σου εξηγησω!" λεει ο Αλεξης σαν να μην ειναι μπροστα ο αλλος ας πουμε και φαινεται θυμωμενος. Βρε αντε που θα βγει και απο πανω.
-"Δε παω πουθενα μαζι σου και μη φοβασαι μπορω να την χειριστω την κατασταση" του λεω σιγουρη για τον εαυτο μου. Σκατα σιγουρη ειμαι.
-"Μυρτω ασε τις μαλακιες, και εσυ ρε κατω τα χερια σου απο πανω της" λεει ο Αλεξης και τον σπρωχνει καθως εχει ερθει διπλα μου. Ο αλλος τον χτυπαει ατσαλα στο προσωπο και το κατω χειλος του Αλεξη ματωσε στην ακρη.. Well this escalated quickly. Θυμωσα τοσο πολυ. Ημουνα που ημουνα δηλαδη απλα τωρα μεταφερθηκε σε αυτον. Μονο εγω θα τον δερνω αυτο τον ηλιθιο μη χεσω! Χωρις να σκαλωσω καν, κανω μερικα βηματα προς το μερος του παρα την στιγμιαια προσπαθεια του Αλεξη να με κρατησει πισω, και τον κλωτσαω ΧΑΜΗΛΑ αν καταλαβαινετε τι εννοω.
Ο αλλος λέει ενα ξεπνοο "πουτανα" αλλα δεν εδωσα σημασια. Παω στον Αλεξη και του δινω το χερι μου για να τον βοηθησω να σηκωθει εντελως.-"Καληνυχτα τωρα" κανω να φυγω ομως μπηκε μπροστα μου. Εκανα ενα βημα προς τα δεξια και το ιδιο εκανε και αυτος μιμουμενος τις κινησεις μου.
-"Τι θα γινει τωρα;" του λεω εκνευρισμενα.
-"Ρε Μυρτω θα κατσεις μισο λεπτο να σου εξηγησω;"
-" Τι να μου εξηγησεις, γιατι να μου εξηγησεις; Δε χρειαζεται να μου εξηγησεις τιποτα, απλα πιστευα οτι ημασταν φιλοι και εσυ μου εκρυψες το οτι εχεις κοπελα ενω εγω στα ελεγα ολα " του λεω πολυ γρηγορα. Λεω πολλες μαλακιες παντως δε μπορω να πω. Ουτε εγω δε πιστευω αυτα που λεω απλα δε θελω να παραδεχτω οτι ζηλεψα γιατι μετα θα πει για ποιο λογο να ζηλεψω και θα εχει και δικαιο.
-"Ναι δικιο εχεις...δεν ειμαστε τιποτα...αλλα ασε με να σου πω σαν φιλος σου τοτε" λεει και τον προσπεναω αλλα στο τελος κανω μεταβολη και παω προς το μερος του παλι. Ε δε μπορω να τον αφησω ετσι. Ειναι χτυπημενος.. Με ολες τις εννοιες.
-"Λοιπον ελα σπιτι μου να περιποιηθω λιγο τα χειλη σου" του λεω τελικα.
-"Αν με αφησεις μπορω να περιποιηθω εγω τα δικα σου και να δεις που θα σ αρεσει" ειπε με ενα πονηρο υφος...να τος παλι ο παλιος Αλεξης... ειπα και εγω... Πολυ κρατησαν αυτες οι στιγμες σοβαροτητας
-"Τα χτυπηματα σου εννοω" του λεω στριφογυριζοντας τα ματια μου.
Αυτος γελαει και παμε προς το σπιτι μου. Στο δρομο ειδαμε μια παρεα απο αγορια που με κοιτουσαν περιεργα. Τους ξερω απο το σχολειο αυτους. Με το που τους ειδαμε ντραπηκα λιγο και κατεβασα το φορεμα πιο κατω ομως ο Αλεξης αφου γελασε με την κινηση μου, περασε το χερι του απο τους ωμους μου.
-"Μην αγχωνεσαι" μου λεει και το αφηνω χωρις απαντηση.
Δε ξερω αν το εκανε για να με "ηρεμησει" ή για να αποτρεψει τα αγορια απο το να πεταξουνε κανενα σχολιο. Παντως ενιωσα καπως ωραια.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just friends?
FanficΗ Μυρτω (Barbara Palvin) ειναι η καινουρια. Για κακη της τυχη μενει διπλα απο το ατομο που την εκνευρισε απο την πρωτη κιολας μερα(Francisco Lachowski). Παρόλα αυτα, σιγα σιγα αναπτυσσεται μια φιλια μεταξυ τους. Θα μεινει ομως μονο εκει; Θα καταφερο...